Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, ik weet ook niet wat me bezieldeMCW zei:Je bent anders wel de enige die daar reageert op Jan Renting (webcoordinator van AW)![]()
MCW zei:DeeTwee zei:Nou, dat het maar een beregezellige boel mag worden daar in het owneerdershoekje van het forum! :T
(...)
Gewoon niet meer in die topics reageren dus. Is blijkbaar toch niet gewenst, en dan kunnen we mooi zien of dit initiatief dan ook nieuw bloed (allemaal ontzettend leuke reageerders, die enkel ontopic reageren en altijd liev tegen elkaar doen en zo) aantrekt, ofzo...
Je bent anders wel de enige die daar reageert op Jan Renting (webcoordinator van AW)![]()
Carfanatic zei:Nico GTR zei:AW had toch laatst een gesprek gepland met mensen om het forum nieuw leven in te blazen?
Ik ben niet uitgenodigd maar kan me zomaar voorstellen dat dit een van de ideeën was die voortkwamen uit die meeting.
Zou goed kunnen. (..)
Carfanatic zei:(..)
Zoals ik eerder al aangaf vind ik het wel opvallend hoe eigenaren de topics (Model 3, Enyaq, etc) op Tweakers weten te vinden, maar niet op AW.
Moderator
Ik ken niemand die uitgenodigd is. Ik vermoed dat er weinig vaste forummers uitgenodigd zijn. Vrij kansloos.Nico GTR zei:AW had toch laatst een gesprek gepland met mensen om het forum nieuw leven in te blazen?
Ik ben niet uitgenodigd maar kan me zomaar voorstellen dat dit een van de ideeën was die voortkwamen uit die meeting.
DeeTwee zei:@haarr Ik heb al een minuut stilte gehouden uit solidariteit, is dat niet genoeg?
Moderator
haarr zei:DeeTwee zei:@haarr Ik heb al een minuut stilte gehouden uit solidariteit, is dat niet genoeg?
Dat mag jij bepalen. Ik vind het wel een statement als er 0 reacties zijn in al deze owners onzin topics.
speedtouch zei:Als je zou willen reageren moet je toch eerst een account aanmaken, dat als bij 'ons forummers'?
D Elzinga zei:en er qua moderatie ineens wel een hoop aandacht naartoe kan.
Moderator
fplin zei:Als toekomstige enyaq rijder
Wouter82 zei:We hebben een eerste reactie...
fplin zei:Als toekomstige enyaq rijder
Wouter82 zei:Nee joh, dat is toch enorm on-topic en een sterk begin voor een goede en inhoudelijke discussie?
Carkiller zei:Ik hoop dat Nic tijd heeft voor de huidige spam golf ondanks druk met owners deel...![]()
Wouter82 zei:Owners topic stats
Week 1: 4 reacties
Rutger DC zei:Ongeveer net zo populair als 'mijn' Chinese auto-topics. Een hele geruststelling.
Voor mij dan.
Week 2: +0, 4 reacties
Wouter82 zei:Het helpt ook echt dat je een moderator moet aanschrijven als je een topic wilt voor een auto die er nog niet bij staat.
Moderator
haarr zei:Wouter82 zei:Het helpt ook echt dat je een moderator moet aanschrijven als je een topic wilt voor een auto die er nog niet bij staat.
Zal ik vragen om A4 en SLK toe te voegen? Niet elektrisch, zou dat erg zijn?
We zijn dit initiatief bij wijze van experiment gestart. Op 16 april zijn we begonnen met 5 topics over recent verschenen of nog te verschijnen automodellen. Deze zullen we in de komende periode verder uitbreiden, meestal gekoppeld aan een recente introductie van een nieuwe auto.
Alleen de redactie kan hier topics openen. Als wij merken dat voor bepaalde auto's veel belangstelling is, dan zullen wij een topic openen met de titel:
Het Merk Model owners topic. Verzoeken doen is mogelijk. Als je zelf een bepaalde auto bezit of overweegt, en je wilt daarover in contact komen met andere bezitters. Dan kun je daarvoor een verzoek doen via onze Contact-pagina: www.autoweek.nl/contact/
Week 2: +0, 4 reacties
Week 3: +0, 4 reacties
MCW zei:Dat heeft het al jaren niet hoor. Zie het probleem ook niet zo. Ze hebben 'Owners' aangemaakt omdat ze denken dat er vraag naar is. Als blijkt dat het een flop is zal het heus wel weer verdwijnen.
Moderator
MCW zei:Als blijkt dat het een flop is zal het heus wel weer verdwijnen.
Ze willen graag verbannen worden: kom op zeg, wij zijn allemaal dissidenten in dit draadje, dan ga je toch niet keer op keer weer beginnen over het feit dat er een paar berichten verwijderd zijn...MCW zei:Mooi. Ik vind het wel prima dat ze ons negeren en dus met rust laten. Jullie drang om iets van de redactie te horen snap ik echt niet. Of wil je je even extra bijzonder voelen?
Moderator
Volgens mij is het al voldoende uitgelegd. Het forum heeft een chronisch gebrek aan moderatie, dus dan is het opvallend dat dit er even tussendoor komt. En nee, ik hoef helemaal niks van de redactie te horen.MCW zei:Mooi. Ik vind het wel prima dat ze ons negeren en dus met rust laten. Jullie drang om iets van de redactie te horen snap ik echt niet. Of wil je je even extra bijzonder voelen?
Zunigrijje zei:Meld je bij Wouter82 even![]()