Forummers van het eerste uur

283zes.jpg

Yellow Cab zei:
Opvallend dat zich in dit topic vooral jongere forumleden ophouden - nieuwkomers, zeker geen forummers van het eerste uur.

Is toch mooi, dat er zo snel al een "wij-gevoel" ontstaat :).

@BRG: Jazeker, want als Amsterdammer ben ik vrij en onverveerd. :cool:

isla zei:
Yellow Cab zei:
Opvallend dat zich in dit topic vooral jongere forumleden ophouden - nieuwkomers, zeker geen forummers van het eerste uur.

Is toch mooi, dat er zo snel al een "wij-gevoel" ontstaat :).

Precies! Wij van het 145258uur (ofzo) zijn net zo goed forummers als anderen van het eerste uur. Wees blij dat we meepraten! Wordt het hier in ieder geval niet stil:p

Ik zit er tussenin. Eigenlijk ben ik begonnen in 2002 of zo, of was het 2003, maar ik ben een tijdje geleden van account veranderd.
Ik voel me nog steeds een nieuwkomer hier.:T

Poeh,,, waar kan ik zien wanneer ik begonnen ben met spammen ? :)

11-09-2004 geregistreerd.

Lees het nog steeds, maar ben na het taalgeneuzel afgehaakt met posten.

Polini :D
Dat is idd. wel een van de eersten, met een aantal briljante topics/verhalen :D

Ik zit hier sinds 13 september 2003, niet het eerste uur maar dit jaar ga ik toch m'n 10-jarig jubileum "vieren" :eek:

@B-Real, tegenwoordig nog steeds aanwezig alleen niet echt zin om te posten. :) misschien komt het wel weer. Ondertussen al wel weer veel auto gesleten en gereden :)

De reden waarom ik zelf minder post dan in het vroege begin... als moderator wordt bijna alles wat je typt onder een vergrootglas gelegd. Als je een keer iets plaatst wat niet naar de zin is van iemand en die reageert daar fel op dan kan er zomaar weer een borreluurtje beginnen. Daarom laat ik sommige dingen lekker voor wat ze zijn en reageer niet terwijl ik dat vroegah wel zou doen... maar dat geldt alleen voor mezelf natuurlijk.

Niettemin waren er in het prille begin ook ontzettend veel 'slap geneuzel' topics. Het leek soms meer op publiekelijk msn-en dan op een autoforum. Dat is (gelukkig) ook een stuk minder geworden. Al is het soms erg vermakelijk en meeslepend :)

De reden waarom ik zelf minder post dan in het vroege begin... als moderator wordt bijna alles wat je typt onder een vergrootglas gelegd. Als je een keer iets plaatst wat niet naar de zin is van iemand en die reageert daar fel op dan kan er zomaar weer een borreluurtje beginnen.

Dat kan zijn Corza, maar soms zijn de reacties van de mods keihard, vooral in privemails. Daar heb je geen vergrootglas voor nodig. Er zit een groot verschil in mods, een heel spectrum van cipiers tot aan overlegmods aan toe. Ik heb wel een paar maal een paar flinke schoppen onder mijn reet gekregen die ik als schooljochie ook kreeg bij de gymles. Dan heb ik zoiets van, tja, moet dat nou. Dan heb ik veel liever zoiets van "Jongen, jij moet even een weekje op vakantie". Jammer dat ik ze trouwens niet bewaard heb, die berichten.:T

Oei, Aangemeld sinds 02-03-2003, dan zit ik al heel dicht bij FEEST!!! :D

Je bent nu net zo materialistisch als ik:T
Maar hoe wil je 't, hoe wil je 't in Godsnaam anders dan:confused:

Ik denk dat je beter kunt gaan
En je moeder, die doe je ook veel verdriet
Als je thuiskomt zal ze zeggen "wat doe je me aan"
Jouw moeder die ik moest aanhoren met haar achterlijk gezwam
Over de studie van je broer
En dat je pa zo'n succesvol zakenman was
Met andere woorden: wat ben jij een boer

:)

Feestje bij ZEN, goed plan! :T
Jammer dat jullie mijn 10 jarig forum jubileum feestje hebben gemist! ;) :)

Soloman zei:
De reden waarom ik zelf minder post dan in het vroege begin... als moderator wordt bijna alles wat je typt onder een vergrootglas gelegd. Als je een keer iets plaatst wat niet naar de zin is van iemand en die reageert daar fel op dan kan er zomaar weer een borreluurtje beginnen.

Dat kan zijn Corza, maar soms zijn de reacties van de mods keihard, vooral in privemails. Daar heb je geen vergrootglas voor nodig. Er zit een groot verschil in mods, een heel spectrum van cipiers tot aan overlegmods aan toe. Ik heb wel een paar maal een paar flinke schoppen onder mijn reet gekregen die ik als schooljochie ook kreeg bij de gymles. Dan heb ik zoiets van, tja, moet dat nou. Dan heb ik veel liever zoiets van "Jongen, jij moet even een weekje op vakantie". Jammer dat ik ze trouwens niet bewaard heb, die berichten.:T

Maar Soloman, ik heb nog nooit een privé bericht gehad van een mod om me aan te spreken op mijn gedrag.

Is dat omdat ik verstandig ben en bepaalde situaties lekker negeer? Ik kan het iedereen aanraden!

Jammer rke, ik had wel even langs kunnen komen. In al die jaren heb ik je maar één keer in de Camry zien rijden in Zwijndrecht.

14.2.2002... dus bijna 11 jaar;
de 10 jaar is ongemerkt gepasseerd.
Maar ja, ik had niet meteen een felicitatiemail van de internetredactie verwacht... :rolleyes:
Zoveel geeft men hier nu ook weer niet om de forumgasten :p

Van harte Hamer.
Je hebt je op dezelfde dag aangemeld als ik, alleen een aantal jaren eerder.
Ik vier namelijk vandaag mijn 2-jarig jubileum (2011 dus dat ik aangemeld ben).

Ik zit er ook al op vanaf een paar maanden na het begin, maar heb ooit mijn inlognaam veranderd, zodat ik hier maar een luizige 8 jaar bekend ben...:)

Jij dan ook gefeliciteerd eerste-opel!

@Twix: Ik wilde al een tijdje een andere en toen zag ik die van jouw en dacht ik hee dat kan ik ook. :T

Jep. Ik herinner jouw post ook vaag nog ergens. Ik had alleen niet verwacht dat je het echt leuk vond.

Heb er over nagedacht Zen, maar heb echt geen idee meer. "Wibi" is een ode aan een overleden lid van de familie...

Heel nobel van je! (y)
Maar je wéét je vroegere forumnaam niet meer?

Hier ligt dus een schone taak voor onze jonge onderzoeker:

geelbat.png

Hier ook al sinds 22 april 2003, dit jaar jubileum!
Dat maakt dus dat ik op mijn 14e hier al begonnen ben, kan het me niet meer herinneren o_O

British Racing Green zei:
§anitarium zei:
Niet heel moeilijk terug te vinden bij je oude posts: "wibi" was "fiedeltje".

Nooit van gehoord...

Dat geldt ook voor mij, en wij waren destijds toch behoorlijk "aanwezig", dus was een fiedeltje ons zeker opgevallen...

Terug
Bovenaan