A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
ZDRIE zei:Het is overigens officieel. De witte rijdt veel stugger dan de blauwe die ondanks het feit dat het een Zwitser is, rijdt als een Amerikaan. It's confusing, de Amerikaan zou toch moeten rijden als een Amerikaan..................![]()
ZDRIE zei:Ha ha, ze heeft het hoofd koel kunnen houden Simca1006. Na het vervangen van de alreeds in mijn gedachten vervangen koelvloeistof:
Zero problemo. Volgens Bettina is het een perfecte reisauto. Inmiddels heeft ze in de witte gereden en verheugd zich nu al op de volgende vakantie in een auto met cruise controle en airco.......... spoiled kid![]()
ZDRIE zei:Morgen lekker naar de IJsselclassics in Welsum. Zeer benieuwd, zo dicht bij huis en ik ben er nog nooit geweest.
Kenteken voor de Subaru vandaag ontvangen, ik had gehoopt op de lettercombi XXL, maar helaas is het XXD geworden.
Moderator
Pedigreepaul zei:Met een beetje geluk kan ik mn harses ook nog even om de hoek steken..
Wouter82 zei:Het bedrijf waar we te gast zijn de 22e is met een leuke auto bezig
![]()
https://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/lopende/?tx_chgallery_pi1%5Bdir%5D=5&cHash=ba74cc96d9#c17
rzasa zei:@grensrijder: ben je die Zimmer nog wezen kijken eigenlijk?
https://www.rdclassics.nl/oldtimer/Zimmer_Quicksilver_%20NL.html?oldtimer=1028&taal=NL
Moderator
ZDRIE zei:Mijn vrouw is niet okay met een trio![]()
Moderator
isla zei:Zijn er deelnemers aan de meeting in Hulst, die daarna blijven overnachten???
Ik overweeg om aan de meeting deel te nemen, ik kom dan rechtstreeks uit Normandië, maar ben niet van plan om 's avonds ook nog terug te rijden. Als er meer mensen blijven overnachten, zouden we eventueel voor hetzelfde hotel kunnen kiezen.
pascal1994 zei:Vaak fiets ik even door mijn woonplaats en kom ik langs deze plek. Dan kijk ik even en denk ik bij mezelf: Zonde om een Daf zo weg te laten rotten...
![]()
![]()
Moderator
Ik kom met een Italjaangrensrijder zei:Denkt iedereen er wel even aan dat hij zijn minst roestgevoelige auto mee naar het zoute Zeeland neemt? :T
grensrijder zei:Denkt iedereen er wel even aan dat hij zijn minst roestgevoelige auto mee naar het zoute Zeeland neemt? :T