Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En het ergste is dat je elk moment een belletje kunt krijgen.....
Harm78 zei:Dank jeIets lekkerder zou misschien nog de facelift 330D zijn met 204 pk, maar ik mag niet klagen...
Harm78 zei:Net zelf maar even gebeld, ik kan 'm vanmiddag ophalenJoepie!
Trekt geen worst van tafel, is links en rechts wat roestig en gaar en de stoelen zitten waardeloos, maar verder een prima hok...
Harm78 zei:Volgens de fabrieksopgave doet ie 1 op 12,5 gemiddeld... ik hoop dat ik dat nog iets kan verbeteren door mijn vele snelwegritten op de cruise control![]()
Harm78 zei:Raar hoor, dat trouwen beestje waar ik 106.000 km mee heb gereden zomaar achterlaten.
Harm78 zei:Nee hoor, ik ben nu helemaal e46 fan![]()
Twingo1 zei:Harm78 zei:Raar hoor, dat trouwen beestje waar ik 106.000 km mee heb gereden zomaar achterlaten.
Herkenbaar. Een half jaar geleden beleefde ik iets dergelijks. Het voelde alsof ik mijn kat naar het asiel bracht voor een spuitje. Gek dat je je zo aan een auto kan hechten. Ondertussen is dat gevoel allang verdwenen. Gelukkig wel.
Ben je niet huiverig voor een automaat die ook nog stuk kan?
Harm78 zei:Misschien moet ik een keer naar jou toe rijden, leuk ritjeKan ik meteen wat onderdelen bij Bossinkje afgeven!
Harm78 zei:Nee hoor, ik ben nu helemaal e46 fan![]()