FLYING DUCKMAN
Net ingestapt
XM is mooi inderdaad, leuk want ze worden zeldzaam!
320 is nog minder klassiek dan mijn Saab het is...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FLYING DUCKMAN zei:XM is mooi inderdaad, leuk want ze worden zeldzaam!
ENTE zei:FLYING DUCKMAN zei:XM is mooi inderdaad, leuk want ze worden zeldzaam!
Heb jij nog een SAAB dan?
Verhip; een Franceling!
Renault 30.
Stond er vorige maand 1 te koop op Interclassics. Blijf ik nog steeds enorm fan van!
Vroeger als kind ooit een de bumpers mogen oppoetsen van zo’n wagen.
ENTE zei:Dat was in 1990? Dus je hebt er 1 uit 1989?
Ja, dan heb je echt een klassieker![]()
ENTE zei:Dankje FD
Ik heb eerbied voor jouw grijze haren...
Gilletti zei:Nice ride WOF. Let's hit the road with Wings of Freedom.
VFR is lekker fietsie.
@ENTE, die 106 lonkte ook al naar mij. :T
Kilometerstand was erg aantrekkelijk maar kennelijk is het gewoon een sletje dan.
En daarnaast, ik heb al een 106.
Vorige week een verse APK gekregen (als enige in NL lijkt het) na wat kleine klusjes.
Nu nog die 'Lexus-look' achterlichten er af en een goede poetsbeurt.
Kon het niet laten om hem vrijdag even mee te nemen naar het werk en te parkeren tussen al het moderne elektrogeweld.
![]()
Gilletti zei:(..)
En daarnaast, ik heb al een 106.
Vorige week een verse APK gekregen (als enige in NL lijkt het) na wat kleine klusjes.
Nu nog die 'Lexus-look' achterlichten er af en een goede poetsbeurt.
Kon het niet laten om hem vrijdag even mee te nemen naar het werk en te parkeren tussen al het moderne elektrogeweld.
(..)
FLYING DUCKMAN zei:Ondertussen ben ik een leuk feestje aan het organiseren, 70 jaar 2CV op het concours d'elegance op het Loo. Zo'n kleine 10 2CV's probeer ik te verzamelen. Ik krijg alle ruimte van de organisatie, dus gaat leuk worden!
Gilletti zei:Ik zie trouwens dat ook een andere 106 Electric eind maart ook weer een verse APK heeft gekregen.
Mijn exclusiviteit is dus met 50% gedaald. :T![]()
Gilletti zei:FLYING DUCKMAN zei:Ondertussen ben ik een leuk feestje aan het organiseren, 70 jaar 2CV op het concours d'elegance op het Loo. Zo'n kleine 10 2CV's probeer ik te verzamelen. Ik krijg alle ruimte van de organisatie, dus gaat leuk worden!
Leuk! Dit jaar maar weer eens kijken. Het lijkt steeds breder te worden en dat vind ik mooi.
De Peugeot clubs zijn in samenwerking met PeuNL (of eigenlijk andersom) ook bezig met aanwezigheid aldaar.
BleuZ NL zei:Enorm leuk, zo'n 106 Electrique!Daar zal menig Tesla-rijder wel raar van opkijken aan de laadpaal, niet?
Gilletti zei:Overigens zag ik net de de ex van ENTE (en Dens?) weer eens te koop staat.
A.BRANDHORST zei:Koop m gewoon terug Ente!
ENTE zei:Bovendien: voor het geld wat ze er nu voor vragen kocht ik er 2 een tijdje geleden![]()
FLYING DUCKMAN zei:ben aan het kijken naar een C3.
speedtouch zei:FLYING DUCKMAN zei:ben aan het kijken naar een C3.
Over welke prijsklasse hebben we het dan?
FLYING DUCKMAN zei:Over 404's gesproken, Henk, heb jij er nog 1? Ik zoek er nog 1 voor een artikel!