Fiat Grande Panda

Roadracer, er zit wel een addertje onder het gras bij 8 jaar Citroen garantie. Die nieuwe verlengde garantietermijn voor geldt voor de aandrijflijn en maakt deel uit van Citroën We Care, Het is niet voor de gehele auto. Wat als na twee of vier jaar je boordlader kapot gaat? Valt dat onder de aandrijflijn of mag je zelf voor de kosten opdraaien?
Een boordlader valt onder de aandrijflijn. Trouwens, de problematische boordlader dateert van een periode toen de Grande Panda nog niet bestond, maar dat wist je?
Wat ik een beetje wat in mis in Stellantis topics is de complete (eerlijke) informatie. Er zitten nogal haken en ogen aan. Dat je verplicht bent het onderhoud te doen lijkt mij logisch. Deels wordt de extra garantie betaald uit het onderhoud.
Dat geldt voor alle extra garanties, niet enkel voor de C3. De kleine lettertjes bij andere merken al eens gelezen? ;)

Een boordlader valt onder de aandrijflijn. Trouwens, de problematische boordlader dateert van een periode toen de Grande Panda nog niet bestond, maar dat wist je?
Omdat de Fiat Panda net nieuw op de markt is kan de boordlader niet kapot gaan? Dat vind ik een vreemde redenatie.
Dat geldt voor alle extra garanties, niet enkel voor de C3. De kleine lettertjes bij andere merken al eens gelezen?
Het gaat mij puur om het verschil tussen 8 jaar garantie op de aandrijflijn of 8 jaar garantie op de gehele auto. Dat is een wezenlijk verschil.

.
Ah, het was louter als voorbeeld dat je bij de Panda over de boordlader begon, sure

Een onnodige insinuatie richting mijn persoon. Ik benoem iets wat actueel is en neem het daarom als voorbeeld. Ik wist bijvoorbeeld niet dat een boordlader zo duur is. Ik vind het daarom relevant de garantietermijn en ook de uitsluitingen bij garantie. Zoals eerder opgemerkt, 8 jaar garantie op alleen de aandrijflijn of garantie op de gehele auto is een wezenlijk verschil. Ik laat het hierbij want reacties op de persoon vind ik niet zo netjes.

Deze Panda doet mij een beetje denken aan de inmiddels verdwenen Ignis. Kan mij voorstellen dat deze auto een vergelijkbaar gat in de markt op gaat vullen.

Elektrische Fiat Grande Panda met 425 km autonomie leverbaar tussen eind 2025 en begin 2026​

Deze versie, die waarschijnlijk “Plus” zal heten , zou dankzij de aanwezigheid van een 54 kWh- batterij in plaats van de huidige van 44 kWh een autonomie tot ongeveer 425 km met een volle lading moeten garanderen. Wanneer de marktintroductie van deze nieuwe versie van het model precies zal plaatsvinden, is nog niet bekend. Geruchten wijzen er echter op dat de lancering ergens eind 2025 of begin 2026 zou kunnen plaatsvinden.
(Clubalfa.it)

Citroën komt eerst nog met een kleiner accupakket voor de C3, naar ik heb gelezen:
Volgens wat naar voren kwam tijdens het lanceringsevenement van de nieuwe C5 Aircross , staat de officiële lancering van deze "instapmodel" e-C3 gepland voor juni .

Terug
Bovenaan