A
Anoniem
Guest
ja en het vernieuwen van pagina´s gaat ook niet goed en uiteraard de 503 helemaal terug
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan Autoweek, maar aan het feit dat een lid op die pagina geposte foto's host op een site waar iets niet in orde is (www.kingjoop.nl als ik het zo zie).D.E.N.N.I.S. zei:Zit ik net in het 3d knutseltopic te grasduinen...
Krijg ik ineens de volgende melding:
![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:
929V6 zei:Nu krijg ik weer de melding "het opgevraagde bericht kan niet worden gevonden" als ik iets probeer te plaatsen...![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:... en inlogproblemen, en de lay-out is naar de bliksem.
![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Klinkt alsof er in ieder geval wel aan gewerkt wordt.
Joël D. zei:Duurt altijd even om aan te passen BRG. Staat er ook geloof ik. Kan wel een aantal uur overheen gaan voordat het echt is aangepast.
British Racing Green zei:Joël D. zei:Duurt altijd even om aan te passen BRG. Staat er ook geloof ik. Kan wel een aantal uur overheen gaan voordat het echt is aangepast.
Er zijn intussen ruim 72 uur voorbij...![]()
British Racing Green zei:Joël D. zei:Duurt altijd even om aan te passen BRG. Staat er ook geloof ik. Kan wel een aantal uur overheen gaan voordat het echt is aangepast.
Er zijn intussen ruim 72 uur voorbij...![]()