Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yellow Cab zei:Opvallend dat zich in dit topic vooral jongere forumleden ophouden - nieuwkomers, zeker geen forummers van het eerste uur.
isla zei:Yellow Cab zei:Opvallend dat zich in dit topic vooral jongere forumleden ophouden - nieuwkomers, zeker geen forummers van het eerste uur.
Is toch mooi, dat er zo snel al een "wij-gevoel" ontstaat.
Travelling ZEN zei:Oei, Aangemeld sinds 02-03-2003, dan zit ik al heel dicht bij FEEST!!!![]()
Soloman zei:De reden waarom ik zelf minder post dan in het vroege begin... als moderator wordt bijna alles wat je typt onder een vergrootglas gelegd. Als je een keer iets plaatst wat niet naar de zin is van iemand en die reageert daar fel op dan kan er zomaar weer een borreluurtje beginnen.
Dat kan zijn Corza, maar soms zijn de reacties van de mods keihard, vooral in privemails. Daar heb je geen vergrootglas voor nodig. Er zit een groot verschil in mods, een heel spectrum van cipiers tot aan overlegmods aan toe. Ik heb wel een paar maal een paar flinke schoppen onder mijn reet gekregen die ik als schooljochie ook kreeg bij de gymles. Dan heb ik zoiets van, tja, moet dat nou. Dan heb ik veel liever zoiets van "Jongen, jij moet even een weekje op vakantie". Jammer dat ik ze trouwens niet bewaard heb, die berichten.:T
Hamer zei:Travelling ZEN zei:Oei, Aangemeld sinds 02-03-2003, dan zit ik al heel dicht bij FEEST!!!![]()
Ik nog maar een paar dagen!![]()
Davidoff zei:Verrek.. Ik ben ook al bijna 6 jaar lid van de club..![]()
Hamer zei:Tien jaar vandaag!![]()
§anitarium zei:Niet heel moeilijk terug te vinden bij je oude posts: "wibi" was "fiedeltje".
British Racing Green zei:§anitarium zei:Niet heel moeilijk terug te vinden bij je oude posts: "wibi" was "fiedeltje".
Nooit van gehoord...