Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mechanix zei:herman78 zei:Hierbij wat foto,s van de eRAT spacia van mij
Geen standaart brommobiel meer
Toepasselijk thema gemaakt vanwege de geschiedenis van het beestje
Ik weet wat de vorige eigenaar er mee gedaan heeft (auto,s slepen ,aanhanger met 750 kilo grind, van de kar donderen enz.
Lak was bagger dus lak van de house of colors van de action gepakt en het ding primer grijs gemaakt en met roestverf bewerkt.
Daarna nog een paar scallops erop en een dakrek .
Onderhuids ligt er een sterke yanmar tor in met een lombardini bak ,deze beiden zijn net 15000 km oud komende uit een microcar mc2 en 1
Het was een gok ,maar de eigenaar heeft netjes alle mankementen verteld en die zijn gefixd en rijd er nu al een maand probleemloos in rond.
Het rammelt het kraakt ,maar als je niet te nauw kijkt is er niks aan de hand.
Koplampen zijn angeleyes voor een 205 ,aangezien ik slecht zie en niks zag met duplolampen ging ik op zoek naar halogeen koplampen en deze waren net zo duur als de halogeen lampen.
Xenonset erin gegooid en ik zie genoeg
He, jij zat ook op S-F.nl toch, met die People's?!Je hebt er wel een leuk gebakje van gemaakt hoor! Nu is het in ieder geval geen invalidewagentje meer!
![]()
Idranor zei:Gefeliciteerd Eelco! Leuke wagens! Al zou deze kleurencombi mijn voorkeur niet hebben maar smaken verschillen.![]()
grensrijder zei:Idranor zei:Gefeliciteerd Eelco! Leuke wagens! Al zou deze kleurencombi mijn voorkeur niet hebben maar smaken verschillen.![]()
Juist de beste kleurencombi voor een 4-4. Lekker EMW ook, zo'n auto. Je hebt er toch wel een Smartphone bij, neem ik aan?
grensrijder zei:Joël D. zei:Moet de auto dan ook op naam staan van het lid?
Het lijkt me van niet, want ik ben wel eens door de KNAC geholpen met een auto die op naam van mijn vriendin staat.
grensrijder zei:Idranor zei:Gefeliciteerd Eelco! Leuke wagens! Al zou deze kleurencombi mijn voorkeur niet hebben maar smaken verschillen.![]()
Juist de beste kleurencombi voor een 4-4. Lekker EMW ook, zo'n auto. Je hebt er toch wel een Smartphone bij, neem ik aan?
929V6 zei:Nee dank je, ik moet nog wat budget overhouden voor een trekhaak.![]()
smarter zei:929V6 zei:Nee dank je, ik moet nog wat budget overhouden voor een trekhaak.![]()
Trekhaak? Volgens mij trekt ie nog niet eens de worst uit de boerenkool, zo'n forfour 1.1. Of is het alleen voor een fietsendrager?
grensrijder zei:Bij dat contrast knalt de veiligheidscel, toch zeer kenmerkend voor een Smart, eruit.
Moderator
MWH zei:Echt balen dat ik er niet bij ben...
Moderator
MWH zei:Ik zit nog te denken... De daadwerkelijke rit naar Frankrijk is uitgesteld tot maandag, in mijn planning zou het dus toch wel kunnen. Maar goed, de inschrijvingstermijn is gesloten, mijn auto staat nog in verweggistan, mijn ouders hebben maar één rijdend ding bij huis staan (en die zelf nodig) dus ik heb geen vervoer... Ik laat het maar rusten.
Moderator
MWH zei:Goed dan. Komt er iemand uit de omgeving van De Bilt?
Moderator
Eddy C zei:Zijn er van de leden alleen pekelbakken te verwachten aangezien het nog winterbanden/skiboxentijd is?
Eddy C zei:Aangezien het op de route is kan ik ook bij deze kleine rakker gaan kijken zaterdag.
Idranor zei:Leuke Cuore, en lijkt me een geschikte prijs. Kan je je geen buil aan vallen. En ook nog zeer EMW! Zoiets zul je bij Stolze niet snel zien tenzij jij m meteen meeneemt.
Je wilt de lucht niet delen? Dus je laat ons stikken?929V6 zei:De woordspelingen zullen de komende tijd wel niet van de lucht zijn, ik ga hem in elk geval voorlopig maar niet delen...
Het zal een onbetrouwbaar bedrijf zijn, maar ruim vierhonderd euro lijkt me nooit weggegooid geld, ook al zou dit alleen maar een onderdelendonor worden voor je andere Cuore.Eddy C zei:Mooi dat het druk wordt zaterdag a.s. Stolze is natuurlijk ook wel een trekker van formaat. Zijn er van de leden alleen pekelbakken te verwachten aangezien het nog winterbanden/skiboxentijd is?
Aangezien het op de route is kan ik ook bij deze kleine rakker gaan kijken zaterdag.
Phoenixrood74 zei:Je wilt de lucht niet delen? Dus je laat ons stikken?929V6 zei:De woordspelingen zullen de komende tijd wel niet van de lucht zijn, ik ga hem in elk geval voorlopig maar niet delen...![]()
Als je toch die kant op gaat..MWH zei:grensrijder zei:rzasa zei:https://www.leboncoin.fr/voitures/434822061.htm?ca=19_s
Waarom staat zoiets nu niet ietsie dichterbij he.
Kun je een mooi avontuurtje Frankrijk doen, is het weer niet goed. Jij zoekt gewoon naar een medicijn tegen koopziekte. Laf, hoor. :T
Precies, gewoon doen. Of moet ik hem voor je ophalen? :T
Kreidler zei:Natuurlijk kan Jet Cars ook goede auto's hebben. De vraag is of je mede verantwoordelijk wilt zijn om zo'n bedrijf in stand te houden?
Wouter82 zei:MWH zei:Goed dan. Komt er iemand uit de omgeving van De Bilt?
Als ik het zo zie niet, maar het kan wel op de route liggen van de delegaties uit Almere en Lelystad, of eventueel IJsselstein![]()
Idranor zei:Leuke Cuore, en lijkt me een geschikte prijs. Kan je je geen buil aan vallen. En ook nog zeer EMW! Zoiets zul je bij Stolze niet snel zien tenzij jij m meteen meeneemt.