S J 1001
Petrolhead
Omdat je een wekker genaamd dochter hebt?![]()
Oh ja
Die vervolgens rustig tot 0715 doorslaapt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omdat je een wekker genaamd dochter hebt?![]()
Zo richting Rotterdam.
Helaas nog steeds in dat oranje blik…..![]()
Met uitzicht op dit stuur en dashboard kan het zeker nog slechter hooraltijd fijn.
Op de iPhone was dat ook al vreselijk; heb het allemaal uitgezet, zover dat kon. Iets met form over function...
Pagina 365 ofwel Ferrari 365 !
Schijnt een oude klassieker te zijn met de motor voorin.
Kom maar op met de plaatjes JW!
Oh serieus ? Ik heb alles op ‘donker’ dit bevalt wel moet ik zeggenjup en batterij verbruik werd ook 2x zo hoog
Oh serieus ? Ik heb alles op ‘donker’ dit bevalt wel moet ik zeggen
Duur?Net weer mijn auto opgehaald uit de garage, kleine beurt en apk.
Geen idee, ik was 325 euro kwijt. Weet niet of dat duur is.Duur?
Olie vervangen, remvloeistof apk, batterij afstandbediening en uur tarief van 75 uur.
Etentje. Heb je er zelf ook nog wat aan.Iemand tips voor cadeau voor een trouwdag
Zie het ineens in de agenda staan
Etentje. Heb je er zelf ook nog wat aan.
Maar mogelijk niet eens zo slechtInspiratievol![]()
![]()
Het hoeven ook geen echte bloemen te zijn…Ik ben een hele slechte bloemen gever![]()
Batterij was ook niet de planning, maar hij deed het niet meer en liever daar kapot/leeg dan dat ik het om een uur of 3 's nachts heb als ik naar huis wil.Sluit ik me bij aan.
Wel 2 bedenkingen : dat batterijtje wisselen is 1' werk - CR2025/CR2032 voor de meeste auto's, makkelijk zelf te doen. En neem dan en passant meteen de reservesleutel mee. En remvloeistof hebben we een tester voor, ik hou me niet aan het 2 jaar interval wegens weinig kms en ja ik weet dat het goedje hygroscopisch is.
Leuk klusje is dat niet.
Het hoeven ook geen echte bloemen te zijn…
Of wat leuks in plaats van de Infiniti, dan hoef je de komende jaren niks te doen.![]()
Mijn vrouw wilde vroeger Louis Vuitton tasjes, maar tegenwoordig Louis Vuitton aandelen.Iemand tips voor cadeau voor een trouwdag
Je hebt het geprobeerd…Ik schrijf gedichten, dat viel meestal beter in de smaak dan iets materialistisch.
Hoewel, ik heb alleen exen...![]()
Heeft ze die verscheurd?Ooit een scheurkalender gemaakt met gedichten voor een vriendin die naar het buitenland voor stage ging. Is ook een ex![]()
Wat heb je gekocht?Ze heeft de bmw al ingepikt
[was stiekem ook het plan, alleen eerder gelukt dan verwacht]
Hèhè. Elke dag een Haiku. Misschien verscheurde het haar welJe hebt het geprobeerd…
Heeft ze die verscheurd?![]()
Een knipje...Iemand tips voor cadeau voor een trouwdag
Een weekendje weg samen. Of als jullie smaken iets verschillen een flesje wat zij lekker vind.Iemand tips voor cadeau voor een trouwdag
Hoe lief het ook is bedoeld, elke dag een briefje op de koelkast beginnend met ‘Hai Koe’ zou ik ook op afknappen.Hèhè. Elke dag een Haiku. Misschien verscheurde het haar wel
Een EV…Ja we gaan al naar een (Michelin?) resto maar als cadeautje
Heeft ze al, de iX3.Een EV…![]()
![]()