Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Schaduw zei:Zijn bij jullie ook de dropdownmenuutjes bij de balk bovenin verdwenen?
De Schaduw zei:Niet?Ik bedoel de allerbovenste he, dus degene die "vast" blijft staan.
Zo niet, dan word ik gek. Sinds we hier Windows 10 hebben krijg ik steeds af en toe heel maffe dingen.
Boppie zei:De Schaduw zei:Niet?Ik bedoel de allerbovenste he, dus degene die "vast" blijft staan.
Zo niet, dan word ik gek. Sinds we hier Windows 10 hebben krijg ik steeds af en toe heel maffe dingen.
In Edge klapt het menu niet uit, in bv Chrome wel.
Carkiller zei:Vandaag voor het eerst, filmpje van de Baleno duurtest auto doet het op mijn laptop niet.
Gelukkig staan alle filmpjes ook gewoon op YouTube.
Carkiller zei:Rare is dat het filmpje het nu opeens wel doet.
Ik heb niets veranderd...
Monsieur Le Loure zei:Als je de actieve topics bekijkt lag de site er tussen 0:00 en 9:30 uit. Vannacht om 3:00 lag het er in ieder geval uit.
Soloman zei:Monsieur Le Loure zei:Als je de actieve topics bekijkt lag de site er tussen 0:00 en 9:30 uit. Vannacht om 3:00 lag het er in ieder geval uit.
Dat bedoel ik dus. Het erge hiervan is dat je zelf gaat zitten rotzooien aan je eigen computerinstallatie, terwijl het probleem ergens anders ligt. Het zou wel fijn zijn als dit wordt teruggekoppeld.
@PM zei:Soloman zei:Monsieur Le Loure zei:Als je de actieve topics bekijkt lag de site er tussen 0:00 en 9:30 uit. Vannacht om 3:00 lag het er in ieder geval uit.
Dat bedoel ik dus. Het erge hiervan is dat je zelf gaat zitten rotzooien aan je eigen computerinstallatie, terwijl het probleem ergens anders ligt. Het zou wel fijn zijn als dit wordt teruggekoppeld.
Als een website het niet doet, kijk ik eerst of iets anders wel werkt. Pas als ik geen enkele website kan benaderen, ga ik mijn eigen internetverbinding wantrouwen.
Bovendien krijg je hier wat Sanoma-geblaat bij de 503-melding.
Soloman zei:@PM zei:Soloman zei:Monsieur Le Loure zei:Als je de actieve topics bekijkt lag de site er tussen 0:00 en 9:30 uit. Vannacht om 3:00 lag het er in ieder geval uit.
Als een website het niet doet, kijk ik eerst of iets anders wel werkt. Pas als ik geen enkele website kan benaderen, ga ik mijn eigen internetverbinding wantrouwen.
Bovendien krijg je hier wat Sanoma-geblaat bij de 503-melding.
Dat doe ik altijd. Maar Autoweek is altijd de enige die niet werkt. Zelfs de werksite van mijn werk werkt altijd, terwijl het daar altijd hommeles is met het systeem. Het is altijd Autoweek dat hier opbreekt.
rzasa zei:Adblocker uitzetten, dan worden de letters weer klein.
rzasa zei:Adblocker uitzetten, dan worden de letters weer klein.