Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stefan-V6 zei:Iemand interesse in een sloop-Malaga met 37000 km?:
danny1995 zei:Helaas, helaas is er weer een prachtige zeldzame auto van de nederlandse wegen verdwenen: Een seat malaga 1.5 van 1989, eerste eigenaar en 37000 kilometers, alleen voorspatborden waren roestig!!! Sprak met de sloperij eigenaar van Van Olst en die gaf aan dat de auto al was afgemeld, was door een garagebedrijf ingeruild en gewoon direct doorgedaan naar de sloop, als die eerste eigenaar dat toch wist.... Mocht iemand op een seat forum zitten, zet hem er aub nog even op.
Maar goed hier de foto's, ik hoop dat liefhebbers deze auto nog helemaal kaal kunnen plukken, want hij hoort toch niet op de sloop:
![]()
Micha D. zei:Het was zeker leuk en gezellig wat mij betreft. Tevens heeft het ons (Joël D. en ondergetekende) doen besluiten om lid te worden van EMW, onbeperkte gezelligheid voor een schamele bijdrage, wie wil dat nou niet.
Durashift zei:Volgens mij kwam ik de 155 tegemoet rijden toen ik de parking op reed. (wit, 2 zonnerollo's achter?)
De gang zat er lekker in op de betonplaten![]()
Durashift zei:Oh ja, de Accord van Rob0118 ook gezien in het veld. Nette auto hoor![]()
ginkelvanmichiel zei:Update #2
Hij kan geheractiveerd worden. Daar zijn wat kosten aan verbonden.
Vraagprijs voor de auto: 650 euro.
Als hij 400 had gekost had ik het gedaan, maar die 250 euro extra... Zo wordt het nogal een dure grap.
929V6 zei:Heeft repelsteel (eigenaar van 2 Malaga's) niet wat aan die Malaga voor zijn onderdelenvoorziening?
Durashift zei:929V6 zei:Heeft repelsteel (eigenaar van 2 Malaga's) niet wat aan die Malaga voor zijn onderdelenvoorziening?
Misschien wel, is hij nog actief hier?
929V6 zei:Durashift zei:929V6 zei:Heeft repelsteel (eigenaar van 2 Malaga's) niet wat aan die Malaga voor zijn onderdelenvoorziening?
Misschien wel, is hij nog actief hier?
Anders heeft vast iemand van EMW zijn e-mailadres wel.
Super, zaken gedaan met de sloperij eigenaar zelf? En hoe was de malaga, nog erg netjes, of niet?ginkelvanmichiel zei:Malaga... is gered!!!
Foto's volgen.
Moderator
Moderator
ginkelvanmichiel zei:Danku!
Als er binnen EMW iemand is die hem als hij weer helemaal op de been is wilt adopteren hoor ik dat uiteraard graag!
bellamacchina zei:Geweldig dat je de Malaga hebt gered Michiel, Remova en ik waren het die anders hun best hadden gedaan om de auto te redden. Remova heeft even na 8uur gebeld, van Olst vertelde dat hij al. was benaderd. 650 euro vonden we best wel een bedrag, er staat al tijden een knappe Regata op het web die maar iets meer kost en geen roestige spatborden heeft. Toch wilden we het eventueel neerleggen simpelweg omdat we het waanzin vinden dat zo'n auto wordt gesloopt. Gefeliciteerd met je aankoop, een absolute topaktie!

Moderator
rzasa zei:Vlakbij Alkmaar is een automuseum: https://www.automuseumschagen.nl/. Nooit geweten!
Misschien een leuke bestemming voor EMW.
Micha D. zei:Kijken of ik m'n vriendin mee krijg, die houdt ook van auto's.
Micha D. zei:Hé wat leuk, daar ga ik dan maar eens naartoe. Kijken of ik m'n vriendin mee krijg, die houdt ook van auto's.
Wouter82 zei:Mazzelaar![]()
Moderator
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,3902757,5306288#msg-5306288JdN zei:Als er mensen zijn die de nederlandse Yue Loong willen bezichtigen dan kan dat hoor.
De importeur van Yue Loong wou ik hier wel buiten laten en een journalist van een blad hebben we liever niet.
We hebben de auto uit het stof gehaald en de auto heeft gisteren voor het eerst in zo'n bijna 20 jaar weer gelopen!
Er kan alleen niet mee gereden worden omdat hij geschorst is.
Deze enthousiastelingen kunnen mischien onderling afspreken om gezamelijk te komen kijken.