Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Wacht even hoor, hebben we er nu in drie dagen tijd VIJF leden bij?![]()
![]()
![]()
![]()
bellamacchina zei:Misschien interessant voor wie nog een leuke auto zoekt, ik wil van een paar auto's afscheid gaan nemen, bewust hier nu niet met foto's maar neem maar contact op per pm als er interesse is, het gaat om een 2e serie Croma turbo i.e. met 91000km die op Autoscout staat, Peugeot 205 Roland Garros (geen cabrio) in topstaat, Alfa Romeo Giulietta 116 1.6 Lusso in topstaat en een Lancia Fulvia Berlina 2e serie in redelijke staat. Tevens nog 2 project Lancia's Trevi Volumex. Niet omdat ik ze graag kwijt wil, maar er is inmiddels wel het een en ander bijgekomen in de verzameling, doe er, als U interesse heeft uw voordeel mee, een aantal medeforummers kent de meeste auto's.
Phoenixrood74 zei:Ja, de restauratie was elke cent waard! Enig idee wat het volgende project gaat worden?![]()
Jan, sterker nog: alledrie de plaatsen naast jouw Horizon zijn van mij!Jan Bovendijk zei:Een hele leuke Daihatsu. Toevallig ben ik gisteren rond deze wagen gelopen en heb ik hem eens goed bekeken. Deze Daihatsu staat namelijk vlak bij mijn Talbot in een parkeergarage in Rijswijk. Schitterend karretje, en vrij zeldzaam.
Ook ik wens iedereen hele fijne kerstdagen.
herman78 zei:Ik hoop nu snel te kunnen afrijden om met de Volvo 740 te kunnen rijden.
Ik ben al sinds augustus met cbr in gevecht .
Ben nu al 18 jaar bezig met het rijbewijs en telkens gestopt door dwars liggen van het cbr.
Theorie in augustus gehaald en wou daarna afrijden.
Het kon dus niet en 8 uur bellen met cbr erachter gekomen dat ik zonder het te weten in 2001 ongeschikt ben verklaard.
Nu moet dit dus ongedaan worden gemaakt ,maar ze rekken maar en rekken maar.
Dat ik nu 1000 euro meer moet betalen intereseert ze niet.
Iemand met zware adhd en kort lontje die ik kende was voor 94 euro gekeurd en binnen 2 maanden kon die doorgaan.
Ik die dus eigenlijks bijna niks heb kon effe mooi wachten na 3 maanden eindelijk een adhd psych a 250 euro + 100 km er voor reizen.
Nu kreeg ik meteen groen licht en wacht ik nu al 6 weken op uitslag of ik doorgaan kan met of zonder rijtest.
Streef datum was 20 december en net weeer gebeld ik moest maar geduld hebben.
Heb het echt wel gehad met het cbr
Wouter82 zei:Zo, dat was mij wel een avondje wokken! Geweldige opkomst met 34 man, goed restaurant maar wel erg veel keus![]()
Zeer geslaagde aftrap van het nieuwe EMW-jaar wat mij betreft
![]()
Moderator
VW 1200 zei:Was dit een record qua opkomst, voor een EMW evenement in het algemeen?