Wouter82
Moderator
Eddy C zei:Twee EMW-auto's te gelijk, dat doet zelfs Wouter82 je niet na.
Ik ben onttroond wat betreft snelkopen. Maar volgens mij nog niet voor het aantal auto's gekocht in 10 maanden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Eddy C zei:Twee EMW-auto's te gelijk, dat doet zelfs Wouter82 je niet na.
ZDRIE zei:Ampartigheid, ik heb dat ding nog nooit nie gezien![]()
Moderator
ZDRIE zei:Ente heeft een linkje naar de foto's van de oldtimerdag oldtimerdag Hattem
Geen Camry of Croma te zien, cultuurbarbaren zijn het.........
Verder was het nog lang gezellig in het kleine Hattem (overigens vallen de Bossche bollen ernstig in de smaeck)![]()
Phoenixrood74 zei:Gelukkig maar. Het zou echt vreselijk zijn als Bossche bollen gemeengoed zouden worden bij de club.![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Waar komt hij oorspronkelijk vandaan? Zwitserland?
Joël D. zei:EasternBloc, heb je je Forman verkocht? Hij staat niet meer in je profiel.
Ik hoorde trouwens dat jij ook in Bennebroek woonde.
Moderator
Martyn83r zei:nog andere spannende dingen in de club te beleven ?
929V6 zei:
Gefeliciteerd, EasternBloc! Ziet eruit als een erg goed geconserveerd exemplaar, mooie kleurstelling ook! Ik ruik het leer, de molm en de olie al!
@D. Elzinga,
Die van het Autotron herinner ik me ook nog. Was een bronskleurig exemplaar. Ik was toen een jaar of tien denk ik, kende natuurlijk alleen de gewone Allegro en zag de grille aan voor die van een Bentley...was er dus wel door gefascineerd.
Martyn83r zei:Sorry maar gezien de APK kosten kan ik het mij niet veroorloven " even " op en neer te rijden naar Zeeland....
dat kost me weer een tank brandstof, en ik moet ook nog op vakantie, het putje komt aardig dichtbij zo helaas![]()
simca1006 zei:Ik wil die Daimler wel eens zien, of is dat raar!
Weer een Skoda, leuk! Ik zou het gemeentebestuur vragen jullie straatnaam te veranderen in Skodalaan!![]()