Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Ik ga er inmiddels maar vanuit dat het aan de apparatuur aldaar ligt, en niet het personeel.
Maarja, een computer of server kun je niet ontslaan.
Maarja, een computer of server kun je niet ontslaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vaste forummer, R-W, vind je eigenlijk alleen in een paar specifieke topics.
R-W zei:Vaste forummer, R-W, vind je eigenlijk alleen in een paar specifieke topics.
Euh, wat? Ik heb het niet alleen over de 'mijn auto' topics. En ja, er zullen vast forummers zijn waar ik weer een naamswijziging van gemist heb, ook zo'n zinloze bezigheid trouwens. Forum bloedt dood en da's misschien maar het beste ook.
British Racing Green zei:Blijkbaar werkt de functionaliteit om een avatar te wijzigen niet, of slechts sporadisch.
Op het forum zelf zie ik steeds die boze man ("beruchte forumbezoeker") als avatar,
als ik doorklik naar mijn profiel staat daar bij mij al sinds eergisteren een groen BRG-logo... maar dit verschijnt maar niet on forum.
Jammer, maar zo blijft helaas mijn boze blik jullie aanstaren![]()
AW zei:Een 'avatar' (uitspraak: afa·tar soms ook wel: affà·tjar) is een kleine afbeelding, meestal tussen de 48x48 en 150x150 pixels groot, dat als gebruikersafbeelding op fora op het Internet of op chatprogramma's als msn gebruikt wordt. Avatars staan meestal naast of onder de nickname van een lid.
Een avatar wordt gewoonlijk gebruikt als verpersoonlijking voor de persoon achter de computer. Het is de verschijning van een speler in de virtuele wereld of fantasiewereld.
De benaming avatar komt waarschijnlijk uit het Hindi. In het Hindi betekent avatar (als awtaar uitgesproken) ongeveer hetzelfde als hierboven vermeld. Maar in de Hindoe filosofie betekent het de incarnatie van god (Bhagwaan) in een beest, of in een menselijk lichaam, wanneer deze afdaalt naar de aarde.
Na het uploaden van een nieuwe avatar ziet u misschien nog steeds de oude avatar op uw pagina's. Door uw pagina eenmaal te verversen (F5) krijgt u de nieuwe waarschijnlijk wel te zien. (Op de rest van de site kan het nog tot 2 uur duren voor de oude avatar overal vervangen is)
chatprogramma's als msn
British Racing Green zei:British Racing Green zei:Blijkbaar werkt de functionaliteit om een avatar te wijzigen niet, of slechts sporadisch.
Op het forum zelf zie ik steeds die boze man ("beruchte forumbezoeker") als avatar,
als ik doorklik naar mijn profiel staat daar bij mij al sinds eergisteren een groen BRG-logo... maar dit verschijnt maar niet on forum.
2 weken later... nog steeds niks
Dan maar voortaan een voetregel toevoegen...
![]()
Twix zei:British Racing Green zei:British Racing Green zei:Blijkbaar werkt de functionaliteit om een avatar te wijzigen niet, of slechts sporadisch.
![]()
Ik heb zelf ook een moderne voetregel:
![]()
British Racing Green zei:Twix zei:British Racing Green zei:British Racing Green zei:Blijkbaar werkt de functionaliteit om een avatar te wijzigen niet, of slechts sporadisch.
![]()
Ik heb zelf ook een moderne voetregel:
![]()
Mooi
![]()
zootje zei:Je wordt zo langzamerhand echt schijtziek van het niet doorladen en daarnaast werkt ook het vergelijken weer niet zoals het zou moeten.
Als ik een vergelijking laad, een auto verwijder, dan een andere auto toevoeg en vervolgens wil vergelijken krijg ik weer alleen de laatst toegevoegde auto te zien.
Moet ik weer alle auto's toevoegen om te kunnen vergelijken.
Je zou toch verwachten dat een site welke al zo lang bestaat eens goed zou moeten werken.
Durashift zei:Heb je nu wel geleerd om niet steeds van avatar te wisselen?
Carkiller zei:Laat me raden, een weekje wintersport in het vooruitzicht.:T
British Racing Green zei:Hoera!!!
Eén maand na aanpassing op de site verschijnt mijn nieuwe avatar!!!
Dankuwel Autoweek![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Hier net zo. Ben hier via Google.
vertmaori zei:Nu werken de uittrekmenu's onder de knoppen niet meer... via een omweg naar het forum...
Hamer zei:
Hamer zei:British Racing Green zei:Hoera!!!
Eén maand na aanpassing op de site verschijnt mijn nieuwe avatar!!!
Dankuwel Autoweek![]()
Bij mij twee weken. Het het toch nut om Goldmember te zijn.![]()
haarr zei:vertmaori zei:Nu werken de uittrekmenu's onder de knoppen niet meer... via een omweg naar het forum...
+1, ik via geschiedenis.
Joël D. zei:Want Autoweek.nl/forum intikken heeft geen zin?![]()