Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Ok dan sluit ik de rode pagina af:

7205453988_6163eaa441.jpg

Micha D. zei:
Oeh, witte auto's, dan kan ik ook meedoen :).

In het wit wel redelijk toekomstig EMW (?):
IMG_0654klein.jpg

Errug mooi zo'n witte Accord stationwagon! Hebben wij ook naar gekeken, maar het is toch een Hyundai i40 geworden. Minder EMW, want verkoopt volgens mij best goed, maar in de toekomst zal zo'n niet-Duitse D-segmenter toch vast incourant worden :)

img1531973165.jpeg

I40 heeft m'n vader ook nog naar gekeken, maar uiteindelijk toch voor z'n oude liefde gekozen, Honda :). Maar zo'n I40 is ook zeker mooi!

Die velgen! Ik vind ze niet mooi maar bijzonder is het wel en ik zou het overwegen voor de auto van je moeder! :}

De beertjesvelgen kende ik wel, maar koala's zijn nieuw voor me. Belachelijk leuk!

En verder met wit:

Fotos-0100.jpg

die overdracht moet nog plaatsvinden, maar dat komt goed.

Hij is in ieder geval weer geschorst, anders was komende donderdag de doodsteek geweest.

Ik zal mijn witte hokje ook maar even spammen nu de pagina nog wit is. Ik bedacht me trouwens dat dit de enige witte auto is die ik ooit heb gehad, hoewel ik ooit een Fiat Uno had die op papier wel wit was maar in werkelijkheid hele andere kleuren had. :)

iphone2013029.jpg

Binnenkort weer naar Citromobile!

p5056754.jpg

Nu nog even voorpret om alvast in de stemming te komen met een foto van editie 2012.

Was in booschappen aan het doen bij AH, kwam ik bij de afdeling lectuur een mooie witte Jaguar met rood leer tegen! Leuk verhaal. (tu)

grensrijder zei:
Dan schuif ik de buitenkant van de Jaguar XJ40 in.

2807125.jpg

rzasa zei:
zwart: https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=228997218&cd=634982043570000000&asrc=st|as

Ziet eruit als een schadebak (zie achterzijde), maar wel een lekker gek karretje.

De wereld was toen blijkbaar nog niet klaar voor een grote, voorwielaangedreven Volkswagen met waterkoeling. Ik vind het wel een lekker karakteristieke verschijning.

grensrijder zei:
De wereld was toen blijkbaar nog niet klaar voor een grote, voorwielaangedreven Volkswagen met waterkoeling. Ik vind het wel een lekker karakteristieke verschijning.

Eigenlijk een voorloper van wat we nu om ons heen zien dus!

Absoluut. Nu ben je weer lekker apart met een achterwielaangedreven luchtkoeler, ofschoon VW best eens een succesje zou kunnen boeken als het dat concept opnieuw introduceerde. Zulks spreekt de nostalgici wel aan.

Ik vind de K70 erg veel lijken op de Ro80, die ietsje frivoler is getekend. Zeker een mooie auto!

En een R12 break 4x4, bestaat dat echt? Blijkbaar wel, gave bak hoor! Ik zie geen schade en de staat lijkt netjes, kilometerstand ook netjes, aantrekklijk ding! Als de wegen daar nu niet net zo wit waren als deze pagina hadden we m meteen op moeten halen!

grensrijder zei:
Absoluut. Nu ben je weer lekker apart met een achterwielaangedreven luchtkoeler, ofschoon VW best eens een succesje zou kunnen boeken als het dat concept opnieuw introduceerde. Zulks spreekt de nostalgici wel aan.
Bij de Up had VW ooit nog het idee een boxer achterin te leggen, maar helaas...

Ik vind de K70 erg veel lijken op de Ro80, die ietsje frivoler is getekend. Zeker een mooie auto!
Je weet wel hoe dat komt, neem ik aan? :)

Wit en citroen, daar kan ik over mee praten! Hier heb ik een klein jaartje voor mogen zorgen:

100_4428 by twan238, on Flickr

Verder een fantastisch topic! Net "eventjes" een groot gedeelte doorgelezen, wat een feest! Hulde voor iedereen die deze zeldzame maar o zo leuke auto's in leven houd (tu) ik ga serieus overwegen om lid te worden!

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m655046373-chevrolet-cavalier-v6-2-8i-cabrio-1-87-ch-import.html
$T2eC16F,!ygE9s7HHgu8BRQJ(1l-vg~~60_85.JPG

Twan238 zei:
Verder een fantastisch topic! Net "eventjes" een groot gedeelte doorgelezen, wat een feest! Hulde voor iedereen die deze zeldzame maar o zo leuke auto's in leven houd (tu) ik ga serieus overwegen om lid te worden!

Leuk, moet je doen! (tu) Gewoon even langskomen bij eerstvolgende evenement en als het bevalt meteen lid worden! B)

Gezien de eerste geluiden over het komende evenement die ik heb opgevangen val je meteen met je neus in de boter!

grensrijder zei:
Gezien de eerste geluiden over het komende evenement die ik heb opgevangen val je meteen met je neus in de boter!

Het ziet er naar uit dat ik op het eerste volgende evenement (20 april, regio Baarn) er niet bij ben. Is er al iets bekend over de aanwezigheid van EMW op het Youngtimerevent? Op de ALV werd een ambitieuze doelstelling gepresenteerd.

grensrijder zei:

Inderdaad. Er is nog maar weinig bekend maar wat al wel bekend is, dat je het niet wil missen.
Het belooft weer iets bijzonders te worden.

Terug
Bovenaan