Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, adblocker (uBlock Origin) is en blijft actief. En zo te lezen blijft dat een bittere noodzaak om autoweek.nl te kunnen gebruiken zonder je rot te ergeren.929V6 zei:Meer mensen last van een browservullende Bokito die niet weggeklikt kan worden en verder forumgebruik praktisch onmogelijk maakt?
929V6 zei:Meer mensen last van een browservullende Bokito die niet weggeklikt kan worden en verder forumgebruik praktisch onmogelijk maakt?
Had ik ook last van een of andete guruMCW 84 zei:De website werkt erg slecht vandaag zeg.
Carkiller zei:Weet niet of het aan mijn instellingen ligt, maar het lettertype wat er nu gebruikt wordt op het forum vind ik helemaal niks.
Het is niet overal zo, maar bijvoorbeeld bij actieve topics...
Frits79 zei:Dat van je sessie is verlopen heb ik ook.
Bimmert zei:Ik zie regelmatig dat er bij een onderwerp het aantal aangegeven reacties niet overeenkomt met het werkelijk te lezen reacties. Voorbeeld: in een review van een CX-5 staat bij het overzicht dat er 8 reacties zijn, maar als je erop klikt zie je maar 4 reacties.
Op de Frontpage ook een paar keer meegemaakt dat er een paar reacties staan aangegeven maar als je erop klikt zijn er minder of zelfs geen te lezen.
Moderator
Heel soms zie ik berichten waarbij een moderator nog goedkeuring moet geven. Helaas krijg ik daar geen actieve melding van.Rutger DC zei:Wat is dit?
![]()
Bimmert zei:Ik ervaar met Safari de laatste weken soms hinderlijke reclame hier die het verhindert een webpagina goed te kunnen lezen. Nu reclame van Hyundai. Via safari- instellingen -popups blokkeren is geen oplossing.
Arno zei:Kan iemand mij helpen? Ik krijg sinds een maand geen e-mailnotificaties meer van forumposts die ik volg. Ik heb niets veranderd, de instellingen staan nog steeds goed, de lijst met gevolgde posts heb ik gecheckt, alle vinkjes staan goed, AW als afzender staat niet geblokkeerd of in spam. Niets van dat alles… Laatst ontvangen e-mail is van 7 oktober jl.
Ik kan geen oorzaak vinden. Herkent iemand dit, is het probleem eerder aan de orde geweest? Zo ja, dan verneem ik het graag, want dit is erg onhandig![]()
Ze zijn er nog steeds in grote aantallen, maar wel met andere namen en posten gelukkig niks.Carfanatic zei:![]()
spambots?
Frits79 zei:Ze zijn er nog steeds in grote aantallen, maar wel met andere namen en posten gelukkig niks.