Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Cole Trickle zei:
Vroegah was dit zo'n leuk en actief draadje. What happened?

Niets blijft het zelfde. Helaas maar zo lopen zaken.
Als vereniging zijn we nog steeds actief. Inderdaad meer via social media als Facebook maar de evenementen waar leden elkaar treffen mogen zich nog steeds verheugen op grote aantallen actieve deelnemers. Volgend jaar bestaan we 10 jaar dat vieren we groots en dit jaar als opmaat naar het 2e lustrum het Youngtimerfestival op 27 mei in Boxtel die als thema heeft de onbekende en miskende auto's. Komt allen!
Link

Nou ja, bedankt voor de reacties en mooi dat jullie nog actief zijn!

FB gaat aan mij voorbij, dus ik heb het maar geaccepteerd ; )

Op zondag 27 mei 2018 staat de tweede editie van het Youngtimer Festival op het programma. Ditmaal met als thema: onbekende en miskende Youngtimers. Dat moet wel bijzonder worden wan t op de locatie waar het vaak gaat om om exclusieve auto's die niet voor iedereen bereikbaar is hopt men dat het terrein volstroomt met exclusieve auto's die onbekend en miskend zijn in het wereldje. EMW zal er ook zijn en groots uitpakken.

Nog 1 week voor het grote onbekende, miskende en vergeten Youngtimerfeestje op 27 bij Classic Park. EMW is er klaar voor. Kom je ook?

poxg1H4Sj

rzasa zei:
Wow, wat een bijzondere en bijzonder mooie Saturn! (y)

dank je, heb de auto nu 2 jaar, de enige in NL, waarschijnlijk ooit mee genomen als huisraad want zit geen typegoedkeuring op dus zal nooit een 2e komen naar Nederland. onderdelen is pain in the ass. Want dit type (S serie) had toendertijd een volledig eigen assembly lijn, dus niets is uitwisselbaar van een andere GM auto. moet dus alles uit USA bestellen

Inderdaad echt een bijzondere auto, die Saturn, was ´m eerlijk gezegd al vergeten.
Kunnen die delen achter de voordeur ook open?

speedtouch zei:
Inderdaad echt een bijzondere auto, die Saturn, was ´m eerlijk gezegd al vergeten.
Kunnen die delen achter de voordeur ook open?

Klopt die kan open, is echter maar aan 1 kant, rechts zit niet zo,n deurtje

@wouter82 natuurlijk heb ik facebook en heb je pagina geliked :D
povuF48Tj

metalo zei:
rzasa zei:

dank je, heb de auto nu 2 jaar, de enige in NL, waarschijnlijk ooit mee genomen als huisraad want zit geen typegoedkeuring op dus zal nooit een 2e komen naar Nederland. onderdelen is pain in the ass. Want dit type (S serie) had toendertijd een volledig eigen assembly lijn, dus niets is uitwisselbaar van een andere GM auto. moet dus alles uit USA bestellen

Ik heb jouw auto in 2015 gezien. Bij de Opel/GM dealer in Assen.

Een heel erg mooie/bijzondere auto.

Zoals altijd was La Fête des Limousines een geweldig evenement. Het is alweer enkele weken geleden, maar mijn fotoalbum is eindelijk klaar.
Hulde aan de organisatie! Mede dankzij het mooie weer en de geweldige locatie is ook deze editie weer een feest geworden. (y)

Mijn volledige fotoalbum is hier te vinden.

Pjötr zei:
metalo zei:
rzasa zei:

Ik heb jouw auto in 2015 gezien. Bij de Opel/GM dealer in Assen.

Een heel erg mooie/bijzondere auto.

Dat kan wel kloppen, ik heb de auto in 2017 gekocht in de buurt van Assen.

Er gebeurd nog van alles, alleen nauwelijks nog in dit forumdraadje. Veel op Facebook. Afgelopen zaterdag was het 10-jarig jubileum evenement "10 met een gniffel" bij Classic Park in Boxtel. Was een geweldig evenement.

Nee, hier gebeurt niet veel meer. Net als elders op het forum :)

Onze FB-pagina: https://www.facebook.com/elkmerkwaardig/

En bedankt Renault15 17! Wij waren bijzonder opgetogen hoe het allemaal uitpakte en hoe enthousiast iedereen was (y)

Jep, dat wist ik want ik was er zelf ook, ben al jaren lid van die club maar ik doelde meer op het forum zelf. Dacht, zal eens even een beetje leven erin proberen te blazen :)

Het lijkt me de hoogste tijd dat er weer wat meer op dit forum gepost wordt,
Zoals bijvoorbeeld deze fantastische Nissan Almera
Geel blijft een fantastische kleur voor een auto!

https://www.autowereld.nl/nissan/almera/1-4-pulsar-sport-airco-31717874/details.html

Wie wil er nou geen Mitsubishi Space Runner
Zeker in deze kleurstelling met smaakvol interieur

https://www.autowereld.nl/I369345702/1280x0/mitsubishi-space-runner-2-0-glx-navigatie-zijschuifdeur-glazendak-standkachel-airco.jpg

https://www.autowereld.nl/mitsubishi/space-runner/2-0-glx-navigatie-zijschuifdeur-glazendak-standkachel-airco-30707630/foto.html

Rene 5848408 zei:
Het lijkt me de hoogste tijd dat er weer wat meer op dit forum gepost wordt,
Zoals bijvoorbeeld deze fantastische Nissan Almera
Geel blijft een fantastische kleur voor een auto!

https://www.autowereld.nl/nissan/almera/1-4-pulsar-sport-airco-31717874/details.html
Alleen is dit geen onbekende of miskende auto

Terug
Bovenaan