Het was sowieso zondag enorm druk, erg fijn dat er zoveel belangstelling was. Kritiek was er ook heb ik gemerkt, want sommige mensen hadden niet door dat de concours auto's bij de stallen stonden. En dat het wat beperkt was in auto's die aangeboden werden als display. Ook helaas voor jullie ;-) kritiek over Alpine en Renault, mensen hebben het wel gezien las ik ergens.
Maar ben van mening dat jullie er prima thuis horen, wel zou het goed zijn om wat andere merken toe te laten denk ik in het algemeen. Ik mis Mercedes, BMW, Alfa en PSA merken, die horen er ook zeker thuis!
Een en ander zal ook zeker te maken hebben met afspraken e.d. maar dat is iets om aan te werken.
Al met al blijft het een fantastisch evenement in mijn ogen. Ook de klassiekerparking blonk uit in mooie auto's die er stonden, echt fantastisch! De verbouwing van het paleis helpt niet echt, maar goed, het evenement staat als een huis, het was voor het eerst knetterdroog, misschien te droog....
Wat heel leuk was uiteindelijk, de junior jury besloten heeft dat de 2CV een award verdiende. Uiteindelijk heb ik het podium op mogen komen om een prijs op te halen voor best design award. Dit voor wat de 2CV heeft betekend en het nu nog betekend.
Ik had het geluk dit in een Sahara op te mogen komen halen, hoewel ik heel blij was daarna weer in mijn eigen eend te stappen ;-)
Kortom, erg gaaf weekend en schitterende afsluiting.
foto's van de 51-er op het podium
en een van de lekkerste platen van dit weekend...