haarr
Kilometervreter
Jazzik zei:Wat heb ik nu weer ontketend... Mea culpa!![]()
Ja, jij bracht mij idd op het idee.
Maar zo zeker jij van de bofkonten bent ben ik van deze. Epica is nl. gebanned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jazzik zei:Wat heb ik nu weer ontketend... Mea culpa!![]()
Pietzoveel zei:Achterhoede gevechten... de een had weinig bijtelling, de ander een goedkope auto.... Maar het was Bof niet!
Peter O zei:Wat heeft dit te maken met problemen op het Forum?
Ik dacht het hier ging over "forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts" en niet over het topics die gesloten zijn...
Zijn er meer mensen die steeds weer opnieuw moeten inloggen? Als ik op recente berichten druk, (of naar die bladwijzer ga) staat er ineens "gesorteerd op nieuwste berichten"en moet ik opnieuw inloggen.... Echter, als ik dan op "sorteren op Actieve topics" druk ben ik ineens weer ingelogd...
Peter O zei:Wat heeft dit te maken met problemen op het Forum?
Ik dacht het hier ging over "forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts" en niet over het topics die gesloten zijn...
Jazzik zei:Mag ik voor enz. enz. in de titel van dit draadje ook censuur invullen?
haarr zei:Peter O zei:Wat heeft dit te maken met problemen op het Forum?
Zijn er meer mensen die steeds weer opnieuw moeten inloggen? Als ik op recente berichten druk, (of naar die bladwijzer ga) staat er ineens "gesorteerd op nieuwste berichten"en moet ik opnieuw inloggen.... Echter, als ik dan op "sorteren op Actieve topics" druk ben ik ineens weer ingelogd...
Gebruik je verschillende apparaten? B.v. telefoon, tablet en pc door elkaar?
Ik blijf ingelogd tenzij ik een ander apparaat gebruikt heb.
En het feit dat gebande personen terugkomen met een nieuwe nick is eigenlijk ook een forumprobleem.
Ik heb geen facebook, gewoon account aangemaakt en dan heb ik mijn voornaam ingevuld. Daar worden dan vanzelf een aantal cijfers achter gezet blijkbaar. Maar ik kan het niet veranderen, geen auto's toevoegen en niet overal op de site reageren.R W xxx zei:Komt door feestboekaanmelding toch?
haarr zei:Als je naar je profiel gaat via het poppetje rechtsboven naast "zoeken " daar kun je je naam wijzigen.
Total Loss zei:Site is echt goed kapot.
Jay DoubleYou zei:Total Loss zei:Site is echt goed kapot.
Zeg dat wel. De laatste paar jaren is het echt prut. Ik kan via mijn iPhone sinds vanmorgen niet meer inloggen op de voorpagina. Wel op het forum.
haarr zei:Jay DoubleYou zei:Total Loss zei:Site is echt goed kapot.
Zeg dat wel. De laatste paar jaren is het echt prut. Ik kan via mijn iPhone sinds vanmorgen niet meer inloggen op de voorpagina. Wel op het forum.
De frontpage is blijkbaar wel goed bereikbaar maar om andere reden goed kapot.![]()
en is het gedoe met foutmeldingen nu over.
Tydelyck zei:Misschien waren ze daar de afgelopen week mee bezig en is het gedoe met foutmeldingen nu over.
Moderator
Tydelyck zei:Hé, er is een nieuw inlogscherm. Misschien waren ze daar de afgelopen week mee bezig en is het gedoe met foutmeldingen nu over. En misschien is het steeds weer moeten inloggen waar we al eeuwen last van hebben ook voorbij. Of niet
![]()
929V6 zei:Ik krijg na de zoveelste keer dat inlogscherm onderhand de neiging die mok koffie omver te meppen...