forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
nxqqah.jpg

De opmaakfuncties zijn spoorloos.

Ook gemerkt; maar je kan ze wel zelf intikken en dan werken ze zoals vanouds ;)

(img) (/img) voor foto

(b) (/b) voor vet

(quote) (/quote) voor quote

etc

waarbij ( vervangen wordt door [ en ) door ]

Bij mij werken nu de drop down menu's niet meer. Ook nog in een andere browser geprobeerd, maar daar functioneert het evenmin. Heeft nog iemand anders dat probleem??

Hm, dan lijkt de ellende deze keer aan mij voorbij te gaan.

Edit: In Edge heb ik er ook last van. Is dus echt browser-gerelateerd.

Krijg nou tieten. Nu werkt het bij mij ook niet meer. Wat zijn ze allemaal aan het doen? :}

Bij mij werkt het nu ook weer. Maar vanaf vanochtend tot ik het hier meldde niet.

Ik heb nu het probleem dat mijn geplaatste berichten niet verschijnen.

Even kijken of deze wel door komt. *-)

EDIT: Hier wel dus, in het "Mijn Auto" gedeelte niet.

Joël D. zei:
Ik heb nu het probleem dat mijn geplaatste berichten niet verschijnen.

Even kijken of deze wel door komt.

Ik had het gisteren ook. Dacht dat het aan mijn verbinding lag. Gerefresht en toen stond het er. Maar het ligt dus aan de site.

Ik had een bericht verwijderd, maar het stond er nog steeds. Nog een paar keer geprobeerd, staat er nog steeds. Ik laat het maar zo.

Het forum heeft weer last van oude kwalen. Wijzigingen die niet zichtbaar worden nadat je op posten klikt, nieuwe berichten of discussies die niet verschijnen nadat je op plaatsen klikt. Dan moet je F5'en en dan zie je de wijziging.

Ik zie in de topictitel ook 'verdwenen posts' staan. Ik heb het idee dat ik er ook minder heb dan dat ik er ooit gehad heb.
Kan dat ermee te maken hebben dat oude topics waar geen nieuwe berichten meer inkomen opgeschoond worden na een X-aantal jaar (bijvoorbeeld 5 jaar)?
Dat vind ik wel fijn om te weten want als ik nog oude topics heb (bijvoorbeeld van mezelf) waar ik dingen uit wil bewaren (denk aan Koop/Leaseadvies tips die bij een volgende aanschaf ook weer handig zijn om te hebben, Mijn auto topic van een vorige auto etc.) dan is het wel handig als ik weet dat ik het even naar Word of iets dergelijks moet kopiëren. Eenmaal verwijderd is het natuurlijk niet meer terug te halen!

Als er dingen zijn die je niet kwijt wil zou ik dat inderdaad ergens anders ook opslaan. Je aantal posts wat in je profiel staat is niet betrouwbaar.

Dan zal ik binnenkort eens kijken of er nog wat op staat wat ik niet kwijt wil. Kom er wat laat achter, dus wellicht zijn er al dingen weg die ik had willen bewaren maar mijn eigen topics (jaar of 2 terug) kan ik in ieder geval nog redden als ik het goed heb. En wellicht nog wat andere dingen.
Goed om te weten dat aantal posts in profiel niet betrouwbaar is.

Waar ik steeds tegenaan loop is dat ik vinkje bij "ingelogd blijven" ,steeds als ik het wil aanvinken springt het scherm terug en ben ik dus niet blijvend ingelogd.
Heel soms lukt het als je het supersnel aanklikt , maar meestal ben ik te laat.
Hebben daar meer mensen last van?

Wat duurt het lang dat een door mij gepost bericht zichtbaar wordt. Dan denk ik, ik doe iets fout, vervolgens staat het er 2 x.

Erg trage database?
Ik probeer mjn tankbeurten bij te werken. Na invoeren komen ze niet in het overzicht tevoorschijn.

De advertenties daarintegen komen heel fanatiek tevoorschijn, met vreselijk afleidende bewegende content, en het resizen van mijn layout waardoor ik zinloos tijd kwijt ben bij invoeren.

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd. Dit vinden wij jammer, want autoweek.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk. Wilt u een uitzondering maken voor autoweek.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan?

Wat? Ik gebruik geen adblocker. Gloeiende gloeiende. Ik wl gewoon een goed werkende site.

ITC les 1 bij problemen: Computer uit- en aanzetten. En verd.... Het werkt! In dit geval, tenminste...

En ik ben alweer zomaar uitgelogd, én alle topics staan weer op "gelezen"... :-(

En nu dit weer: als ik kies voor "Groepeer op datum" (wat nog nooit goed gewerkt heeft!) zijn de ongelezen posts ineens weer wel gemarkeerd met een vlaggetje. Volgens mij zit er ergens een draadje los!

Gisteren voor het eerst een 503 gehad...
Voor de rest weinig te klagen over de snelheid en stabiliteit, ondanks Ad-blocker, Privacy Badger, Click&Clean (Aangepast) en het feit dat ik standaard via VPN met wisselende proxy werk. Cookies die ik accepteer worden standaard, na het sluiten van de website gewist, daarvoor log ik dan wel altijd even opnieuw in, maar dan is soms wel een SHIFT-F5 nodig om de pagina wel juist te laden. :)

Ondanks dat ik gewoon netjes ingelogd ben, kan ik niet reageren op de berichten op de voorpagina; onderaan de reacties blijven de knoppen "Login" en "Registreren" gewoon staan. De Login-knop brengt me direct naar m'n profielpagina, ga ik daarna naar dezelfde nieuwspagina terug, herhaalt zich het scenario. Ik heb geen add-ons aan, daaraan kan het niet liggen, en ik gebruik een recente versie van Chrome.

Het is niet de eerste keer dat dit voorkomt, hoe komt dit?

*Edit: na een kwartiertje te wachten kan het wel, maar het blijft merkwaardig.

Het duurt soms enige minuten voordat een post zichtbaar is nadat die is gepost. Ook de lijst "actieve topics" wordt traag ververst.

haarr zei:
Het duurt soms enige minuten voordat een post zichtbaar is nadat die is gepost. Ook de lijst "actieve topics" wordt traag ververst.

Ik heb datzelfde probleem nu, 6 minuten geleden bericht geplaatst. Ik zie mijn nickname wel staan, maar mijn bericht komt niet tevoorschijn.

Ik kan momenteel niet (eens) zien welke topics er op 'ongelezen' staan. Normaal is er voor het topic iets rood, maar nu staat er niets voor de topics.
Fijn als je niet weet waar je gisteren gebleven bent in bepaalde 'segmenten'.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan