forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg ben ik de enige die wel ingelogd is (kan bv zonder problemen naar mijn AW) maar toch niet kan reageren op het forum? . Moet dan of naar mijn AW en dan terug naar het forum of weer inloggen. Heel vervelend. Gebeurd meerdere keren per dag.

Zo kan het zijn dat ik reageer op een topic, naar het volgende topic ga en weer niet kan reageren.

Is dat omdat ik zowel een desktop als mobiel gebruik voor het forum of buitenlands ip address misschien?

Ik heb dat ook vaker inderdaad. Heb zelfs af en toe dat ik een melding krijg dat mijn account is geblokkeerd. Maar daar heb ik al even contact over gehad met Jan.

Nou dat gaat lekker, ik gebruik twee video tags in 1 post en.....

Wat commentaar:

Dames en heren van AW, het forum is stuk.

Nog nooit zoveel errors gehad als vandaag...

En direct na dit geschreven te hebben werkt het forum weer goed.:S

Zijn bij jullie ook de dropdownmenuutjes bij de balk bovenin verdwenen?

Niet? *-) Ik bedoel de allerbovenste he, dus degene die "vast" blijft staan.
Zo niet, dan word ik gek. Sinds we hier Windows 10 hebben krijg ik steeds af en toe heel maffe dingen.

Bij mij ook.

crazy-guy-tinfoil-hat.jpg

De Schaduw zei:
Zo niet, dan word ik gek. Sinds we hier Windows 10 hebben krijg ik steeds af en toe heel maffe dingen.

In Edge klapt het menu niet uit, in bv Chrome wel.

Ik heb AW nu open in Firefox zonder AdBlocker. Gevolg: en paginavullende afbeelding/advertentie van Griekenland. Weet direct weer waarom ik AdBlocker thuis op de pc actief heb voor deze site, en die blokkade gaat er voorlopig dus nog niet af!

Boppie zei:
De Schaduw zei:

In Edge klapt het menu niet uit, in bv Chrome wel.

Ging bijna twee weken goed maar nu klapt 'ie weer niet uit. *-)

Op mijn iPhone krijg ik bijna in elk topic op het forum de foutmelding "A problem occurred with this webpage, so it had to be reloaded". Terwijl de pagina helemaal is geladen en ik dus de reacties aan het lezen ben wordt de pagina herladen. Dan ben ik kwijt waar ik gebleven was, en na onbepaalde tijd doet zich precies dezelfde foutmelding alwéér voor.

BKLI5Lk.png

Dit is alleen op Safari op mijn iPhone, en dan met name in topics met veel foto's – met Google Chrome op de iPhone of Safari op de iPad / Mac doet dit probleem zich niet voor. In eerste instantie dacht ik dat het wellicht een RAM-gerelateerd probleem zou zijn, maar zowel mijn iPhone als iPad hebben 2GB RAM. Dat moet dus ruim voldoende zijn.

Ervaart iemand hetzelfde probleem?

Zijn er nog meer mensen die last hebben met de (depricated) flashpayer van youtube op deze site?

Vandaag voor het eerst, filmpje van de Baleno duurtest auto doet het op mijn laptop niet.
Gelukkig staan alle filmpjes ook gewoon op YouTube.

Carkiller zei:
Vandaag voor het eerst, filmpje van de Baleno duurtest auto doet het op mijn laptop niet.
Gelukkig staan alle filmpjes ook gewoon op YouTube.

Hier precies hetzelfde...

Carkiller zei:
Rare is dat het filmpje het nu opeens wel doet.

Ik heb niets veranderd...

Even opnieuw geprobeerd. Bij mij werkte de video niet meteen maar wel na F5/refresh.
Vreemd...

Ja, een paar uur lang. Blijft een fragiele site die aan elkaar hangt van patches en brakke usabilty.

Monsieur Le Loure zei:
Als je de actieve topics bekijkt lag de site er tussen 0:00 en 9:30 uit. Vannacht om 3:00 lag het er in ieder geval uit.

Dat bedoel ik dus. Het erge hiervan is dat je zelf gaat zitten rotzooien aan je eigen computerinstallatie, terwijl het probleem ergens anders ligt. Het zou wel fijn zijn als dit wordt teruggekoppeld.

Soloman zei:
Monsieur Le Loure zei:
Als je de actieve topics bekijkt lag de site er tussen 0:00 en 9:30 uit. Vannacht om 3:00 lag het er in ieder geval uit.

Dat bedoel ik dus. Het erge hiervan is dat je zelf gaat zitten rotzooien aan je eigen computerinstallatie, terwijl het probleem ergens anders ligt. Het zou wel fijn zijn als dit wordt teruggekoppeld.

Als een website het niet doet, kijk ik eerst of iets anders wel werkt. Pas als ik geen enkele website kan benaderen, ga ik mijn eigen internetverbinding wantrouwen.
Bovendien krijg je hier wat Sanoma-geblaat bij de 503-melding.

@PM zei:
Soloman zei:
Monsieur Le Loure zei:

Als een website het niet doet, kijk ik eerst of iets anders wel werkt. Pas als ik geen enkele website kan benaderen, ga ik mijn eigen internetverbinding wantrouwen.

Dat doe ik altijd. Maar Autoweek is altijd de enige die niet werkt. Zelfs de werksite van mijn werk werkt altijd, terwijl het daar altijd hommeles is met het systeem. Het is altijd Autoweek dat hier opbreekt.

Je kunt het altijd checken met https://downforeveryoneorjustme.com/www.autoweek.nl

Soloman zei:
@PM zei:
Soloman zei:
Monsieur Le Loure zei:

Dat doe ik altijd. Maar Autoweek is altijd de enige die niet werkt. Zelfs de werksite van mijn werk werkt altijd, terwijl het daar altijd hommeles is met het systeem. Het is altijd Autoweek dat hier opbreekt.

Dan weet je toch dat het niet aan jouw installatie ligt?

lol, de adblocker blijft gewoon lekker aan. Gewoon te gevaarlijk om uit te zetten, voor je het weet is je pc geinfecteerd.

Autoweek is al niet bijzonder snugger online, dus ik vertrouw er totaal niet op dat de banner advertenties hier 100% veilig zijn.

rzasa zei:
Adblocker uitzetten, dan worden de letters weer klein.

Dat is een grapje zeker? Het gaat anders bijna op terreur lijken, nog even en ik vind een paardenhoofd op mijn kussen omdat ik een Adblocker gebruik.

Ik gebruik op mijn telefoon geen Adblocker en zie hier ook hoofdletters. Is gewoon net als de vorige keer met die blauwe kaders om elk bericht heen (mijn cirKel is er nu nog blauw van!), ze hebben zeker weer een stagiair met het css laten knoeien. Of ze zijn gehackt en zijn nu bij de boekhoudafdeling om te kijken of ze het losgeld kunnen opbrengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan