Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

@Ente, de blauwe is vers terug uit Italie. Ze staan gebroederlijk naast elkaar en ik raak lichtelijk opgewonden als ik ze naast elkaar zie :)

P1030060.JPG

P1030061.JPG

Het is overigens officieel. De witte rijdt veel stugger dan de blauwe die ondanks het feit dat het een Zwitser is, rijdt als een Amerikaan. It's confusing, de Amerikaan zou toch moeten rijden als een Amerikaan.................. :confused:

Gaaf setje! Goed om te zien dat de Camry de reis vanuit It weer de thuishaven bereikt heeft. Met dochter ook alles goed gegaan?

Ha ha, ze heeft het hoofd koel kunnen houden Simca1006. Na het vervangen van de alreeds in mijn gedachten vervangen koelvloeistof:
Zero problemo. Volgens Bettina is het een perfecte reisauto. Inmiddels heeft ze in de witte gereden en verheugd zich nu al op de volgende vakantie in een auto met cruise controle en airco.......... spoiled kid :D

ZDRIE zei:
Het is overigens officieel. De witte rijdt veel stugger dan de blauwe die ondanks het feit dat het een Zwitser is, rijdt als een Amerikaan. It's confusing, de Amerikaan zou toch moeten rijden als een Amerikaan.................. :confused:

Misschien is het stiekem een T-Sport :D

Maar wat een mooi stel!
jaw-dropping.gif

En nu nog een foto met de Subaru erbij om ons helemaal gek te maken!:LOL:(y)

Overigens heeft mijn Ro80 na vier pogingen sinds vandaag weer voor twee jaar een geldige APK! Nu alleen Lex nog zien te verkopen om nog wat meer rust in de bol en ruimte in de portemonnaie te krijgen...

Nou normaal gezien komt hier dit weekend iemand kijken (maar hij "ging nog iets laten weten"...) dus laten we alletwee duimen :)

ZDRIE zei:
Ha ha, ze heeft het hoofd koel kunnen houden Simca1006. Na het vervangen van de alreeds in mijn gedachten vervangen koelvloeistof:
Zero problemo. Volgens Bettina is het een perfecte reisauto. Inmiddels heeft ze in de witte gereden en verheugd zich nu al op de volgende vakantie in een auto met cruise controle en airco.......... spoiled kid :D

Goede opvoeding! (y)

@ Simca1006:https://tjolkshirts.spreadshirt.nl/
Om zo je herkenbaarheid op meetings te vergroten.

@rzasa: meestal ben ik wel aanwezig en in die hoedanigheid ook heel herkenbaar.;)
De site kende ik al maar toch bedankt voor de tip wellicht voor andere EMW'ers een leuke aanvulling in hun garderobe.

@PR74: vier pogingen voor een APK, tsss... slechte voorbereiding! :D Maar ook, profi met het behaalde resultaat. Is er echt geen aanloop voor de Lex? Da's toch jammer want het is een mooie auto.

Het bedrijf waar we te gast zijn de 22e is met een leuke auto bezig :D
IMG_2378.jpg

https://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/lopende/?tx_chgallery_pi1%5Bdir%5D=5&cHash=ba74cc96d9#c17

Dat verklaart gelijk mijn EMW-ling van een paar pagina's terug. Hij is ondertussen volledig onder handen genomen en zilvergespoten en zal er nog wel staan de 22e.
Een mooie trigger om de 22e te komen. Dat heeft de evenementencoordinator weer goed begrepen.

Morgen lekker naar de IJsselclassics in Welsum. Zeer benieuwd, zo dicht bij huis en ik ben er nog nooit geweest.
Kenteken voor de Subaru vandaag ontvangen, ik had gehoopt op de lettercombi XXL, maar helaas is het XXD geworden.

Leuk ding zo'n Monteverdi, heeft die Sbarro zich daar destijds niet vaak aan vergrepen door er diverse wancreaties van te maken?

1978_Sbarro_Windhawk.jpg

ZDRIE zei:
Morgen lekker naar de IJsselclassics in Welsum. Zeer benieuwd, zo dicht bij huis en ik ben er nog nooit geweest.
Kenteken voor de Subaru vandaag ontvangen, ik had gehoopt op de lettercombi XXL, maar helaas is het XXD geworden.

Extra Extra Dik:D

Welsum is inderdaad vreselijk ver weg....lopend moet te doen zijn :) Morgen maar eens een keertje een Camry aantrappen, weer eens wat anders dan dat Franse spul! Heb d'r zin an!

Op zolder een stapeltje oude autobladen gepakt. Altijd weer geweldig die oude advertenties.

Deze was ik totaal vergeten.....

003.jpg

En deze vind ik geweldig vanwege de super USA sfeer. Wat was die auto clean getekend voor zijn tijd.

005.jpg

Liever deze, ZDRIE:

mobilespa-612x292.jpg

Daar heeft clublid Tagora nog fijne herrinneringen aan, althans dat vertelde hij in geuren en kleuren tijdens het youngtimerevent.

Wouter82 zei:
Het bedrijf waar we te gast zijn de 22e is met een leuke auto bezig :D
IMG_2378.jpg

https://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/lopende/?tx_chgallery_pi1%5Bdir%5D=5&cHash=ba74cc96d9#c17

Donders, die moet ik dan weer missen! o_O

@grensrijder: ben je die Zimmer nog wezen kijken eigenlijk?
https://www.rdclassics.nl/oldtimer/Zimmer_Quicksilver_%20NL.html?oldtimer=1028&taal=NL

rzasa zei:
@grensrijder: ben je die Zimmer nog wezen kijken eigenlijk?
https://www.rdclassics.nl/oldtimer/Zimmer_Quicksilver_%20NL.html?oldtimer=1028&taal=NL

Nee, dat staat nog op de planning.

Ja Wouter, maar een winter buiten overnachten doet hem ook niet bijster veel goed. Bij aanschaf wist ik dat 1 exemplaar het veld moest gaan ruimen.
En ik weet echt niet welke dat zou moeten worden. Die witte rijdt zo ontstellend lekker en de blauwe is zo heerlijk luxe.
Is het een leuk filmpje trouwens??????

Overigens is de advertentie een jaar geldig, als dat wat zegt over de omloopsnelheid van automobielen heden ten dage dan vrees ik nog een wijle te kunnen genieten van beide Toyo's :D

Vaak fiets ik even door mijn woonplaats en kom ik langs deze plek. Dan kijk ik even en denk ik bij mezelf: Zonde om een Daf zo weg te laten rotten...
VerotteDaf1.jpg

VerotteDaf2.jpg

Zijn er deelnemers aan de meeting in Hulst, die daarna blijven overnachten???
Ik overweeg om aan de meeting deel te nemen, ik kom dan rechtstreeks uit Normandië, maar ben niet van plan om 's avonds ook nog terug te rijden. Als er meer mensen blijven overnachten, zouden we eventueel voor hetzelfde hotel kunnen kiezen.

isla zei:
Zijn er deelnemers aan de meeting in Hulst, die daarna blijven overnachten???
Ik overweeg om aan de meeting deel te nemen, ik kom dan rechtstreeks uit Normandië, maar ben niet van plan om 's avonds ook nog terug te rijden. Als er meer mensen blijven overnachten, zouden we eventueel voor hetzelfde hotel kunnen kiezen.

Nog niet over nagedacht maar ik zeg niet meteen nee tegen het idee :)

pascal1994 zei:
Vaak fiets ik even door mijn woonplaats en kom ik langs deze plek. Dan kijk ik even en denk ik bij mezelf: Zonde om een Daf zo weg te laten rotten...
VerotteDaf1.jpg

VerotteDaf2.jpg

Volgend jaar augustus is er weer achteruitrijden met Dafjes in Emmen en wordt waarschijnlijk uitgezonden door SBS6.
Wellicht is de Daf hier voor te gebruiken!

Ik ontdekte op internet dat er zelfs al een lied over ZDRIE bestaat. Hierbij de tekst:

Who can take a sunrise, sprinkle it with dew
Cover it with choc'late and a miracle or two
The Camry Man, oh the Camry Man can
The Camry Man can 'cause he mixes it with love and makes the world taste good

Who can take a rainbow, wrap it in a sigh
Soak it in the sun and make a groovy lemon pie
The Camry Man, the Camry Man can

The Camry Man makes everything he bakes satisfying and delicious
Now you talk about your childhood wishes, you can even eat the dishes

Oh, who can take tomorrow, dip it in a dream
Separate the sorrow and collect up all the cream
The Camry Man, oh the Camry Man can

The Camry Man makes everything he bakes satisfying and delicious
Talk about your childhood wishes, you can even eat the dishes

Yeah, yeah, yeah
Who can take tomorrow, dip it in a dream
Separate the sorrow and collect up all the cream
The Camry Man, the Camry Man can
Yes, the Camry Man can 'cause he mixes it with love and makes the world taste good
a-Camry Man, a-Camry Man, a-Camry Man
Camry Man, a-Camry Man, a-Camry Man
Camry Man, a-Camry Man, a-Camry Man

Denkt iedereen er wel even aan dat hij zijn minst roestgevoelige auto mee naar het zoute Zeeland neemt? :T

@ PR74, deze is momenteel ook wel toepasselijk :D

Talk to me, take care of my dreams
All I need is you beside me
It's destiny, just let it be
Of the words you speak
Baby, sell it to me
Sell me Camry, sell me love
Sell me heaven, sell me doves
So what's the charge? What's the cost?
I'm the daddy! You're the boss!

grensrijder zei:
Denkt iedereen er wel even aan dat hij zijn minst roestgevoelige auto mee naar het zoute Zeeland neemt? :T

Het ligt niet direct aan de kust. Je kunt beter rekening houden met die betonplatenwegen in België.

Voor mij is Zeeland één grote zoutwaterpartij. :p Zelfs het overdekte zwembad van De Roompot schijnt zout te bevatten.

Ik zag vandaag een BMW X5 van het eerste type rijden, en besefte toen hoe vlug die dingen uit het straatbeeld verdwenen zijn. Dergelijke statussymbolen verliezen hier al snel hun aanzien als ze ouder zijn dan 5 jaar, en dan wil niemand die hoge vaste en variabele lasten nog betalen. Ik vermoed dat ze allemaal naar iets oostelijker delen van Europa geëxporteerd zijn.

Dus: binnenkort de eerste generatie X5 als meest EMW BMW?

Terug
Bovenaan