Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Tja, waarom eordt er niet gepoold, kosten delen. Hoe meer zieltjes.
Ik ga hoe dan ook, buurman gaat ook mee dus nog 2 zeteltjes beschikbaar. Wie?

Prima, als ik maar weet hoe laat, dan komt t vast goed :) is mn laatste weekend vakantie namelijk....

O heb trouwens de rest van de fotootjes ook online staan nu op FlickR :)

oja en dus de EMW ling:

7875321988_e50cff031a.jpg

Ach dat mag ik wel zo'n Cosworth Mazda. Ik zit er sterk over te denken hetzelfde met m'n Subaruutje te doen.
Iemand tips voor een spoilerset en hoeveel inch velgen zouden kunnen passen ???????

Briljante actie, Easternbloc!(y) Er is een interessante trend binnen EMW te zien: de bijzondere auto's worden sinds kort in tweetallen tegelijk aangeschaft!

@ZDRIE: vreemd, ik kreeg na mijn inschrijving maar liefst tweemaal een bevestigingsmail. Probeer het anders eens telefonisch? En mocht het nog niet lukken, dan kun je natuurlijk ook gewoon als toeschouwer komen. Maar het zou natuurlijk te gek voor woorden zijn als een aanmelding niet wordt verwerkt.:(

Wat een leuke auto's allemaal! Misschien wordt het tijd voor een eenvoudige doch gezellige parkeerplaatsmeeting in het midden van het land om alle nieuwe aanwinsten te bewonderen.

Gefeliciteerd Easternbloc met al deze aankopen. Ik ben benieuwd waar je mee aankomt in Hulst.

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Er is een interessante trend binnen EMW te zien: de bijzondere auto's worden sinds kort in tweetallen tegelijk aangeschaft!

Nooit gedacht dat ik nog eens trendsetter zou worden :D
Nou, ik herinner me het EMWeekend van vorig jaar nog. Iets met een Ro80 en een Croma...

PR74, ik ben erbij zaterdag IJsselclassics :LOL: Er zat een kromme volt op de lijn, maar de inschrijving is verwerkt.

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Er is een interessante trend binnen EMW te zien: de bijzondere auto's worden sinds kort in tweetallen tegelijk aangeschaft!

Nooit gedacht dat ik nog eens trendsetter zou worden :D
Nou, ik herinner me het EMWeekend van vorig jaar nog. Iets met een Ro80 en een Croma...

Dat telt niet hoor, 1/6e bezit :p
Wat ben jij toch een arrogant mannetje geworden sinds je in het bestuur zit.:p

Wat is dit toch een gezellige club. :T

Direct bij binnenkomt van de uitnodiging maar aangemeld voor het nazomeren. Het kost een fortuin aan benzine, maar de BX verdient het om weer eens een goed stuk te rijden, hopelijk kom ik onderweg niet vier keer stil te staan met al dat vuil dat zich heeft opgehoopt. :)

Auto's ter waarde van een gasfles zijn altijd interessant! [size=x-small]Vooral de vraag of hij het wel haalt naar Zeeland.[/size] :p

Waarom ging je daar met de Fiat naartoe..? :confused: Alle BX'en in de schorsing?

Ik was gewoon hiero, had maandag en heb vrijdag nog een tentamen, dus nog e.e.a. te doen. Daarnaast was een retourtje Luxemburg wel erg kostbaar geworden, Zeeland gaat nog nét...

@ss90: Een klein beetje ongepast is het wel... Maar daar heb jij maling aan, dat weet ik. ;) Een BX lijkt me bovendien een stuk comfortabeler, zeker op zo'n afstand. Maar jij bent zoveel verschillends gewend dat dat voor jou blijkbaar ook niet meer uitmaakt. Ik zie je gele monster wel verschijnen in Hulst dan! :D

(en mocht je onderweg een gestrande rode BX tegenkomen, wil je even helpen? :) )

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Arrogant? Nou ja zeg
icon_nah_zeg.gif
Sorry. Met twee meter ben je natuurlijk geen mannetje.:p

Ik wou maar zeggen. Moet jij trouwens niet ergens bij een Macdonalds met je homies gaan checken wie de grootste uitlaad onder zn golluf heeft?
Heb ik zojuist gedaan! Mijn uidlaad was niet erg groot, dus ik ga sparen voor een grotere. Ze waren wel erg te spreken over mijn schroefsetje, booskijkers en K&N-luchtfilter!

Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Ik wou maar zeggen. Moet jij trouwens niet ergens bij een Macdonalds met je homies gaan checken wie de grootste uitlaad onder zn golluf heeft?

Heb ik zojuist gedaan! Mijn uidlaad was niet erg groot, dus ik ga sparen voor een grotere. Ze waren wel erg te spreken over mijn schroefsetje, booskijkers en K&N-luchtfilter!

(y) :D

Ik heb vanmorgen trouwens de sleutel gekregen van mijn laatste stallingsplaats, vanaf nu staat dus alles netjes binnen. Aparte gewaarwording om in een garage rond te lopen waar verspreid drie auto's van jezelf staan :)

Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Arrogant? Nou ja zeg
icon_nah_zeg.gif

* Melding wegens topicvervuiling. *

Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Arrogant? Nou ja zeg
icon_nah_zeg.gif

Alsof die Golf ook zonder brulpijp geen lawaai genoeg maakt. Iedereen keek naar me:T

...de schoorsteen moet toch roken:T

ZonderDRIE zei:
PR74, ik ben erbij zaterdag IJsselclassics Er zat een kromme volt op de lijn, maar de inschrijving is verwerkt.

Denk dat ik jouw blauwe Camry toch even ga misbruiken en een stukkie zwartrijden achter de witte aan. Dat moet een maf gezicht zijn! :p

In Doel woonden ook best wel rijkere mensen. Op de weg er naar toe staan ook dichtgetimmerde Floddervilla's.
Parkeerruimte is er genoeg. Desnoods parkeer je op een plek waar een woning heeft gestaan.

Terug
Bovenaan