Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

929V6

Actieve Gebruiker
Epica zei:
Rene 5848408 zei:
Het lijkt me de hoogste tijd dat er weer wat meer op dit forum gepost wordt,
Zoals bijvoorbeeld deze fantastische Nissan Almera
Geel blijft een fantastische kleur voor een auto!

https://www.autowereld.nl/nissan/almera/1-4-pulsar-sport-airco-31717874/details.html
Alleen is dit geen onbekende of miskende auto

Miskend toch wel dacht ik, bijna iedereen haalt er zijn neus toch voor op?

Epica

Gebruiker
929V6 zei:
Epica zei:
Rene 5848408 zei:
Het lijkt me de hoogste tijd dat er weer wat meer op dit forum gepost wordt,
Zoals bijvoorbeeld deze fantastische Nissan Almera
Geel blijft een fantastische kleur voor een auto!

https://www.autowereld.nl/nissan/almera/1-4-pulsar-sport-airco-31717874/details.html
Alleen is dit geen onbekende of miskende auto

Miskend toch wel dacht ik, bijna iedereen haalt er zijn neus toch voor op?
Met 43000 nieuw verkochte Almera's vind ik dat nog wel meevallen, alleen nu tweedehands zijn ze minder in trek. Maar heb liever een gebruikte Almera dan een Golf III

FCA lover

Gebruiker
De eerste post was nog te begrijpen, maar als je er meerdere plaatst dan is het vrij duidelijk dat je de auto probeert te verkopen.

Ivanov
AutoWeek Moderator

volkswouter

Gebruiker
volkswouter zei:
Is de Audi A2 al voorbij gekomen in dit topic?
Iedereen verklaarde mij voor gek dat ik zo'n auto wilde hebben.
7609492634_25750af105_b.jpg

Zeer slecht verkocht in Nederland, iets meer dan 4400 exemplaren.
Reden was ook wel dat een Audi A2 1,5 keer de prijs van een Volkswagen Polo was in 2004.

8 jaar later en nog steeds naar volle tevredenheid in bezit!
Heb er vorig jaar een set Audi A1 model 2018 velgen onder gezet.
33679873528_72500351f8_h.jpg

Wouter82

Moderator

Fantastisch! Ik probeer later vandaag de administratie bij te werken, dan zal ik je aanmelding vast wel tegenkomen in de mailbox (y)

AJ Schuurmans

Gebruiker
Ik kan iedereen aanbevelen mijn auto topic te volgen hier, ik plan namelijk een roadtrip naar de Lada fabriek in Rusland ( en terug :p ) met mijn Kalina.

Hopelijk kan dat in september doorgang vinden. :D

MX5

Gebruiker
Ik denk dat onze trouwe Yaris GRMN ook behoorlijk miskend is. Veel mensen hebben geen idee dat het toch wat speciaals is. :)

929V6

Actieve Gebruiker
x trailrijder zei:
Komt hier eigenlijk nog eens een evenement? Heb al een tijd niets voorbij zien komen of ligt dat aan mij?

De focus in de berichtgeving is ondertussen verlegd naar Facebook (en ik denk ook Instagram maar daar ben ik zelf nauwelijks actief). Maar de agenda is nog steeds als vanouds gevuld. Eind september is het EMWeekend geweest en medio november (ik weet niet precies welke zaterdag maar dat kan Wouter82 vast vertellen) staat ook de ALV wel weer op het programma, die hopelijk dit keer weer op de oude manier kan plaatsvinden.

Elco

Gebruiker
De datum van EMWalhalla 2023 is bekend! Het evenement vindt plaats op zaterdag 13 mei en de locatie is opnieuw Louwman's Toyota World in Raamsdonksveer!

XBXG

Gebruiker
Twee weken geleden, op 19 november 2022, vond de ALV van EMW plaats. De fantastische collectie van Youngtimerworld van Jeroen was een zeer prettig voorafje, gevolgd door een Poolse lunch in het Poolse restaurant even verderop. Daar werd uiteindelijk de ALV gehouden.

Ik heb er een fotoalbumpje van 65 foto's van gemaakt: foto's

Dave R1517

Gebruiker
Elco zei:
De datum van EMWalhalla 2023 is bekend! Het evenement vindt plaats op zaterdag 13 mei en de locatie is opnieuw Louwman's Toyota World in Raamsdonksveer!

De Renault 15/17 vriendenclub zal daar ('s ochtends) ook aanwezig zijn met (hopelijk) zo'n 10-15 auto's

x trailrijder

Gebruiker
Zonde, ik zal het weer moeten missen dit jaar :( Ik ben dan op vakantie... Wel jammer want ik heb speciaal voor EMW een echte EMW-waardige auto aangeschaft :p

cfae2656-d104-4129-b252-fb1f40cd9edc.jpg

Nouja, er volgen vast nog wel andere evenementen.

Jay DoubleYou

Gebruiker
x trailrijder zei:
Zonde, ik zal het weer moeten missen dit jaar :( Ik ben dan op vakantie... Wel jammer want ik heb speciaal voor EMW een echte EMW-waardige auto aangeschaft :p

cfae2656-d104-4129-b252-fb1f40cd9edc.jpg

Nouja, er volgen vast nog wel andere evenementen.

Alfa Arna? :p

XBXG zei:
Twee weken geleden, op 19 november 2022, vond de ALV van EMW plaats. De fantastische collectie van Youngtimerworld van Jeroen was een zeer prettig voorafje, gevolgd door een Poolse lunch in het Poolse restaurant even verderop. Daar werd uiteindelijk de ALV gehouden.

Ik heb er een fotoalbumpje van 65 foto's van gemaakt: foto's

Die FSM Syrena 105L dat lijkt wel de auto van Wheeler Dealers !?

929V6

Actieve Gebruiker
Inmiddels heeft Elk Merk Waardig een vernieuwde website (met dank aan de inspanningen van @Elco), waarop ook meer informatie is te vinden voor het hierboven reeds genoemde evenement EMWalhalla 2023 dat op 13 mei a.s. op het programma staat. Komt dat zien! :)

j.ko

Gebruiker
Mooie, uitnodigende site! Goeie cookie-melding ook, duidelijk en transparant. Voor het eerst dat ik dat zo tegenkom.

Bovenaan