Wouter82
Moderator
smarter zei:Ik denk gewoon karren en zien waar het op uit loopt.
Ik zou met de trein gaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
smarter zei:Ik denk gewoon karren en zien waar het op uit loopt.
Durashift zei:Nog kunnen gaan?
Niels. zei:Dit lijkt me ook een leuke optie binnen jouw criteria, smarter!
Moderator
Op basis van een oudere Kever dan zeker, want het kenteken is -uit m'n hoofd gezegd- van 1967.Dat zijn Bassie en Adriaan in een rode 1977 Ruska Classica.
Moderator
omniradius zei:Omdat ik ook graag in contact hoop te komen met andere liefhebbers
Wouter82 zei:He, leuk dat je EMW hebt gevonden
omniradius zei:Omdat ik ook graag in contact hoop te komen met andere liefhebbers
Echte Oldsmobile- of Toronado-liefhebbers zullen er wellicht niet zijn, maar des te meer liefhebbers van automobiele buitenbeentjes en dat is je auto absoluut! En dat is heel positief bedoelt![]()
![]()
omniradius zei:Wouter82 zei:He, leuk dat je EMW hebt gevonden
Echte Oldsmobile- of Toronado-liefhebbers zullen er wellicht niet zijn, maar des te meer liefhebbers van automobiele buitenbeentjes en dat is je auto absoluut! En dat is heel positief bedoelt![]()
![]()
Haha dank! En ik bedoelde ook niet specifiek alleen oldsmobile liefhebbers, maar meer inderdaad andere liefhebbers van young/oldtimers en 'buitenbeentjes' in het verder saaie grijze muizen wagenpark van Nederland.
omniradius zei:Thanks voor de leuke reacties!
Ja ik zit wel te overwegen om lid te worden! Echter mag de Toronado pas vanaf 1 maart weer de weg op dus voorlopig moet ik me koest houden![]()
Moderator
Durashift zei:Ow, ik zie dat de kalender voor 2015 al bekend is en op de site staat:
Wouter82 zei:Durashift zei:Ow, ik zie dat de kalender voor 2015 al bekend is en op de site staat:
Staat ook al een maand op pagina 1 van deze draadDie pagina wordt regelmatig geactualiseerd....
Micha D. zei:Is die nachtrit na 24:00 uur? Want dan mogen mensen in het kwarttarief ook mee.
Moderator
Haha prachtig!Eddy C zei:Micha D. zei:Is die nachtrit na 24:00 uur? Want dan mogen mensen in het kwarttarief ook mee.
Briljant! Dan kunnen we om middernacht feestelijk het nieuwe oldtimerseizoen openen.
Barri zei:Haha prachtig!Eddy C zei:Micha D. zei:Is die nachtrit na 24:00 uur? Want dan mogen mensen in het kwarttarief ook mee.
Briljant! Dan kunnen we om middernacht feestelijk het nieuwe oldtimerseizoen openen.![]()
rke zei:Barri zei:Haha prachtig!Eddy C zei:Micha D. zei:Is die nachtrit na 24:00 uur? Want dan mogen mensen in het kwarttarief ook mee.
Briljant! Dan kunnen we om middernacht feestelijk het nieuwe oldtimerseizoen openen.![]()
En dan de klassieker met een oplegger naar het meetingpunt brengen?
Je kan er de klok op gelijk zetten dat de overheid op 28-2-2015 tot 23:59 uur goed rondkijkt naar klassiekers die niet op de weg horen te rijden, waarbij de EMW vereniging een handig controleplekje creeert.
Ik zou daarom eerder kiezen voor een goedemorgen-rit op zondagochtend, 1 maart 2015. Dan kan iedereen zondagochtend vroeg op het gemakkie de klassieker aanslingeren en zich 's morgens melden met een stoffige auto.
De eerste stop van van de tocht kan bij een wasplaats zijn waar voor een tuinslang met koud stromend water en een stofzuiger gezorgd is.
Een mooie naam zou dan zijn: Wek-de-klassieker-tocht. De wkdt...