Z
Zemelaar
Guest
Wat gaat er mis? Wat gaat er anders!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Skeep © zei:Dit schreef ik op 04-07-2012 22:26
Skeep © zei:Geregistreerd sinds: 27 februari 2003
Aantal forumposts: 901
Meer lezer dan schrijver....![]()
Hmm... in twee jaar 600 posts minder. Wat gaat er mis?![]()
Twix zei:Skeep © zei:Dit schreef ik op 04-07-2012 22:26
Skeep © zei:Geregistreerd sinds: 27 februari 2003
Aantal forumposts: 901
Meer lezer dan schrijver....![]()
Hmm... in twee jaar 600 posts minder. Wat gaat er mis?![]()
Als je meer leest dan schrijft krijg je dat.
Moos the BMW driver zei:10 nov 2001! Wordt weer eens tijd voor een meeting![]()
Bartus G. zei:Die Peugeot verkoper die van alles uit zn duim zoog weet ik nog.
VAG lover (die waarschijnlijk nu in een enorme depressie zit)
Moderator
En zelfs nog in de gedrukte AW heeft gestaan!The SLB zei:En die achterlijke idioot die weg was van een Voyager en later een Volvo 340 reed.Er zijn heel wat hilarische topics de revue gepasseerd sindsdien.
![]()
Phaeton W12 zei:Bartus G. zei:Die Peugeot verkoper die van alles uit zn duim zoog weet ik nog.
VAG lover (die waarschijnlijk nu in een enorme depressie zit)
2.35
Barri zei:En zelfs nog in de gedrukte AW heeft gestaan!The SLB zei:En die achterlijke idioot die weg was van een Voyager en later een Volvo 340 reed.Er zijn heel wat hilarische topics de revue gepasseerd sindsdien.
![]()
Uit dezelfde tijd: de plannen voor een forum-BX. Uiteindelijk gestrand op het verzekeringsaspect. Toen heeft Harm die BX zelf gekocht en hij heeft 'm nog!

En de meeting in Apeldoorn (die ik had georganiseerd) waar ik op wat landweggetjes nog stiekem mocht rijden in de Ibiza Cupra van Carkiller
Moderator
Ik had toen nog geen auto. Ik reed naar die meeting toen de witte Zafira van m'n vaderThe SLB zei:Minimeeting!
Wat voor auto had jij toen @Barri. Was dat toen een Golf II?? De herinnering is een beeeetje vaag :T.
Moderator
Puzzelrit meeting omgeving Bennekom? Daar was ik met mijn toenmalige Kever. Aston Martine met de Firebird, Grensrijder met de R19 cabrio, Anton met een toen nieuwe Ibiza. Die meeting werd georganiseerd door CorZa en Miss Porsche.MC W zei:Ik ben een keer met de 929 naar een puzzelrit meeting ding geweest met wat oude beestjes. Verder weet ik niet meer hoe ik op andere meeting aankwam. Zal wel met de Premacy of Mazda3 van moeke zijn geweest. Of samen met Anton met zijn Civic Coupe?
Barri zei:Puzzelrit meeting omgeving Bennekom? Daar was ik met mijn toenmalige Kever. Aston Martine met de Firebird, Grensrijder met de R19 cabrio, Anton met een toen nieuwe Ibiza. Die meeting werd georganiseerd door CorZa en Miss Porsche.MC W zei:Ik ben een keer met de 929 naar een puzzelrit meeting ding geweest met wat oude beestjes. Verder weet ik niet meer hoe ik op andere meeting aankwam. Zal wel met de Premacy of Mazda3 van moeke zijn geweest. Of samen met Anton met zijn Civic Coupe?
CorZa zei:Barri zei:Puzzelrit meeting omgeving Bennekom? Daar was ik met mijn toenmalige Kever. Aston Martine met de Firebird, Grensrijder met de R19 cabrio, Anton met een toen nieuwe Ibiza. Die meeting werd georganiseerd door CorZa en Miss Porsche.MC W zei:Ik ben een keer met de 929 naar een puzzelrit meeting ding geweest met wat oude beestjes. Verder weet ik niet meer hoe ik op andere meeting aankwam. Zal wel met de Premacy of Mazda3 van moeke zijn geweest. Of samen met Anton met zijn Civic Coupe?
Inderdaad. Dit was de 2e meeting al dan, want DE meeting was uiteraard de Zeeuws Vlaamse meeting in en rond Knokke-Heist![]()