forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel grappig hoe plots en zonder communicatie die updates hier steeds geïntroduceerd worden. Daar is na al die jaren maar geen verandering in gekomen.

Voor Firefox is dit een oplossing:
Code:
tr td .icon1616 {min-width: 16px!important;}
toevoegen aan userContent.css.

Overigens is er ook een fout in de HTML geslopen, nl. "colspan="4", waar "colspan="5" zou moeten staan. Knoeiwerk...

der Magistrat zei:
Wel grappig hoe plots en zonder communicatie die updates hier steeds geïntroduceerd worden. Daar is na al die jaren maar geen verandering in gekomen.

Want de redactie is ons verantwoording schuldig?

Waar hebben we het in vredesnaam over zeg. Een kleiner fotootje en soms een ontbrekend vlaggetje. Guttegut zeg, als dit zaken zijn om je druk over te maken in het leven...

Ja, want ik weet op deze manier niet welk topic ik wel of niet gelezen heb. Dus ik vind dit wel heel vervelend.

Via actieve topics zijn er nog wel vlaggetjes. Toch wel handig, om niet elke keer het hele topic door te hoeven maar direct naar je laatstgelezen bericht kunt klikken. Daar is het vlaggetje voor. Niet omdat het vlaggetje zo mooi is...

Micha D. zei:
Ja, want ik weet op deze manier niet welk topic ik wel of niet gelezen heb. Dus ik vind dit wel heel vervelend.

Mee eens. Daarbij vind ik het wel zo fijn, zoals bij menig andere website gebruikelijk is, als er vermeld wordt wat er allemaal geüpdate wordt. Nu komen we er gezamenlijk zelf achter en m.i. kan dat dus beter gecommuniceerd worden.

Micha D. zei:

Dat is inderdaad ook exact de reden die ik gisteren aangegeven heb. Gelukkig ben ik niet de enige die het vervelend vindt.
Heeft de mede-forummer die rechtstreeks met iemand van de Autoweek redactie kan mailen zich eigenlijk al in dit topic gemeld? Ik weet niet welke forummer het is, en ook niet welk redactielid maar die persoon heeft op dit forum al vaker laten vallen dat je dan een bepaald iemand een mail moet sturen en dan is het zo opgelost. Zelf krijgt de redactie er niets van mee; die kijken toch niet op het forum.

Jay DoubleYou zei:
We moeten ons maar niet te druk maken. De redactie doet z'n best.

De redactie doet naar mijn idee zijn best niet als je er niet achteraan gaat. Ze komen hier nooit op het forum en weten dus ook niet wat er eventueel verkeerd gaat. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat aanhouden; nu zijn we al minstens 1 hele dag verder. Niet dat het erg is, maar dat bewijst wel dat ze niet in dit topic of op dit forum geweest zijn. Ik neem aan dat er anders wel een reactie was geweest of dat het opgelost was.

Dat ze nooit op het forum kijken ben ik niet met je eens. Als je onderin het scherm de "online gebruikers" in de gaten houdt staan ze er af en toe echt wel tussen, al zal het misschien inderdaad niet dagelijks zijn.

En de naam die je zoekt: Even uit mijn hoofd... Jan Renting?

Als je Jan Renting een e-mail stuurt is het zo opgelost, ik heb het al 2 keer gedaan, ga maar terugzoeken. ;) Nu mag iemand anders.

De laatste tijd bij het opstellen van een post en wanneer ik op enter druk om op een nieuwe regel een link of foto in te voegen m.b.v. desbetreffende knop, komt de link steevast weer achter de laatste getypte tekst te staan. Erg irritant en ik vraag me af waar deze achteruitgang nu weer het gevolg van is.

Merkwaardig. (Om niet te zeggen...)

Als ik Autoweek open in Internet Explorer staan er in de bovenste balk vinkjes dwars door de woorden heen (Nieuws, Tests enz.)
In Edge is dit niet het geval.

Gistermiddag werd ik zomaar uitgelogd, en nu kan ik alleen nog maar posten via Explorer. In Chrome werkt de knop "inloggen" niet...

Hier net via Chrome opnieuw ingelogd en prima. Browser had zelfs mijn gegevens onthouden.
Moest alleen wel even een vinkje zetten of ik akkoord ging met de voorwaarden. Vakje voor nieuwsbrief en acties leeg gelaten...

Mijn account is ineens foetsie? Heet nu ineens KKK KKK, auto's en posts zijn verdwenen ?!?

dit is echt vreemd. Volgens de "online gebruikers" onderaan de pagina ben ik ingelogd als Toetsje maar mijn profiel laat KKK KKK zien.
De post van gisteren staat nu ook onder KKK KKK

Het inloggen via het nieuwe Sanoma account was wel even gedoe. Hij gaf steeds aan 'u bent al ingelogd', maar dat was toch duidelijk niet het geval. Na veel refreshen is het eindelijk gelukt.

Bij mij lukte het alleen maar als ik in Chrome de Ghostery extensie uitschakelde (die bekijkt wat voor troep een pagina allemaal in je pc brengt en wie jou allemaal zitten te tracken).

Ineens kon ik niet meer inloggen met het wachtwoord dat ik al 15 jaar gebruik, heel vaag. Nu wil ik in mijn verbruiksmonitor een tankbeurt opslaan, maar de knop opslaan werkt niet meer. Handig.....

Ander probleempje is niet de website aan te rekenen, maar gaat hier waarschijnlijk wel gevolgen hebben: Photobucket is blijkbaar ineens gestopt met het doorlinken van foto's naar fora. Die zullen dus allemaal verdwijnen uit draadjes. Nu was het toch een knakenprogramma geworden inmiddels, maar dat foto's verdwijnen is wel jammer. Kunnen foto's niet gelinkt worden aan de website zelf?

Lijkt ook niet meer goed te komen. Sta nu ook niet meer in de online status. Is het mogelijk om mijn oude account nog terug te krijgen?

Nee. Maakt verder ook niet uit maar wil wel graag weten hoe dit kan. Lijkt ook alleen bij mij te zijn gebeurd?

Dit forum is niet bedoeld om te communiceren met de AW-redactie. Oftewel, stuur ze een mailtje.
Dat van Photobucket is heel zuur en zal voor een zekere kaalslag op het forum zorgen, maar dat ligt natuurlijk wel volledig buiten AW's verantwoordelijkheid. Om van AW nu te vragen of ze duizenden foto's willen hosten, vind ik ook wat ver gaan.

Mach1 zei:
Ineens kon ik niet meer inloggen met het wachtwoord dat ik al 15 jaar gebruik, heel vaag. Nu wil ik in mijn verbruiksmonitor een tankbeurt opslaan, maar de knop opslaan werkt niet meer. Handig.....
Same here. Ik moest een nieuw wachtwoord aanvragen. Mijn 9 jaar oude wachtwoord bestond alleen uit letters, waarschijnlijk was dat het probleem.

Ik kan ineens mijn verbruik niet meer bijhouden. Moet constant opnieuw inloggen​. Wat een vervelend gedoe allemaal weer. Wat moet ik nu dan?

Ik kan sinds ongeveer 2 weken helemaal niet meer inloggen. Als ik mijn add-ons uitzet in Firefox kan ik weer inloggen. Ik heb geen nieuwe add-ons of zo, dus er is iets veranderd bij Autoweek. Erg irritant.

Edit: ik zie dus helemaal geen inlogscherm meer. Ik kom steeds bij de cookie-pagina terecht.

Elaste zei:
Ik kan sinds ongeveer 2 weken helemaal niet meer inloggen. Als ik mijn add-ons uitzet in Firefox kan ik weer inloggen. Ik heb geen nieuwe add-ons of zo, dus er is iets veranderd bij Autoweek. Erg irritant.

Edit: ik zie dus helemaal geen inlogscherm meer. Ik kom steeds bij de cookie-pagina terecht.

Hier precies hetzelfde, met zowel Chrome als Firefox. Ik post dit met een baggerbrowser (Edge) die met Windhoos werd meegeleverd. Die rommel ga ik niet gebruiken, alleen om kennis van AW te kunnen nemen. Sanoma is toch wel in staat om een multi-browser site maken?

Als je de "Forum Index" bekijkt, zie je onder aan de pagina welke gebruikers er actief zijn. Tot voor kort zag je daar alleen de nicknames van de op dat moment actieve forumgebruikers, maar nu zie je er de echte (naar ik mag aannemen) voor- en achternaam staan van mensen die sinds vandaag op autoweek.nl zijn aangemeld. Zou dat wel de bedoeling zijn?

Ik kan weer de hele dag niet inloggen. Niet in Chrome, niet in Edge. De 'Inloggen' button klikken heeft gewoon nul effect. Uiteindelijk in de Incognito-modus van Chrome geprobeerd, en daar lukt het dan weer wel. Wat is er toch aan de hand met deze site? Waarom nemen ze bij Sanoma een nieuw inlogsysteem in gebruik dat niet goed is uitgetest?

Na het reageren op een PM staat er niets in mijn verzonden items terwijl er wel een melding staat dat de reactie goed verzonden is.
Voor de zekerheid maar een tweede keer een antwoord gestuurd maar ook nu niets in de verzonden items...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan