Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Mooie velgen! Gaat vast super staan.
Maar niet bang dat ze beschadigen door ze op de stenen buiten te leggen?
Nico GTR zei:Prachtig das ook een pak van mijn hart dat je ze toch binnen hebt gekregen.
omniradius zei:Wauw die velgen zijn inderdaad sehr schön
Ben erg benieuwd hoe ze straks onder de auto zullen staan. Ik verwacht niks anders dan wederom: sehr schön!
eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Dat had ik je niet kwalijk genomen hoor. Mijn bestelling, mijn risico, mijn geld. Maar gelukkig goed gegaan!
Brent® zei:Dat geeft een duidelijk beeld! Ik zocht echt naar iets zoals de MINI, gewoon een beetje stout zeg maar. Maar zo'n Giulietta blijft mij toch altijd nog trekken, is gewoon een heerlijke verschijning, zeker in de juiste samenstelling.![]()
Bofkont zei:Werkelijk niets wat je meer bijhoudt :T
Kijk uit met zulke uitspraken, voor je het weet heb je een Turbo S of een GTR achter je
Maar goed om te horen dat de reis zo voorspoedig is verlopen !!
omniradius zei:Poeh, lijkt me overigens ook gewoon niet fijn om zo hard te gaan. Mijn persoonlijk record op de autobahn was iets boven de 200, en dat vond ik al redelijk scary worden.... Zeker aangezien je ook in DLD soms leute hebt die gewoon met 120 op de linkerbaan een vrachtauto inhalen. Dan loop je opeens heeeuul snel in en realiseer je je hoe goed je afstanden dan moet inschatten![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Bossinkje
200 is eigenlijk al hard zat. Maar meer is altijd leuker![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Bossinkje
Het zal inderdaad comfortabel zweven zo'n Citroen, ook bij hoge snelheden. En inderdaad, je hebt me gespot! Mijn auto is te herkennen aan de donkere spiegelkappen en raamlijsten. Die zie je verder niet. Heb jou niet gezien trouwens.
.
Bossinkje zei:Gezien alle Twentenaren op het forum is een Twente/Enschede meeting misschien een idee![]()
![]()
Nico GTR zei:Bebouwde kom wellicht, maar dan is er weer teveel verkeer en drempels. :T
Twente? Daar moet je toch doorheen rijden om in de rest van Nederland te komen?![]()
Gewoon Dirk zei:Wow, 300 Pk, dat moet wel van zijn plek willen zeg! Mijn coupe heeft ongeveer hetzelfde vermogen en die voelt met ruwweg 500 kg meer al niet traag aan...
Ik ben wel echt benieuwd naar jouw Giulietta, de diff ziet er prima uit op de foto's en met de 19" er onder moet hij helemaal bruut ogen!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bij de eerste Cars & Coffee Twente van dit jaar ben ik ongetwijfeld van de partij. Wellicht daar?![]()