Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MWH zei:So far, so good. Ik zie potentieel voor een rode pagina.![]()
ZDRIE zei:Ik doe mee met het rode interieur van mijn vorig jaar rond deze tijd verkochte 528i
![]()
Moderator
grensrijder zei:
Barri zei:edit: wat is die Cervo voor iets? Een kruising tussen een Suzuki GX100 (hoe heet die, met de motor achterin) en een Nissan Cherry?
Eddy C zei:Barri zei:edit: wat is die Cervo voor iets? Een kruising tussen een Suzuki GX100 (hoe heet die, met de motor achterin) en een Nissan Cherry?
Volgens mij is het een gerebadgede Suzuki en de opvolger van de SC100. Ik vind hem lekker eigenwijs en die B-stijl doet mij denken aan de DS3.
MWH zei:Vooruit, tot nu toe vermeed ik hem bewust maar op deze pagina mag mijn importhok bij nader inzien niet ontbreken.
Nog een klein maandje, dan mag ik weer van mezelf...
stoterstangen90 zei:morgen een Montego Estate bekijken. Niet rood, das weer jammer.
grensrijder zei:
Het is een Rover, maar wellicht dat ik er een Austin grill in zet.rzasa zei:stoterstangen90 zei:morgen een Montego Estate bekijken. Niet rood, das weer jammer.
Gave auto's. Als Austin of Rover?
smarter zei:@grensrijder:
Altijd een lastig dilemma: Wat hoort, wat kan of wat vind ik zelf mooi? Het blijft altijd een persoonlijk verhaal. Ik vind zelf de 'plain and simple' velgen uit mijn voorbeeld het beste passen bij het design van de Scimitar SS1. Als dat niet samengaat met de technische specificaties van het betreffende model en motorisatie (remkoeling of formaat remschijven) dan moet je andere keuzes maken. Als de kleinere, originele (1600) velgen geen technische nadelen hebben op de 1800 Ti, zouden deze mijn keuze zijn. Ieder zijn eigen ding, en dat maakt de hobby leuk en gevarieerd.
grensrijder zei:Ik vind die 1600-wielen veel te ielig voor een sportwagen en het spakenspul te Duits, te druk. Wat er nu onder zit, past er mijns inziens perfect bij, vanwege de kantige vormen.
D' oh zei:Ik ben nu zo'n 1,5 jaar in het bezit van een MR2 en heb in die tijd slechts een stuk of zes/zeven andere MR2's gezien. Geen idee of dat hem enigszins 'EMWaardig' maakt maar omdat de hele pagina al zo rood is voeg ik de mijne ook maar even toe...![]()
D' oh zei: