Guest
Hulde! Oranje knippers! Good job Harm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMdoubleyou zei:Ik heb witte knippers op de 740i laten zetten. Mijn E46 had ook witte knippers. Blijk ik toch hetero!
BMW-bolle zei:BMdoubleyou zei:Ik heb witte knippers op de 740i laten zetten. Mijn E46 had ook witte knippers. Blijk ik toch hetero!
Ik ook!
Hotdog zei:ik niet, witte pinkers vind ik veel meer van deze eeuw.
maar misschien komt dat door de ontzettend vieze auto.........
heb je ook de verchroomde spijltjes op de "nieren
ga je niet bijna 10 jaar later opeens weer terugbouwen naar oranje knippers terwijl witte origineel zijn geleverd, beetje rare gedachtengang wat mij betreft
Is net zoiets, doe je ook niet,
Witte knippers zaten toch standaard op de Executive?
Daniel500E zei:Mijn ouders hebben ook een 330d Touring gekocht, van 2001 met 45.000 km. Titansilber, met witte knippers. Ik vind dat ook gaaf staan, dus als hij binnen is wordt het nog een lastige keuze. Wit of oranje?
Daniel500E zei:Ik geef het mezelf door.
Vieze velgen Harm.
Harm78 zei:In navolging van Carb wil ik misschien wel een 330i ondergrilletje... een 330D kan dat wel hebben vind ik![]()
Als je nog verdere info nodig hebt of het op mijn E46 wilt zien staan, PM dan maar even. Fotoshoot met een PFL en FL 330d is uiteraard ook een leuk idee.
Zou dat iets uitmaken qua APK eisen/verkeersreglementen?Wouter82 zei:Links wit, rechts oranje. Of andersom. Probleem opgelost![]()
Zou dat iets uitmaken qua APK eisen/verkeersreglementen?