Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:Ik krijg er hoofdpijn van, in plaats van de titels in mijn hoofd lezen, schreeuw ik ze nu.
Leesbril?Boppie zei:Tissue?Micha D. zei:Het janken staat mij nader dan lachen.
Heeft iemand plotseling aan een functietoets bij ongeluk gezeten. En nu zijn ze in paniek de manuals aan het doorbladeren.der Magistrat zei:Wat een flapdrollen zijn dat hier toch soms. Ik vind het wat flauw om AW steeds zo te bekritiseren, maar al die hoofdletters, really?
Micha D. zei:Leesbril?Boppie zei:Tissue?Micha D. zei:Het janken staat mij nader dan lachen.
Soloman zei:Heeft iemand plotseling aan een functietoets bij ongeluk gezeten. En nu zijn ze in paniek de manuals aan het doorbladeren.der Magistrat zei:Wat een flapdrollen zijn dat hier toch soms. Ik vind het wat flauw om AW steeds zo te bekritiseren, maar al die hoofdletters, really?![]()
Nico GTR zei:Email send
Sarcast zei:Soloman zei:Heeft iemand plotseling aan een functietoets bij ongeluk gezeten. En nu zijn ze in paniek de manuals aan het doorbladeren.der Magistrat zei:Wat een flapdrollen zijn dat hier toch soms. Ik vind het wat flauw om AW steeds zo te bekritiseren, maar al die hoofdletters, really?![]()
Iemand heeft een toUpper() in de select statement geklust, geen idee waarom je zoiets zou doen.
Moderator
Ik vind het vooral ook interessant hoe zoiets nu ineens kan. Ergens een programmeerfoutje, of zit iemand gewoon echt te klooien?der Magistrat zei:Wat een flapdrollen zijn dat hier toch soms. Ik vind het wat flauw om AW steeds zo te bekritiseren, maar al die hoofdletters, really?
Boppie zei:Joël D. zei:Ik krijg er hoofdpijn van, in plaats van de titels in mijn hoofd lezen, schreeuw ik ze nu.
Borreltje nemen.
Joël D. zei:Boppie zei:Joël D. zei:Ik krijg er hoofdpijn van, in plaats van de titels in mijn hoofd lezen, schreeuw ik ze nu.
Borreltje nemen.
Net gedaan, heeft niet geholpen.
Boppie zei:Onderschat het niet, Dit zijn serieuze zaken.
Ze zullen het vast wel weer oplossen na een nachtje tukken.
JoostM zei:Boppie zei:Onderschat het niet, Dit zijn serieuze zaken.
Ze zullen het vast wel weer oplossen na een nachtje tukken.
Zouden ze nog steeds slapen? Nog niet opgelost hier...
Joël D. zei:Boppie zei:Joël D. zei:Ik krijg er hoofdpijn van, in plaats van de titels in mijn hoofd lezen, schreeuw ik ze nu.
Borreltje nemen.
Net gedaan, heeft niet geholpen.
Niseko zei:Probleem is opgelost zo te zien
Ik denk dat hij er gewoon nog stage loopt hoor.Niseko zei:Probleem is opgelost zo te zien
speedtouch zei:De website heeft vandaag gewoon geen goede dag! Kan ons ook overkomen!