A
Anoniem
Guest
Ja een trekhaak ding heeft genoeg vermogen daar nog voor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D' oh zei:Idranor zei:Die stand ziet er mooi uit! Meer foto's? Ik zal helaas niet in staat zijn dit weekend Rosmalen aan te doen.
Ik weet niet of de vraag aan mij gericht was of aan iedereen maar ik heb alleen deze foto van de EMW-stand...
rzasa zei:Gave EMW-ling. 6 van gebouwd als ik het goed heb gelezen!
ehm, een prille Autobianchi?bellamacchina zei:Geweldig die Hooper Empress. Ik heb nog een folder van Hooper met ook die auto erin, volgens mij in het blauw metallic, prachtig gewoon.
Het is inmiddels even geleden dat ik foto's heb geplaatst van auto's uit mijn collectie met nogal een hoog italianengehalte.
Nog even een raadsel voor de volgende foto's: luchtgekoeld met de motor achterin en erg EMW![]()
Moderator
Ultiem EMW dan toch? Meer 'verschoppeling' kan je niet worden!grensrijder zei:Lekker EMW, zo'n Wind, maar het was een karretje met weinig talenten. In de eerste plaats erg ongelukkig vormgegeven en daarnaast erg onoverzichtelijk, slecht qua rijpositie en weinig sprankelend qua weggedrag.
Wouter82 zei:Renault heeft dan al best wat flops achter de rug de laatste jaren. Koleos, Wind, Laguna III, Modus en Clio Estate hebben geen van alle de gewenste verkoopresultaten geboekt volgens mij.
Moderator
Nee, die ga jij kopen. Dit is een Tatra.Wouter82 zei:Ook nog een Tata in bezit![]()
Moderator
Tatra.Wouter82 zei:Ook nog een Tata in bezit![]()
Dit is een Tata:
lijkt me ondergemotoriseerd.grensrijder zei:Er past vast wel een fijn HDI'tje onder het achterplecht.
Moderator
rzasa zei:Komt de KNAC ook bij mij thuis als ik een platte accu heb?
grensrijder zei:Wéér een reden om - net als ik enkele jaren geleden - van de ANWB naar de KNAC over te stappen: het magazine De Auto is voortaan samengevoegd met Carros. Beter gezegd: leden krijgen nu Carros met een KNAC-cover in de bus, acht keer per jaar. Een ijzersterke zet!![]()