Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afgezien van een GT3 (RS) heb ik gewoon niet zoveel met het merk Porsche. Het zijn ongetwijfeld hele goede auto's, maar ze doen me verder niet zoveel.
Voorwielaandrijving en minder vermogen dan de Mercedes, weinig kans. Sowieso vind ik de generaties die binnen budget liggen niet zo lekker op het netvlies liggen. De allerlaatste Civic Type-R vind ik gaaf, maar die is nog veels te duur.Focus RS of Civic Type-R?
Een 996 rijdt wel erg goed hoor. Maar snap wat je bedoeld. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de 968 echt een heel vermakelijke vond om te rijden. Porsche heeft dat echt goed voor elkaar. Alleen dat keiharde plastic in het interieur. Mwoah.Afgezien van een GT3 (RS) heb ik gewoon niet zoveel met het merk Porsche. Het zijn ongetwijfeld hele goede auto's, maar ze doen me verder niet zoveel.
Een 911 996 Carrera 4S vind ik wel gaaf, maar ben bang dat dat qua rijervaring en beleving toch tegenvalt en te oud aanvoelt.
![]()
Ik had deze ook gezien tijdens een rondje ‘zoeken voor de hobby’, maar voor iets meer heb je ook een 997.Afgezien van een GT3 (RS) heb ik gewoon niet zoveel met het merk Porsche. Het zijn ongetwijfeld hele goede auto's, maar ze doen me verder niet zoveel.
Een 911 996 Carrera 4S vind ik wel gaaf, maar ben bang dat dat qua rijervaring en beleving toch tegenvalt en te oud aanvoelt.
![]()
De C43 AMG die daar te koop stond heb ik niet bekeken, dat was in Ruinerwold. Niet heel verrassend dat die nog steeds te koop trouwens. https://www.autowereld.nl/mercedes-...naar-dealer-onderhouden-38927015/details.htmlDe basis gelijk houden maar wisselen van kleur én een spoiler erbij?
Het bedrijf waar je een tijdje terug naar een C43 (zilveren) hebt gekeken heeft nu deze staan:
![]()
Inclusief monoproof folie op de voorruit.
Mag zo'n folie eigenlijk?
De mogelijkheid om oogcontact te kunnen maken staat voor zover ik weet nergens in de wet. Als je de juiste folie gebruikt die i.c.m. de standaard tint van de voorruit boven de 55% lichtdoorlatendheid blijft, zie ik niet waarom zulke kameleonfolie verboden zou zijn.Nee, want je kan geen oogcontact maken met de berijder, door de voorruit. Het zal ook niet voldoende lichtdoorlatend zijn.
Dat treft!Nee, want je kan geen oogcontact maken met de berijder, door de voorruit. Het zal ook niet voldoende lichtdoorlatend zijn.
Wordt helaas niet op gehandhaafd, naar mijn indruk.
De mogelijkheid om oogcontact te kunnen maken staat voor zover ik weet nergens in de wet.
Ik lees net even terug. Ik daar al het antwoord staanMag het wel voor de verkeersveiligheid?
Je kan de bestuurder natuurlijk niet meer zien zitten.
Komt door de verhoudingen op de foto dat de Purosangue er klein uit ziet. Met bijna 5 meter is die toch een kleine 70 centimeter langer dan de Mercedes, en ook nog 15 centimeter hoger en meer dan 20 centimeter breder.Ik weet niet of ik zo'n Purosangue nu al eens in het wild gespot heb, maar wat ziet die er klein uit naast jouw A-klasse. In mijn hoofd was die toch een stuk groter.
Met al je kilometers geen motorlampjes meer gehad?