Harm78: Nieuwe auto! Gele Smart #1 p.40

De tijden van Libertel, Pocketlines en Dutchtone.... Toen waren we nog jong..... :D

Zo, vandaag was het juiste aircoframe binnen. Dat was het laatste dat ik nog moest doen, dus nu zitten de knoppen weer netjes op hun plek:

IMG_0071.jpg~original

yep, eerste tank was 1 op 13... eens kijken of dat beter wordt als ik niet de hele tijd loop te gassen :)

Die autotelefoon heeft inderdaad wel wat.

BMW-bolle zei:
Ik kan niet wachten!
Binnenkort staat er een 525d (e39, 2002) bij mij voor de deur!

Doe je goed, persoonlijk vind ik de E39 nog steeds één van de mooiste BMW's.

WOF
a040.gif

dank je :) Net voor het eerst de autotelefoon echt gebruikt, eigenlijk is dat een heel fijn ding! Goede spraakkwaliteit, ik zou het haast jammer vinden dat ie door z'n singlebandheid niet geschikt is voor T-Mobile.

Ik heb maar even een fotootje gekopieerd naar deze pagina, je zou bijna vergeten waar het om gaat (:B

BMW-3-serie-Sedan-Diesel-Zilver-001--14514064-Medium.jpg

Mooie uitvoering (tu)

Ik weet wel waar ik je voortaan op bel als ik je wil spreken, op de autotelefoon! Ik verstond jou echt vele malen beter dan met dat hankiepankienasibamifouyonghaibabipangangwitterijstmihoenwiltusambalbij-ding *-) Foto's komen trouwens zo snel mogelijk jou kant op, moet nog een cardreader aanschaffen :p

Tja die autotelefoon werkt inderdaad erg goed :) Over een jaar toch maar naar KPN overstappen dan en een duokaartje nemen....

Mooie dikke wagen Harm, ken hem al van bmwportal (tu)B)
Trouwens ik heb in mijn coupe ook een OEM telefoon, kan er ook een Telfort kaart in?
Aangezien deze ook gebruik maakt van het Kpn netwerk.

Telfort zou inderdaad wel moeten kunnen, het gaat erom dat het KPN of Vodafone netwerk gebruikt wordt.

Had hem nog niet eerder gezien maar mooie Bimmer heb je Harm.
Gefeliciteerd! (tu)
Bij jou is het E46 virus langer blijven hangen dan bij mij.

Gisteren een mailtje gestuurd naar BMW Klantendinges met m'n chassisnummer enzo, om de optielijst op te vragen. Vanmorgen al reactie:

optielijst.jpg~original

Bij het tanken viel me niet op dat de diesel ineens 3 cent goedkoper was dan gisteren (1,259!), maar wel dat de teller precies op 160.000 stond:

cfac6f14.jpg~original

Lang geleden dat ik zo'n lage mijlpaal zelf voorbij het zien komen :)

Harm78 zei:
dank je :) Net voor het eerst de autotelefoon echt gebruikt, eigenlijk is dat een heel fijn ding! Goede spraakkwaliteit, ik zou het haast jammer vinden dat ie door z'n singlebandheid niet geschikt is voor T-Mobile.

Told you so. De kwaliteit is idd top. Enig nadeel is die dubbele sim, maar daar wen je wel aan. Voor het overige een prachtig systeem!

En net op tijd met tanken, het gele lampje brandde al.(tu)

Nou voorlopig heb ik niet echt keus, ik zit bij T-Mobile en dat gaat niet werken :) Over een jaar maar overstappen naar KPN en dan een dual sim regelen (schijnt bij de KPN dan weer geld te kosten).

En net op tijd met tanken, het gele lampje brandde al.

Met de 320D ging het lampje meestal branden bij 1000 tot 1100 km, nu heb ik maar net de 800 km gehaald voordat ie aanging :) Toch wel een verschil, maar wel 1 op 13,6 gehaald.

Mooie score, die blokken zijn best zuinig. Ik scoorde met een 730d 1 op 12 gemiddeld, maar dat waren dan wel voornamelijk snelwegkilometers. Dat is met de 530i wel anders, die scoort op zijn best 1 op 9.....

Die dual sim kost een tientje geloof ik, dus dat valt wel mee.

Zo, lekker wakker ben ik: het viel me pas vanmorgen op dat er in de topictitel 330d in plaats van 320d staat. Dus maar eens even de laatste drie pagina's gelezen. Goeie actie, Harm, deze overstap! Het moet een feest zijn om met zo'n berg koppel door het verkeer te blazen en met alle oude en nieuwe toeters en bellen heb je er maar mooi een weelderig paleisje van gemaakt. Veel rijplezier!!! (tu)

Sodeknetter, dat ding is nog behoorlijk zwaar! Mijn E90 is nog 40kg lichter.

Ja, maar dat lag natuurlijk aan die Schnitzel-navigatie. Ik zou 'm opnieuw laten wegen bij de RDW, dan zak je wel een categorie in wegenbelasting.

Ik zag het ja. :}
Zal wellicht met wat vloeistoffen te maken hebben. Voor de belasting is het ook niet zo interessant. De mijne is net 5 kilo te zwaar. 8-) Nah ja, over die centen moet je ook niet zeuren, dat weet je van te voren he.
Wel handig trouwens, dat optielijstje. (tu)

Morgen ga ik een setje oranje lampen rondom halen, eens kijken hoe dat staat... dan kan ik nog eens wisselen :)

En zo ziet het er dus uit met oranje knipperlichten, persoonlijk vind ik 't mooier dan dat saaie wit:

IMG_0116.jpg~original

IMG_0115.jpg~original

IMG_0114.jpg~original

OOk heb ik vandaag de hoedenplank mooi zwart gespoten, bij e46's worden die na verloop van tijd allemaal lichtblauw...

Ik vind het ook wel wat hebben in combinatie met zilver. Leuke upgrade!

Heb je nou chromen nieren of niet? Op de laatste foto's lijkt het net van niet, terwijl op de vorige foto's het wel zo lijkt. :p

Ga je ook nog voor de titanium kleurige koplampinleg? Vind ik persoonlijk wel erg nette combi tezamen met de oranje knippers.

Heb je nou chromen nieren of niet? Op de laatste foto's lijkt het net van niet, terwijl op de vorige foto's het wel zo lijkt.

Ga je ook nog voor de titanium kleurige koplampinleg? Vind ik persoonlijk wel erg nette combi tezamen met de oranje knippers.

Yep, gromen chrilletje :)

Die koplampinleg boeit me geloof ik te weinig om te gaan zitten vervangen. Ik heb wel eens gekeken hoe zo'n koplamp uit elkaar moet en daar heb ik geen zin in.

Koplamp uit elkaar halen is echt simpel. Alleen de onderdelen zijn nogal prijzig een koplampcover is al bijna 80 euro p.s.

Echt supermooi met deze knippers! Wat mij betreft heb je nu de mooiste e46 van het land!

BMW-bolle zei:
Dan ben ik de enige die de witte knippers mooier vind. Gelukkig mag iedereen van mij zijn eigen smaak hebben ;)

Ach, wat weet jij nou van BMW's! ;)

Gelukkig heb jij weer een van de mooiste e39's van het land.

Staat niet verkeerd alleen hij lijkt wel een stukje ouder hierdoor. Blijft een mooie auto met superfijne motor.

BMW-bolle zei:
Met witte knippers :D

Ja maar bij de jouwe is het weer wel mooier! Alleen bij het pre-faceliftmodel zijn oranje knippers mooier.

Wat is het leven toch heerlijk simpel :D

Terug
Bovenaan