Zonder BMW met Skoda
Kilometervreter
Wat een hoop gezeur om niks, alsof je alle oude topics van 12 jaar geleden nog eens naleest. Het is een forum en fora leven normaal gesproken bij de waan van de dag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hartstikke topJan Renting zei:Beste forummers,
We denken het lek sinds vorige week boven water te hebben, waardoor de 503's niet of nauwelijks meer voorkomen. De techniek is druk in de weer geweest om de performance te verbeteren. We blijven het de komende tijd verder monitoren. Excuses voor alle perikelen.
Jan Renting
portal manager AutoWeek.nl
Forum van Fiets.nl zei:Berichtdoor freerider » 24 jun 2013 10:38
Goed, ik ben weer iets wijzer geworden.
Zoeken is weer aangezet en dat blijft ook zo. We hebben ze ietwat onvriendelijk uitgelegd dat het wegjagen van onze gebruikers niet helemaal de juiste oplossing is om performance problemen met een server te verhelpen.
Een nieuwe server schijnt ondertussen klaar te staan en de Fietssite wordt daar deze week naartoe verhuisd. Dan staan we eindelijk alleen (dus zonder andere magazine-sites) op een server en dat zou moeten schelen in het aantal keer dat jullie dat vreselijke onderhoudsscherm te zien krijgen. Ik hoop dat die verhuizing een beetje soepel verloopt.....wordt weer vervolgd....excuus duizendentwee!
voetveeg zei:ja zoeken op auteur werkt al heel erg lang niet fatsoenlijk![]()
Ik denk van niet.Jan Renting zei:We denken het lek sinds vorige week boven water te hebben, waardoor de 503's niet of nauwelijks meer voorkomen.
Niet meer op AW nee. waybackmachine heeft nog wel enkele van mijn pareltjes weten te redden.zonder Matra zei:Wat een hoop gezeur om niks, alsof je alle oude topics van 12 jaar geleden nog eens naleest.
PeHa zei:3 dagen niet online en 75 posts kwijt...
Geelhoed zei:Ik denk van niet.Jan Renting zei:We denken het lek sinds vorige week boven water te hebben, waardoor de 503's niet of nauwelijks meer voorkomen.
Niet meer op AW nee. waybackmachine heeft nog wel enkele van mijn pareltjes weten te redden.zonder Matra zei:Wat een hoop gezeur om niks, alsof je alle oude topics van 12 jaar geleden nog eens naleest.
Overigens kreeg ik vorige keer dat men aan het opschonen geweest is een ban omdat ik kritiek had. Is dat beleid een beetje afgezwakt?
Geelhoed zei:PeHa zei:3 dagen niet online en 75 posts kwijt...
Man, zeur niet. Jij bent sinds 31 juli per dat zeventien posts per dag kwijtgeraakt. Er zijn er ook die er honderd zeventien per dag verloren!
Rob076 zei:Ik vind het forum nu prima werken. Goed bezig, Jan!
(ter compensatie)
Ik begrijp Uw verdriet. Het zou niet mogen maggenPeHa zei:Rob076 zei:Ik vind het forum nu prima werken. Goed bezig, Jan!
(ter compensatie)
Met een verlies van 3/4 van mijn posts is het dan ook maar een kwart forum meer.
Zou al heel raar moeten lopen als ze zelfs zo'n miniforum al niet meer konden bestieren![]()
Rob076 zei:Zoals de Romeinen zeiden: "Als je steeds achterom kijkt dan zie je niet wat er voor je gebeurt, en struikel je over de stenen die op je pad liggen.".
PeHa zei:3 dagen niet online en 75 posts kwijt...
Inderdaad,
heel keurig opgelost![]()
Rob076 zei:Zoals de Romeinen zeiden: "Als je steeds achterom kijkt dan zie je niet wat er voor je gebeurt, en struikel je over de stenen die op je pad liggen.".
P504Coupé zei:Op Linkedin las ik de volgende wijze spreuk: De ark van Noach was gebouwd door amateurs, de Titanic door deskundigen...
Wikipedia zei:De naam "Sanoma" betekent "bericht" in het Fins.
PeHa zei:En een forum is een bundeling van berichten...![]()
Bij deze. Gepost met tegenwerking van een voorraadje 503-meldingen.De naam "Sanoma" betekent "bericht" in het Fins.
Peter al weer terug naar 13.111? Dan heb je vandaag goed door gespamt. Die stand had je gister of was het nou eergisteravond ook al, toen ik op dat moment keek.PeHa zei:13.111
Morgenvroeg maar eens editten naar het dan nog aantal resterende posts...
Zen wat was je oorspronkelijke aantal?P504Coupé zei:7.839, de afname neemt af...![]()
PeHa zei:13.111
Morgenvroeg maar eens editten naar het dan nog aantal resterende posts...
Ja dat zou ik dus ook graag wetenGeelhoed zei:Ik 76.
Nieuwe download staat in het statistieken topic. Maar daar ben ik wel een beetje klaar mee op deze manier.
Wat is het beleid? Wanneer wordt een post gewist?
Geelhoed zei:Ik 76.
Nieuwe download staat in het statistieken topic. Maar daar ben ik wel een beetje klaar mee op deze manier.
Wat is het beleid? Wanneer wordt een post gewist?
vectrafan zei:Zen wat was je oorspronkelijke aantal?P504Coupé zei:7.839, de afname neemt af...![]()
![]()
P504Coupé zei:vectrafan zei:Zen wat was je oorspronkelijke aantal?P504Coupé zei:7.839, de afname neemt af...![]()
![]()
Ruim meer dan 40.000...![]()
PeHa zei:Hé, eens geen posts kwijt sinds gisteravond.
Ofwel is de kraan gedicht,
ofwel heb ik x tijd terug toevallig eens een dag niets gepost...
PeHa zei:Hoedanook,
de Autoweekredactie heeft bereikt wat ze wilden,
met bijvoorbeeld de posters van het Opeltopic zetten we inmiddels meer dan de helft van onze posts (toevallig zelfs de meest autogerelateerde!!!) in een gesloten Facebookgroep ipv op Autoweek,
zonder errors,
en veel gestructureerder,
reacties staan perfect bij de post waarop ze betrekking hebben.
En je wordt ook nog eens verwittigd van elke bijkomende reactie...
Dankuwel Autoweek om ons aan te moedigen om deze stap te zetten![]()
Zen zei:Het nadeel is dat je een facebook account moet nemen, dat die account -voorzover mij bekend- niet anoniem is als een AW-account.
PeHa zei:Zen zei:Het nadeel is dat je een facebook account moet nemen, dat die account -voorzover mij bekend- niet anoniem is als een AW-account.
1. Je maakt je kenbaar aan wie je zelf wil, je hoeft niemand als vriend te nemen
2. Je geeft enkel de info vrij die je zelf wil, en aan wie je wil.