Guest
Ok dan sluit ik de rode pagina af:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Micha D. zei:Oeh, witte auto's, dan kan ik ook meedoen.
In het wit wel redelijk toekomstig EMW (?):
![]()
Micha D. zei:Nou, even m'n archief door gegraven naar enigszins EMWitte auto's.
![]()
Moderator
Barri zei:
Moderator
stoterstangen90 zei:Helaas geen foto's gemaakt van mijn nieuwe aanwinst
Maar hij is ook een soort van wit...........
Zo hoort ie eigenlijk.
Barri zei:
grensrijder zei:Dan schuif ik de buitenkant van de Jaguar XJ40 in.
![]()
rzasa zei:zwart: https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=228997218&cd=634982043570000000&asrc=st|as
grensrijder zei:De wereld was toen blijkbaar nog niet klaar voor een grote, voorwielaangedreven Volkswagen met waterkoeling. Ik vind het wel een lekker karakteristieke verschijning.
Moderator
Bij de Up had VW ooit nog het idee een boxer achterin te leggen, maar helaas...grensrijder zei:Absoluut. Nu ben je weer lekker apart met een achterwielaangedreven luchtkoeler, ofschoon VW best eens een succesje zou kunnen boeken als het dat concept opnieuw introduceerde. Zulks spreekt de nostalgici wel aan.
Je weet wel hoe dat komt, neem ik aan?Ik vind de K70 erg veel lijken op de Ro80, die ietsje frivoler is getekend. Zeker een mooie auto!
stoterstangen90 zei:https://nl.kapaza.be/waals-brabant/reneault-12-tl-breck-4x4-70318017.htm
Wit en ultiem EMW
![]()
en wel hierom
![]()

Twan238 zei:Verder een fantastisch topic! Net "eventjes" een groot gedeelte doorgelezen, wat een feest! Hulde voor iedereen die deze zeldzame maar o zo leuke auto's in leven houdik ga serieus overwegen om lid te worden!
grensrijder zei:Gezien de eerste geluiden over het komende evenement die ik heb opgevangen val je meteen met je neus in de boter!
grensrijder zei:Gezien de eerste geluiden over het komende evenement die ik heb opgevangen val je meteen met je neus in de boter!