Forummers van het eerste uur

Ik denk dat er een opruiming is geweest. Ik kan ook geen berichten van mijzelf meer vinden, maar ben dan ook al heel lang niet meer op het forum geweest.

Ik vond op een oude computer nog wel verschillende knutselwerkjes uit de Knutselhoek waar ik heb leren photoshoppen.
Helaas bestaat dat niet meer, de Photoshopwedstrijden, maar zijn we wel overgegaan naar AI.

Ik denk dat er een opruiming is geweest. Ik kan ook geen berichten van mijzelf meer vinden
Tegenwoordig worden accounts die lang niet meer actief zijn inderdaad verwijderd. Dat is een wettelijke verplichting… Maar dan heb je het over meerdere jaren. Leuk dat je er toch bij bent en mocht je willen, via de FP kun je jouw gebruikersnaam aanpassen aan iets leukers.

Tegenwoordig worden accounts die lang niet meer actief zijn inderdaad verwijderd. Dat is een wettelijke verplichting… Maar dan heb je het over meerdere jaren. Leuk dat je er toch bij bent en mocht je willen, via de FP kun je jouw gebruikersnaam aanpassen aan iets leukers.
En dat is heel begrijpelijk! Gaat inderdaad over heel wat jaren...

Sinds 27 november 2006 op Autoweek. Binnenkort 20 jaar dus.
Lang als Hansje36, tegenwoordig met mijn huidige leeftijd
Voornamelijk actief geweest bij de weblogcontest. Met 2 blogs in “VierkanteWielen”
Nu voornamelijk lezen, autoreview bijhouden etc, reageren op artikelen.

Laatst bewerkt:
Er waren ruzies, maar er ontstonden ook vriendschappen. AstonMartine zie ik soms nog wel voorbij komen op Facebook.
AstonMartine was jaren geleden een collega van mij en toen had zij net haar Bonneville verkocht om er een Aston Martin (DBS als ik het mij goed herinner?) voor terug te kopen. Ik heb haar een jaar of 15 niet meer gezien, maar stomtoevallig op een set velgen van haar gekocht op Marktplaats en het was erg leuk haar terug te zien. Haar projecten waren op dat moment een BMW 2002 Turbo en een Toyota Celica RA28 (ombouw naar 7M-GTE).

Aston Martin V8 had ze.
Nu heeft ze een leuk wagenpark, carrieretechnisch is ze namelijk ook lekker bezig.

Grappig dat je dan bij toeval bij haar iets gekocht had!

Terug
Bovenaan