Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Hier al vroeg eruit ivm afspraak bandenwissel. Gister tot laat geklust dus nog even inkomen. Gelukkig hebben ze hier lekkere koffie… :p #sarcastisch

IMG-0372.jpg

En dan de dag starten met 10min stilstaan voor die Ketheltunnel.. altijd fijn..

Vannacht automatische upgrade gehad naar iPadOS 26.3, pfffff. Het zal wel weer wennen zoals altijd, maar of het een grafische stap vooruit is dat Liquid Glass of hoe het ook heet… :rolleyes:

Op de iPhone was dat ook al vreselijk; heb het allemaal uitgezet, zover dat kon. Iets met form over function...

Mijn dank is groot! Ik werk met een "hybride" setup, iPad Pro en laptop + grote externe monitor; voor het eerste heb ik mijn leesbril nodig, voor dat tweede niet. Zo werk ik al jaren zonder problemen. Echt, na een uur had ik hoofdpijn vanochtend.
Met dank aan ChatGPT alles zoveel mogelijk naar het oude gezet. Enige wat me nu nog stoort is dat de tabbladen in Siri bovenaan nu in het zwart staan.

Mijn 12 mini is al langer ruk. batterij vervangen, maar nu geeft hij de capaciteit ook niet meer weer, blijft op 26% staan, dus twee keer daags preventief aan het infuus. Moet nog kijken naar ene vervanger, alleen deze is mooi klein, dat zijn die nieuwe iphones weer niet..

Staat dat niet op je factuur? Wat is er allemaal voor gedaan, want 'weinig' is het niet - uit nieuwsgierigheid, wat was het aangerekende uurtarief?

Lijkt me inderdaad een vrij normale prijs. Mijn brommer staat nu bij de monteur, lampje wat aangeeft dat de benzine op is blijft de hele tijd branden, ook bij een volle tank. Zit in de benzinekraan, die gaan ze dus vervangen. Dikke leenscooter mee, enorm gevaarte.

Sluit ik me bij aan.
Wel 2 bedenkingen : dat batterijtje wisselen is 1' werk - CR2025/CR2032 voor de meeste auto's, makkelijk zelf te doen. En neem dan en passant meteen de reservesleutel mee. En remvloeistof hebben we een tester voor, ik hou me niet aan het 2 jaar interval wegens weinig kms en ja ik weet dat het goedje hygroscopisch is.
Leuk klusje is dat niet.

Sluit ik me bij aan.
Wel 2 bedenkingen : dat batterijtje wisselen is 1' werk - CR2025/CR2032 voor de meeste auto's, makkelijk zelf te doen. En neem dan en passant meteen de reservesleutel mee. En remvloeistof hebben we een tester voor, ik hou me niet aan het 2 jaar interval wegens weinig kms en ja ik weet dat het goedje hygroscopisch is.
Leuk klusje is dat niet.
Batterij was ook niet de planning, maar hij deed het niet meer en liever daar kapot/leeg dan dat ik het om een uur of 3 's nachts heb als ik naar huis wil.

Iemand tips voor cadeau voor een trouwdag

Zie het ineens in de agenda staan
Mijn vrouw wilde vroeger Louis Vuitton tasjes, maar tegenwoordig Louis Vuitton aandelen.

Mijn vrouw en ik zijn bijna 10 jaar getrouwd en gaan met zijn 2 een weekje naar Toscane.

Wat Carkiller zegt is wel een goede. Ik heb mijn vrouw ooit een heel epistel voorgedragen waarom ik haar zo fantastisch vind. Ze heeft gehuild van geluk. En laat AI je helpen om er een goed lopend verhaal van te maken als je zelf geen geboren schrijver bent.

Terug
Bovenaan