Harm78: Nieuwe auto! Gele Smart #1 p.40

Haha, ik ben van mening dat oranje knipperlichten heel stijlvol staan op de wat oudere BMW's. Het staat gewoon vele malen chiquer dan witte knipperlichten.

Persoonlijk vind het niet mooi, maar misschien komt dat door de ontzettend vieze auto.........:T

Hebben we het nou over knipperlichten of over flikkerlichten? :D

In ieder geval, ik vind oranje in dit geval beter staan en néé, dat bevat geen verborgen boodschappen..

In navolging van Carb wil ik misschien wel een 330i ondergrilletje... een 330D kan dat wel hebben vind ik :)

Dat zou er zo uitzien:

m1by0jqbjhm2_800.jpg

m1fyhdrb5jm0_800.jpg

heb je ook de verchroomde spijltjes op de "nieren"? Dat zou ik dan ook nog wel mooi vinden. Mooie aanpassing, die oranje knippers!(tu)

Persoonlijk echt niet mijn ding die oranje knippers. "Destijds" wilde iedereen juist witte knippers, ga je niet bijna 10 jaar later opeens weer terugbouwen naar oranje knippers terwijl witte origineel zijn geleverd, beetje rare gedachtengang wat mij betreft. "Auto werd standaard met mooie 17" velgen geleverd maar ga nu terug naar 15" wieldoppen want dat staat zo retro".

Is net zoiets, doe je ook niet, origineel is origineel en witte knippers doen een stuk meer 21e eeuw aan.

heb je ook de verchroomde spijltjes op de "nieren

Yep, was standaard bij deze denk ik.

ga je niet bijna 10 jaar later opeens weer terugbouwen naar oranje knippers terwijl witte origineel zijn geleverd, beetje rare gedachtengang wat mij betreft

Volgens mij waren witte knipperlichten destijds een optie (van 300 euro volgens de optielijst van mijn auto), misschien wel eentje die bij een 330D executive standaard werd geleverd. Ik vind 't met oranje veel mooier, bovendien is deze set in een betere staat dan de witte!

Is net zoiets, doe je ook niet,

is toch gewoon een kwestie van smaak? Oranje vink ik ook veel mooier staan, en als het origineel ook zo geleverd is, dan kan dat toch gewoon?

Natuurlijk mag en kan dat, kan allebei wel in dit geval maar naar mijn idee / beleving hadden "vroeguh" de dure versies witte knippers en goedkopere versies oranje, dat klopt ook niet helemaal want volgens mij is de E46 ook met Xenon geleverd i.c.m. oranje knippers.

Op mij komt een E46 met witte knippers dus duurder / luxer over, wederom kwestie van smaak :}

Witte knippers zaten toch standaard op de Executive? En xenon was een losse optie, dus ook leverbaar zonder Executive (en dan dus met oranje knippers).

Ik vind het sowieso opvallend dat BMW zolang is doorgegaan met oranje knippers :)

Nou op die persfoto hierboven van AW zie je een 330i die ook gewoon oranje heeft. Wel een maffe Duitse uitvoering zonder regensensor en xenon, maar toch.

Die witte knippers waren altijd een optie, ook bij de E39 van voor de facelift. Zelfs bij mijn Mini kon ik in 2009 voor € 100,- extra nog witte knippers bestellen. Niet gedaan, oranje vind ik beter....B)

Zolang het glaasje maar glimmend is en de reflector nog glanst staat zo'n orangje knipper best mooi vind ik. Reflector en glaasje dof en een randje mos er omheen... brrrr dat is pas niets. Ik vind wel dat orange knippers beter ogen bij een lichte lak dan bij donkere lak.

Mijn ouders hebben ook een 330d Touring gekocht, van 2001 met 45.000 km. Titansilber, met witte knippers. Ik vind dat ook gaaf staan, dus als hij binnen is wordt het nog een lastige keuze. Wit of oranje?

Daniel500E zei:
Mijn ouders hebben ook een 330d Touring gekocht, van 2001 met 45.000 km. Titansilber, met witte knippers. Ik vind dat ook gaaf staan, dus als hij binnen is wordt het nog een lastige keuze. Wit of oranje?

Ik vind dat de verkoper daar een setje oranje knippers bij had moeten leveren........................................:p

Daniel500E zei:
Ik geef het mezelf door.

Schande dat je eraan herinnerd moet worden..............................:D, en vieze velgen kan je polieren......................(:B

Harm78 zei:
In navolging van Carb wil ik misschien wel een 330i ondergrilletje... een 330D kan dat wel hebben vind ik :)

Dat kan zeker goed staan. Installatie is vrij simpel, alleen de onderdelen zoeken kan nog lastig zijn. Bij de dealer betaal je de hoofdprijs. gelukkig worden veel 330i's voorzien van M-pakket en dan blijft de orginele bumper over.

Als je nog verdere info nodig hebt of het op mijn E46 wilt zien staan, PM dan maar even. Fotoshoot met een PFL en FL 330d is uiteraard ook een leuk idee.

Als je nog verdere info nodig hebt of het op mijn E46 wilt zien staan, PM dan maar even. Fotoshoot met een PFL en FL 330d is uiteraard ook een leuk idee.

Laten we dat eens doen! Ik wil ook eigenlijk wel eens rijden met een handbak, en eens luisteren of jouw motor nou anders klinkt dan de mijne :)

Dat grilletje is denk ik voor 150 euro ofzo wel te bestellen bij de dealer... best veel geld voor een stukje plastic natuurlijk, maar best een optie.

grilletje kost bij de dealer bij mij in de buurt een 280 euro, maar misschien dat ze toen meerdere onderdelen hebben berekend dan nodig.

Uiteindelijk heb ik via Bimmerportal een complete bumper voor 75 op de kop getikt en grill eruit gehaald en bumper weer verkocht. koste me uiteindelijk maar 25 euro :)

Terug
Bovenaan