forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg er hoofdpijn van, in plaats van de titels in mijn hoofd lezen, schreeuw ik ze nu.

Wat een flapdrollen zijn dat hier toch soms. Ik vind het wat flauw om AW steeds zo te bekritiseren, maar al die hoofdletters, really?

der Magistrat zei:
Wat een flapdrollen zijn dat hier toch soms. Ik vind het wat flauw om AW steeds zo te bekritiseren, maar al die hoofdletters, really?
Heeft iemand plotseling aan een functietoets bij ongeluk gezeten. En nu zijn ze in paniek de manuals aan het doorbladeren. :)

Soloman zei:
der Magistrat zei:
Heeft iemand plotseling aan een functietoets bij ongeluk gezeten. En nu zijn ze in paniek de manuals aan het doorbladeren. :)

Iemand heeft een toUpper() in de select statement geklust, geen idee waarom je zoiets zou doen.

Sarcast zei:
Soloman zei:
der Magistrat zei:

Iemand heeft een toUpper() in de select statement geklust, geen idee waarom je zoiets zou doen.

Op zoek naar het Opperwezen?

Onderschat het niet, Dit zijn serieuze zaken:).

Ze zullen het vast wel weer oplossen na een nachtje tukken.

der Magistrat zei:
Ik vind het vooral ook interessant hoe zoiets nu ineens kan. Ergens een programmeerfoutje, of zit iemand gewoon echt te klooien?

Autoweek per direkt overgenomen door [size=x-large]DE TELEGRAAF[/size]?

Ze dachten zeker dat hoofdletters beter leesbaar zouden zijn, nou NIET DUS. Wat een bende zo.

Zo, mijn LEESBRIL staat op MARKTPLAATS.
c050.gif

Niseko zei:
Probleem is opgelost zo te zien
Ik denk dat hij er gewoon nog stage loopt hoor.

Daarnaast is het alleen in de topiclijsten gefikst, boven in de topics nog steeds een catastrofe!

Het zal wel weer aan mijn pc liggen maar bij mij is de lay-out van de site sinds gisterochtend compleet naar de gallemiezen.

Ja, daar was ik al weer bang voor. :D
Ik zit weer met irritante, niet-geresizede foto's . *-)

Dat resizen is sowieso irritant. Als ik een pagina van Mr Rob's Daf 44 open, duurt het zeker 30 seconden voordat hij helemaal geladen en geresized is. Als ik een pagina van 'Vakantie-auto's, ofwel speciale auto's gezien tijdens je vakantie' open die richting de 50 posts gaat, duurt het wel anderhalve minuut. Het forum zou gewoon foto's breder dan 800 pixels moeten weigeren. Technisch is dat niet erg ingewikkeld.

Helemaal mee eens. Maar toen ik daar onlangs in een ander topic een opmerking over maakte kreeg ik meteen weer een golf van kritiek over me heen.

Op de Apple thuis heb ik nergens last van, hier op kantoor met Edge ook niet.

Wanneer worden deze problemen eens aangepakt en opgelost??? Steeds weer deze errors.....

speedtouch zei:
De website heeft vandaag gewoon geen goede dag! Kan ons ook overkomen!

Klopt, er zijn ergere dingen. Maar het is gewoon vervelend dat bij het openen van een topic of bij het bladeren in een topic dat die melding steeds verschijnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan