Guest
Bij de KNAC is er ook een maximum aan het aantal sleutelhulpen bij pech gesteld: max. 7 x per lidmaatschapsjaar. Echter is het aantal auto's (kentekens) waarvoor de hulp wordt ingeroepen niet gemaximeerd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KNAC zei:Bij de KNAC is er ook een maximum aan het aantal sleutelhulpen bij pech gesteld: max. 7 x per lidmaatschapsjaar. Echter is het aantal auto's (kentekens) waarvoor de hulp wordt ingeroepen niet gemaximeerd.
KNAC zei:Als je lid van de KNAC bent en je hebt ook een pechhulppakket inclusief woonplaatsservice (dit is een optie), dan wordt je ook voor de deur van je woonadres geholpen. Als de accu kapot is, wordt er een nieuwe ingezet of je auto wordt weggesleept naar de dichtstbijzijnde garage. Gaat dit alles te lang duren dan krijg je een vervangende auto. Kijk voor meer info op knac.nl/lid-worden-van-de-knac/
Joël D. zei:Moet de auto dan ook op naam staan van het lid?
Check!grensrijder zei:@Joël D., je hebt de EMW-ling!
Joël D. zei:EMW-ling:
![]()
Moet de auto dan ook op naam staan van het lid?
Legacy3.0R zei:Dus: als jullie suggesties hebben voor iets EMW, vrij sportief, met lage vaste lasten (dus cillinderinhoud onder de 2000cc) dan hoor ik het graagkleine buitenafmetingen zijn ook een pluspunt (past makkelijk in de garage)
Legacy3.0R zei:Was dat standaard zo geleverd?![]()
D. Elzinga zei:Legacy3.0R zei:Was dat standaard zo geleverd?![]()
Jazeker.
Legacy3.0R zei:Aanchafprijs moet onder de 5000 Euro zijn, de Cappuccino, StreetKa en Copen vallen dan al meteen af, en die vond ik net de leukste...
Een Hyundai Coupé had ik nog niet aan gedacht... Paseo vond ik vroeger leuk maar her eens mee gereden en zo'n ding rijdt echt beroerd vind ik.
Wtf is dat oranje ding in de bumper van die Rover 200? Was dat standaard zo geleverd?![]()
Idranor zei:Super die Ronda!Inderdaad extreem zeldzaam geworden en ook ExtreeMW.
D. Elzinga zei:Van de 1e generatie BMW Z3 is er inmiddels ook een ruim aanbod van exemplaren onder de 5000 euro. Voorbeeldje.
![]()
JoachimQV zei:Idranor zei:Super die Ronda!Inderdaad extreem zeldzaam geworden en ook ExtreeMW.
Ja, in mijn herinnering is het een goeie auto geweest. Die foto is gemaakt door mij op vakantie in 1993 ergens in de Cevennen. We gingen elk jaar met de vouwwagen erachter op vakantie naar Zuid Frankrijk en voor de val van de muur in 1989 zelfs nog naar Joegoslavië. Ik verbaas me erover dat wij het destijds konden redden met krap aan 60Pk waar auto's nu gemiddeld het dubbele onder de kap hebben aan vermogen.
grensrijder zei:Erg weinig EMW...