Forummers van het eerste uur

Rickenbacker4003 zei:
Code:
Geregistreerd sinds:	17 januari 2008
Forumlid:	Ja
Alias:	Rickenbacker4003
Beroep/studie:	MBO Fotografie
Hobbies:	Formule 1, fietsen, fotografie
Aantal forumposts:	6533
Eerste uur absoluut niet, we aanwezig.
Of mijn posts nou zo interessant zijn is dan weer een tweede. :D
Waar zijn Wibi, Chimaera en dergelijke gebleven?

Tjezus...dat vind ik aardig...

Eerste uur niet, misschien 2e uur? :)
Vanaf 14 oktober 2002, maar ben er een tijd tuusenuit geweest.

Geregistreerd sinds: 27 februari 2003
Aantal forumposts: 901

Meer lezer dan schrijver.... :)

Heb eens bekeken wel nummer ik heb volgens de url...https://www.autoweek.nl/forum/profile.php?3,31175...
Hier hebben jullie niet veel aan: 31175...

Kan ook 's nachts zijn he. Niet kunnen slapen door de hitte ;)

Ook veel aanmeldingen op '9-11' trouwens!

Plaatsen jullie deze info uit schaamte of omdat je er trots op bent al zolang hier rond te huppelen?:LOL:

dus als dit allemaal klopt, even afgezien van het feit dat ik hier dan wel veelposter ben, maar niet zo lang aanwezig ben, en ik zelf het idee heb dat de meeste mij hier ondertussen wel een beetje kennen ?? :confused:

dan ben ik dus de 34.108.689 aangemelde persoon.
dat zijn er 34 miljoen, dat kan toch nooit kloppen.

maar goed wel grappig ik ben denk ik van januari, februari 20...11, hihi.
en in die tijd al veel te veel gepost :D

goh ben serieus nog van 12-06-2008, wat dan misschien wel klopt, aangezien ik echt niet langer dan een jaar op het forum zit.
niet voor 2011 in ieder geval.
en in die tijd al 828 posts neergezet, is dat netjes of te veel? ik heb zo het idee dat het er meer zijn.
maar goed, zal wel aan mij liggen

Rembrandt zei:
PascalD zei:
Ik 17 mei 2002 met 3841 (nu dus 3842) posts

Dat je op zo'n warme dag achter de PC gaat zitten om je aan te melden op een Autoweek-forum.....o_O:confused:

;)

Het viel best mee toen aldus deze bron.

Matige wind uit het noord-oosten. De hardste windstoot had een snelheid van 10 m/s.

De gemiddelde temperatuur was 16.3 °C en een gevoelstemperatuur van 15.9 °C. De minimum temperatuur was 7.5 °C en de maximum temperatuur 22.9 °C.

De zon scheen 13.5 uur.

Er viel geen neerslag.

Het was een half bewolkte dag.

o_O

Nissan GT-R zei:
dus als dit allemaal klopt, even afgezien van het feit dat ik hier dan wel veelposter ben, maar niet zo lang aanwezig ben, en ik zelf het idee heb dat de meeste mij hier ondertussen wel een beetje kennen ?? :confused:

goh ben serieus nog van 12-06-2008, wat dan misschien wel klopt, aangezien ik echt niet langer dan een jaar op het forum zit.
en in die tijd al 828 posts neergezet, is dat netjes of te veel? ik heb zo het idee dat het er meer zijn.

Er valt weinig van je verhaal te maken... wat bedoel je nu allemaal?

Twix zei:
Nissan GT-R zei:

Er valt weinig van je verhaal te maken... wat bedoel je nu allemaal?

nou.... ik heb het hele topic doorgelezen, heb her en der wat gelezen.
en voor mezelf een aantal conclusie's getrokken, en dat ik een veelposter "schijn" te zijn komt omdat ik een berichtje van Geelhoed had.
maar voor de rest? don't look at me :D

Vind je 5 uur 's middags vroeg? Dat is toch juist het criterium? It's 5 o'clock somewhere :)

Twix zei:
Ik doelde op je opmerking over 34 miljoen. En wat bedoelt met 2008.

in het topic staat dat in de url van je browser je aanmeldnummer staat. in dat geval staat er bij mij dus dat getal.
en in 2008 schijn ik een account te hebben aangemaakt hier.
dus Paddo's nee ik ben dan wel 17, maar ik gebruik geen drugs, en ik drink ook bijna nooit.
maar goed.........ik vond het grappig, want dat is dan 34 miljoen mensen die zich hier al hebben aangemeld voor mij, wat nooit kan.

Maar als ik jouw profiel open zie ik geen 34 miljoen, dus misschien toch aan de paddo's gezeten? ;)

De url: www.autoweek.nl/forum/profile.php?3,86113

Twix zei:
Maar als ik jouw profiel open zie ik geen 34 miljoen, dus misschien toch aan de paddo's gezeten? ;)

De url: www.autoweek.nl/forum/profile.php?3,86113

hahaha, nee hoor nog steeds geen paddo's.
maar inderdaad wel verkeerd begrepen :D.
sorry, nou ja foutje is menselijk

Geeft niets hoor. Als ik dan vervolgens in mijn profiel kijk dan bedenk ik me wat de reden van het aanmelden was. In eerste instantie de nieuwsbrief denk ik. Toen het forum, ik begon in de knutselhoek, waar mijn creaties niet erg op prijs werden gesteld. Ik heb ook nooit meer een shop gemaakt :D

MaseratiQuattroporte1coupe.jpg

MaseratiQuattroporte2coupe.jpg

MaseratiQuattroporte2coupetuning.jpg

Volgens mij gewoon keurige shops, hoewel die laatste op het randje is. :)

De reden dat ik me hier in 2007 heb aangemeld was om mijn enthousiasme over de Citroën C-Triomphe te uiten. Vervolgens werd me gesommeerd om vooral geen oude topics omhoog te schoppen. Ik was destijds actief op autoblog.nl, waar het systeem compleet anders is, ik snapte de ophef niet. Ik vond het zo flauw dat ik jarenlang autoweek heb gemeden, tot ik er achter kwam dat er toch best wel leuke topics zijn hier. o_O

Weet je wat, ik zal ze eens in de knutselhoekofftopic plaatsen... Kijken wat 'ze' nu zeggen ;)

ik heb me ook in eerste instantie aangemeld vanwege de nieuwsbrief, heb toen een tijdje gedaan alsof ik een aantal auto's had.
geen topic over gehouden.
toen erachter gekomen dat je kon reageren op filmpjes en nieuwsberichten.
en toen alles op mijn profiel naar waarheid ingevuld, en toen het forum gaan ontdekken.
en nu sta ik 28 op de ranglijst van veelposters :) gaat goed (y)

Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik mijzelf heb aangemeld. Ik zal het vast ergens kunnen vinden, maar ik heb geen zin om het uit te zoeken.
Niet altijd ben ik even actief, soms een paar maanden wat meer, dan weer wat minder. Hangt er ook vanaf of mensen een beetje aardig willen doen, ik heb een gruwelijke hekel aan erg onaardig gedrag.

deWit zei:
Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik mijzelf heb aangemeld. Ik zal het vast ergens kunnen vinden, maar ik heb geen zin om het uit te zoeken.
Staat gewoon in je profiel:
Profiel deWit

30 jaarLeeftijd
manGeslacht
27-09-2006Aangemeld sinds
27-09-2006Op forum sinds
14-12-2012Laatst actief
818Aantal reacties op forum
docentBeroep/studie
62Aantal reacties op berichten

:cool:

@Hamer:

Ik ook bijna, 3 maart 2013 zit ik 10 jaar op het forum.:)

Ben overigens lid geworden omdat ik een vraag over de koppeling van mijn toenmalige auto had.
PACO had toen een antwoord gegeven, weet ik nog goed.

Carkiller zei:
@Hamer:

Ik ook bijna, 3 maart 2013 zit ik 10 jaar op het forum.:)

Ben overigens lid geworden omdat ik een vraag over de koppeling van mijn toenmalige auto had.
PACO had toen een antwoord gegeven, weet ik nog goed.

Deze had ik ff gemist...

Ik kan me PACO ook nog wel herinneren. Jammer dat hij wegging, kwam ook deels door gedrag van mij. Was net iets te kinderachtig toen en daar had een aantal forummers niet zo'n trek in.

Ik ben hier terecht gekomen om tips en trucs te vinden voor het kopen van een Corrado. Na tien jaar durf ik het nog steeds niet. :)

Zit hier ondertussen bijna 11 jaar.
En ik weet nog goed dat ik op de nieuwspagina waar ik ooit per toeval terecht kwam rechtsonder steeds een aantal forumtopics zag staan,
zonder logica,
zonder structuur,
waarop ik af en toe reageerde...
Tot ik op een dag per toeval ontdekte dat achter dat kadertje een heel forum stak,
en toen ging plots een hele wereld open...
In die mate dat het forum zelf tussen mijn favorieten steekt en ik dus nooit meer op die nieuwspagina kom.

British Racing Green zei:
Zit hier ondertussen bijna 11 jaar.
En ik weet nog goed dat ik op de nieuwspagina waar ik ooit per toeval terecht kwam rechtsonder steeds een aantal forumtopics zag staan,
zonder logica,
zonder structuur,
waarop ik af en toe reageerde...
Tot ik op een dag per toeval ontdekte dat achter dat kadertje een heel forum stak,
en toen ging plots een hele wereld open...
In die mate dat het forum zelf tussen mijn favorieten steekt en ik dus nooit meer op die nieuwspagina kom.
Ik had hetzelfde, het forum is echt slecht bereikbaar voor mensen die het niet weten!

Vandaag (op mijn verjaardag zowaar) is het 4 jaar geleden dat ik op Autoweek terecht kwam.
Eigenlijk gewoon verveling. Mijn hobby was altijd al auto's, dus ik ging een beetje googlen, en kwam hier terecht. Eerst alleen meelezen, nu een stuk actiever. Je wilt niet weten wat voor een opleving dat voor mijn hobby was :D)

ja je moet er echt even op klikken, maar zodra je dat doet.

KOM JE HIER NIET MEER WEG!!!! moehahaha :D

Ik zit hier inmiddels ook al een tijdje...

Ik had nog een account die al wat langer geregistreerd is, maar die is gebanned, dus weet ook niet hoe lang. ;)

Toch alweer bijna 12 jaar...

Ik zit kennelijk 4272 dagen op het forum. Namelijk sinds 24-04-2001...
Dus net niet van het eerste uur, maar heel veel scheelt het niet.

In die tijd wel een berg posts kwijtgeraakt, maar dat boeit me niet zo. Niettemin heeft het AutoWeek forum wel een aanzienlijk deel van mijn afgelopen 12 jaar uitgemaakt :)
Ik ben wel minder fanatiek (in alle opzichten) gaan posten en dat bevalt me prima. Geruisloos de moderator uithangen bevalt me prima. Mezelf mengen in grote discussies doe ik al een tijdje niet meer en dat scheelt een hoop posts, maar maakt het forummen wel aangenamer.

@ corza

Ik had ergens op de site gelezen dat de site helemaal vernieuwd wordt, zal jij mss als moderator zijnde ( evt met andere moderators) de suggestie willen geven om de link naar het aw forum minder in een hoekje te proppen, maar makkelijker bereikbaar te maken?

Hoeft toch niet perse, blijft het lekker een select groepje, maar gezien de leegloop, is het geen slecht idee.

De reden voor mij om me hier aan te melden was dat ik het forum tegenkwam toen ik een plaatje zocht van een Peugeot 104. Direct maar aangemeld die dag... Daarvoor al wel AutoWeek-lezer en veelvuldig bezoeker van de site.

Nissan GT-R zei:
ik zit in 2018 pas 10 jaar op het forum :D

Ik pas op 15-05-2022:)

Opvallend dat zich in dit topic vooral jongere forumleden ophouden - nieuwkomers, zeker geen forummers van het eerste uur.

Ook dat klopt niet. Ik vergat nog CorZa, Gilletti en Carkiller, en dat alleen nog op deze pagina! :LOL:

Terug
Bovenaan