Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Maar je vrouw wel en dan heb jij alsnog een Alpina. Win - Win, nu alleen nog 250k nodig ;)
Dat zijn MY2025 prijzen. Dan zou ik eentje van 5 jaar ouder pakken, dan gaat er ruim een ton af. Maar ja, nog veel geld wat er dan overblijft. :rolleyes: Koop je ook een huisje in Frankrijk of Italië voor. :p

De X7 zelf is nog wel een stuk goedkoper als je een ouder exemplaar neemt, maar ik weet niet of daar Alpina versies van zijn. Ik vind ze zelfs sowieso te groot, idem voor de GLS, in Europa niet te doen. Ik moet nu al Tetris spelen met parkeren lol

De X7 zelf is nog wel een stuk goedkoper als je een ouder exemplaar neemt, maar ik weet niet of daar Alpina versies van zijn. Ik vind ze zelfs sowieso te groot, idem voor de GLS, in Europa niet te doen. Ik moet nu al Tetris spelen met parkeren lol
Ja Alpina heeft dus nooit XB5 gemaakt.. das echt zonde.

Zie nu hier in de app lokaal €1.99 / liter. Valt nog mee. Euro98 2.20…

Geen zin om er nog uit te gaan. Morgen maar tanken

De kofferbak van de gemiddelde Nederlander op vakantie :p

E3291CE9-E374-4DC5-A016-FFCE17A234DE.png

Ik kan altijd zo genieten van het programma we zijn er bijna. Daar komt dit allemaal terug incl alle nieuwe gadgets die Piet heeft voor z’n caravan terwijl Jan al jaren met de hand de caravan verzet want ‘zo kan het ook’. En Mariska snijdt alvast de aardappels zodat ze om 5u kunnen eten terwijl Janet aan fles rose nummer 2 zit.

En de kerel die de groep begeleidt plant met militaire precisie de volgende dag, terwijl Rinus z’n caravan in de greppel heeft geparkeerd omdat die een paaltje over het hoofd zag.

Toen was geluk heel gewoon. Prachtig vind ik het

Laatst bewerkt:
Drukke week hier voor de boeg. Veel onderweg en ook lekkere mix van auto en trein. Dinsdag winterbanden er weer af, heerlijk.

Dit jaar moeilijk hard geïrriteerd aan m’n winterbanden, hobbel de hobbel en richels wordt de auto zoekerig. Ik neem ze nu ook mee. Poging wagen de velgen te herstellen en dan rondom weer 4 nieuwe banden.

Of ik hou MP in de gaten voor mooie nieuwe set en verpats deze als opknappers

Drukke week hier voor de boeg. Veel onderweg en ook lekkere mix van auto en trein. Dinsdag winterbanden er weer af, heerlijk.

Dit jaar moeilijk hard geïrriteerd aan m’n winterbanden, hobbel de hobbel en richels wordt de auto zoekerig. Ik neem ze nu ook mee. Poging wagen de velgen te herstellen en dan rondom weer 4 nieuwe banden.

Ik dit jaar voor het eerst de winterbanden niet eronder gehad, oude set was versleten en geen nieuwe aangeschaft. Is me, ondanks best wat sneeuw, eigenlijk wel prima bevallen. Gaan ook niet op wintersport dus die noodzaak is er ook al niet. Hoef ik het mindere comfort/weggedrag ook niet voor lief te nemen!

Lief dagboek,

Als ik naar mijn agenda voor de komende week kijk zie ik gelukkig geen verre afspraken. Aangezien ik nu minder acquisitie doe kan ik Limburg én Stadskanaal overslaan. 2 kantoordagen, een klantafspraak in zuid-Holland (jeej) en dan nog wat thuiswerken.

Maar nu nog even met een theetje op de bank een Marvel filmpje kijken!

Groetjes,

Sj

Lief dagboek,

Als ik naar mijn agenda voor de komende week kijk zie ik gelukkig geen verre afspraken. Aangezien ik nu minder acquisitie doe kan ik Limburg én Stadskanaal overslaan. 2 kantoordagen, een klantafspraak in zuid-Holland (jeej) en dan nog wat thuiswerken.

Maar nu nog even met een theetje op de bank een Marvel filmpje kijken!

Groetjes,

Sj
Welke Marvel is het?

Tijdje geleden al afspraak gemaakt maar ze hadden pas in april tijd om de wissel naar zomerbanden te doen. Dat is het nadeel van een opslag bij de dealer en het laten doen i. p.v. zelf. Ach ja, ook wel prima zo.

Liefst had ik ook zoveel ruimte om het huis als @MACHINER en dan grote garage en schuur, prima voor opslag van de banden. Maar ach, 375m2 met daarbij nog een stuk van de gemeente (huren we) waarmee we over de 500m2 gaan. Dus klagen is ook overdreven.... alleen geen ruimte voor eigen opslag van de banden.

Spidey far from home

Heb de hele Marvel infinity saga in de afgelopen maanden 1 voor 1 bekeken

(Ik zeg maanden maar ben alweer een jaar bezig)
Ah nice, ik heb ook alles gekeken, weer heel lang wachten op nieuw spul. Ik heb net alles van Alien en Predator gekeken. En the Cloverfield Paradox, de rest daarvan is niet gratis voor mij helaas.

Tijdje geleden al afspraak gemaakt maar ze hadden pas in april tijd om de wissel naar zomerbanden te doen. Dat is het nadeel van een opslag bij de dealer en het laten doen i. p.v. zelf. Ach ja, ook wel prima zo.

Liefst had ik ook zoveel ruimte om het huis als @MACHINER en dan grote garage en schuur, prima voor opslag van de banden. Maar ach, 375m2 met daarbij nog een stuk van de gemeente (huren we) waarmee we over de 500m2 gaan. Dus klagen is ook overdreven.... alleen geen ruimte voor eigen opslag van de banden.

Die M2’s.

Hier mag je rustig nog 3 ton in steken en je woont niet vrij en niet heel ruim, maar wel een beetje grond.

Die M2’s.

Hier mag je rustig nog 3 ton in steken en je woont niet vrij en niet heel ruim, maar wel een beetje grond.
Mij niet gezien. Eerder ergens in Drenthe/ Overijssel (ok, vooruit, Gelderland kan ook nog) vrijstaand wonen met zo'n 1000 m2. Maar voorlopig nog niet verhuizen.

En tja, gras... doe er wel wat aan, maar het was al drama toen we hier kwamen wonen. Dus kalk, koemest, verticuteren, maaien, maar dat is het dan ook.

Ik ben er meestal intens blij mee, maar hoe meer ruimte, hoe meer er blijft staan in categorie 'komt ooit nog een keer van pas' of toekomstig projectje.:ROFLMAO:

daarnaast kunnen we slecht spullen die nog goed zijn weggooien, aard van het beestje. Helpt alleen niet mee de opslag beperkt te houden:eek:

hier ook niet hoor… zou wel willen maar voor een miljoen krijg je niet wat je zou denken hier dus nog maar even niet

En voorlopig lijkt het er nog niet op, maar uiteindelijk kan het niet anders of die bel spat een keer uiteen lijkt me?
Tja wat is uiteenspatten als de prijzen in sommige gevallen al x 2,5 tot 3 zijn gegaan? Als er 30/40% af zou gaan staan de meeste nog steeds ver in de plus.

Ik kan altijd zo genieten van het programma we zijn er bijna. Daar komt dit allemaal terug incl alle nieuwe gadgets die Piet heeft voor z’n caravan terwijl Jan al jaren met de hand de caravan verzet want ‘zo kan het ook’. En Mariska snijdt alvast de aardappels zodat ze om 5u kunnen eten terwijl Janet aan fles rose nummer 2 zit.

En de kerel die de groep begeleidt plant met militaire precisie de volgende dag, terwijl Rinus z’n caravan in de greppel heeft geparkeerd omdat die een paaltje over het hoofd zag.

Toen was geluk heel gewoon. Prachtig vind ik het
Echt een top programma inderdaad, ik kijk het eigenlijk helemaal niet zoveel (kijk eigenlijk geen enkel tv programma of serie structureel), maar het doet mij erg goed die oudjes op respectabele leeftijd nog zo fit en ondernemend te zien zijn en plezier te hebben met elkaar. Ik hoop dan altijd dat mijn eigen ouders evenveel plezier, gezondheid en fysieke fitheid houden (nu 63 en 60, stoppen in juni met werken) en zelf ook zo oud te worden (hoewel niet precies, want ben niet van het kamperen/creperen in tent, caravan of camper).

Terug
Bovenaan