Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Jaja Thomas dus wederom naar EPS.
Gaaf hoor al die plannen van je, zeer benieuwd naar die wagen van je.
Voorjaar maar eens een poetssessie inplannen.
omniradius zei:Niet flauw bedoeld, maar hoor je dat verschil wel terwijl je in een auto rijdt? Aangezien er sowieso altijd wat omgevingsgeluid/motorgeluid bij komt tijdens het rijden...
Maikelz zei:Allereerst, Wow! Wat een heerlijke dikke Giulietta is het geworden. Heb hem vorige week voor het eerst zien rijden, dat leidde me toch even af van de slechte dag die ik tot dan toe had, dus bedankt daarvoor
Daarnaast lijkt het me heerlijk om lossless muziek in de auto te kunnen luisteren. Thuis merk ik het verschil duidelijk over de stereo, in de auto biedt het echter voor mij niet heel veel meerwaarde gezien het omgevingsgeluid nogal goed binnendringt in de cabine.
Audio/Hi-Fi ook een hobby van je?
Sketcher zei:Ziet er goed uit,ben benieuwd. Geluid zal ook wel lekker zijn, heb je het ook zelf gehoord?
lex1976 zei:mooi mangoede keuze.
denk wel dat je de hele dag zoet bent met de montage daar want ze nemen er echt de tijd voor,maar dat is alleen maar goed natuurlijk.
met mijn cut out waren ze al de hele ochtend bezig.
![]()
als je wilt meeten of als je navigatie nodig hebtom in die uithoek te komen stuur effe een berichtje haha.
zal wel heel toevallig zijn dat ik toevallig net die dag vrij bent dat jij daar een afspraak hebt staan maar je weet nooit..
Bofkont zei:Pffff wat zuur Thomas
Die cut-out wat is daar de functie van ???
Edit: ah snap hem al na wat zoekwerk op internet, zo kun je het uitlaat geluid regelen met een klep.
Bofkont zei:Pffff wat zuur Thomas
Edit: ah snap hem al na wat zoekwerk op internet, zo kun je het uitlaat geluid regelen met een klep.
Nico GTR zei:Bofkont zei:Pffff wat zuur Thomas
gevonden? Zit meestal voor de demper dus het klinkt een stuk luider in sportstand of wat dan ook. Zal bij de Z4 ook wel leuk zijn :T
@Velgen, das dan weer heel erg jammer, maar zolang je ze voor de lente binnen hebt. :T Weet je toevallig hoeveelste in de rij je bent? Of is dat ook afhankelijk van de toeleverancier.
Brent® zei:Pffff... 300 PK, gaaf hoor! Ben benieuwd hoe die gaat klinken met die uitlaten. Overigens wel gewoon K van de wielen, maar dat komt vast wel goed. :T
El Jerone zei:Hele gave auto! Zou ik mogen vragen wat je ongeveer kwijt bent aan zo'n uitlaatsysteem op maat?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Brent® zei:Pffff... 300 PK, gaaf hoor! Ben benieuwd hoe die gaat klinken met die uitlaten. Overigens wel gewoon K van de wielen, maar dat komt vast wel goed. :T
27 december als het goed isZe zijn al op vaste land, dus zal wel snel gaan nu, ondanks kerst. UPS is toch wel een erg goede verzender. Je kunt het echt tot op de voet volgen.
Trouwens, mocht je een keertje willen rijden moet je maar laten weten. Je bent altijd welkom.![]()