Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Heb het idee dat ik ook aan het verliezen ben nu. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Heb het idee dat ik ook aan het verliezen ben nu.![]()
Wrangler zei:Ik heb steeds na het inloggen op het forum, dat ik nog niet kan reageren. Want het 'zwarte doorschijnend beeld' na het inloggen verspringt niet naar de originele website waar ik mijn bericht wil plaatsen. Als ik dan klik met de muis op het zwarte kom ik terug naar een niet ingelogde site. Pas na 3 x 'F5'en wordt mijn login verwerkt en kan ik pas reageren. Overigens werkt de link met 'Facebook' login ook niet in Firefox en via Google Chrome ook niet optimaal.
Meer mensen die dit ook ervaren?
Durashift zei:Hmm. Zou de techniek dan toch niet de definitieve oplossing gevonden hebben??
Moderator
Niemand anders dit opgevallen? Overigens lijkt de site van nu.nl hetzelfde in elkaar te zitten... En die is ook traagBarri zei:Wat mij opvalt bij het openen (dus: bekijken) van een topic: linksonderin het scherm zie ik dat er wel een stuk op 10 URL's worden geladen. Waarschijnlijk allemaal ivm advertenties. Maar ik zie wel héél veel URL's voorbijkomen!
PeHa zei:Ik heb zo het idee dat de 503's de laatste dagen weer in aantal toenemen...![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Hij zag het niet meer zitten?![]()
Joël D. zei:Ik krijg nu zelfs 503 meldingen op mijn iPhone....
Rob076 zei:Installeer gewoon AdBlock en hou op met zeuren. Er is heel gemakkelijk iets tegen te doen.
Oh yes they do...British Racing Green zei:Ze dalen op dit ogenblik dan ook niet meer...
British Racing Green zei:En wanneer gaan ze - net als bij de vorige grote opruimbeurt - eindelijk eens ons posttotaal herstellen?
De Bruin zei:Als je problemen hebt is dat vervelend.
Maar... mijn ervaringen: kijk bijna elke dag op de AW site en het forum. Nooit problemen. Heb nu 5 jaar een MyReview bijgehouden. Nooit problemen.
Voordat je harde kritiek post: (a) 't gratis en voor niks (b) wat heb je zelf voor computer? Is die redelijk modern met voldoende geheugen en heb je daarop alleen legale software draaien en is de hd vrij van malware en andere troep die vaak de werkelijke oorzaak is van allerlei klachten?
@Durashift
Over dat overtikken van die post een tip: open van te voren Kladblok. Tik in het forum je post in. Doe dan Ctrl + A, daarmee selecteer je alle tekst. Ga naar Kladblok en doe dan Ctrl + V. Al je tekst staat nu geplakt in Kladblok. Dat is je backup. Gaat het mis met posten, post dan opnieuw met de tekst uit Kladblok. Doe dat niet te snel, want dan heb je mogelijk een dubbelpost. Het forum heeft even nodig om je post te verwerken, als het heel druk is kan daar wel een paar minuten overheen gaan. Is niet gebaseerd op ervaring met het AW forum, maar op jarenlange ervaring met posten op allerlei forums.![]()
British Racing Green zei:Dakuwel. Met uw 14 posts bent u zeker ervaringsdeskundige inzake de AW-forumproblemen.
Ik buig nederig het hoofd,
wellicht liggen mijn eisen van een gratis forum te hoog,
en mijn professionele PC met enkel legale en gekochte software zal wellicht de hoge standaarden van dit forum niet kunnen verwerken...
Oftewel : "zwans nie hé"![]()
De Bruin zei:wat heb je zelf voor computer? Is die redelijk modern met voldoende geheugen en heb je daarop alleen legale software draaien en is de hd vrij van malware en andere troep die vaak de werkelijke oorzaak is van allerlei klachten?