SjonPardon
Startmotor
Ik lees net een artikel dat de Fiat Panda nog langer op zich laat achten. Problemen met de software. Kan wel eens een lange wachttijd worden als je er 1 koopt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Om gezondheidsredenen en een 'conflict' met Stellantis staat in het artikel (..)
. (..)
. Nu zijn de problemen opgelost en kan de productie starten in de Stellantis-fabriek in Servië. De auto's zullen vanaf eind januari 2025 in Italië te bestellen zijn. Dan zijn ook de eerste tests voor de gespecialiseerde pers gepland. De eerste leveringen worden tegen juni 2025 verwacht, kortom: bijna een jaar na de presentatie.
Waar staat dat ik de sluiting van de dealer link met de Grande Panda?
De lancering van de Fiat Grande Panda zal deze maand zal plaatsvinden (28 januari). Eerst komt de hybride, daarna - enkele weken later - de EV. De eerste weken van februari zal hij wss bij de dealers aankomen.Ik heb gelezen dat ze vanaf maart eindelijk geleverd gaan worden.
Plexiglas wordt vaak geassocieerd met meer budget oplossingen, dus het gebruik ervan in dit model lijkt vreemd.Leuke auto (van de buitenkant).
Maar dit detail in het interieur vind ik heel lelijk. Dit plexiglas paneel doet heel goedkoop aan. Net of het zo uit een handarbeidslokaal komt.
![]()
Qua interieur vind ik de C3 mooier qua afwerking.
Misschien moet dat er nog afKen je dat plexiglas waar dan nog zo’n beschermfolietje op zit? Dat.
Ik had de neiging dat gele folie eraf te trekken.
Ah ja, daarom gaat het al decennia slecht met bijvoorbeeld BMW. Wie wil er nou nog een 5 serie? En hoewel het niet denderend gaat met Volkswagen op het moment, hebben ze het wel decennia lang goed gedaan met eindeloze varianten van de Golf.Ik denk dat ze dit beter Punto genoemd hadden. Uit het verleden is al gebleken dat 1 modelnaam uitmelken niet persé een succesformule is. (500, x, l, ..)
Als ik de wagen zie denk ik nochtans niet direct aan een Panda..Het lijkt me gek een auto die er uitziet als een Panda "Punto" te noemen. Het probleem bij de 500 (L/X) was niet per se de naam
Ja, vandaar dat ik ook zei "ik denk". Dus ik verkondig enkel en alleen mijn mening, daarvoor dient een forum denk ik dan.Maar misschien zijn er meer mensen dan alleen jij![]()
Mwah, ik ben net zo'n groot fan van de 5. Krijg de mijne over 2 maanden.^^'k Vind de 'knipoog' naar de oer-Panda ook net ff wat subtieler dan Renault's loodzware retro-tunnelvisie.
SLIK. Pijnlijk om te lezen.Nederlanse vanafprijs E 25 990, Italiaanse (tijdelijke) vanafprijs E 16 950![]()
Wat voor kosten komen erbij als je er eentje importeert? De BPM voor de elektrische is net geen €700 en de rest dan?SLIK. Pijnlijk om te lezen.
Ja dat is vreemd. Dan kan import een keus zijn als het veel geld scheelt. Garantie lijkt mij ook Europees geregeld te zijn.Wat voor kosten komen erbij als je er eentje importeert? De BPM voor de elektrische is net geen €700 en de rest dan?
Inderdaad. Het onderzoeken waard! =)Moet toch wel lukken om dat alles onder de €2500 te doen incl. BPM, keuren, transport.
Ongekend. Bizar, zelfs.Nederlanse vanafprijs E 25 990, Italiaanse (tijdelijke) vanafprijs E 16 950![]()
Ah ja, ik zie dat de EV bij 25K (excl. een 1K promo) begint in Italië. De hybride begint bij 19K (excl. een 1K promo).De Italiaanse vanafprijs betreft de hybride versie, niet de EV. Het verschil gaat niet zo groot zijn als je daarvoor zowel import als BPM moet betalen
De Italiaanse vanafprijs betreft de hybride versie, niet de EV. Het verschil gaat niet zo groot zijn als je daarvoor zowel import als BPM moet betalen
Met alle respect maar de R5 steekt er ver boven uit. De Panda oogt aardig maar de R5 is geweldig.En ook al zijn de R5 en Panda zo verschillend qua concept, toch zijn het allebei koppendraaiers geworden.![]()
De R5 is niet te vergelijken inderdaad, een dure 2+2 door doorgeslagen fantasieloze retro-styling waarbij volledig voor vorm-boven-functie is gekozen. Alleen geschikt voor DINK's en verstokte singles die nooit passagiers boven de 10 jaar meenemen. Zelfs een 208 (of afgeleide) is nog beter bruikbaar terwijl die al bekend staat om z'n zeer beperkte binnenruimte.Met alle respect maar de R5 steekt er ver boven uit. De Panda oogt aardig maar de R5 is geweldig.