Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bossinkje zei:Heb hem net even snel in het echt kunnen bewonderen (de Xantia staat er momenteel zo goed als voor). Maar ik kan maar één ding zeggen; wat een ontzettend bruut ding
![]()
![]()
Bofkont zei:Ah geweldig gaaf die details zo, die raamlijsten zijn echt mooi gespoten.
Is dat wat bestendig op deze wijze??
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bossinkje zei:Heb hem net even snel in het echt kunnen bewonderen (de Xantia staat er momenteel zo goed als voor). Maar ik kan maar één ding zeggen; wat een ontzettend bruut ding
![]()
![]()
Ik zag hem al staan!! Haha, moest je bij mijn buren zijn ofzo?
Thanks! Hij is wel redelijk vies momenteel, maar goed om te horen dat je hem mooi vindt![]()
Bossinkje zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bossinkje zei:Heb hem net even snel in het echt kunnen bewonderen (de Xantia staat er momenteel zo goed als voor). Maar ik kan maar één ding zeggen; wat een ontzettend bruut ding
![]()
![]()
Thanks! Hij is wel redelijk vies momenteel, maar goed om te horen dat je hem mooi vindt![]()
Leuk dat je hem hebt zien staan.Nee, een kameraad van mij woont op het plein aan de overkant. En aangezien je daar alleen met een vergunning mag staan, zet ik de auto altijd langs straat (als er plek is). Vies viel nog wel mee, helemaal vergeleken met de Xantia..
Trouwens, wat ik mij afvraag.. Als ik het goed zag, heb je de grille aan de voorzijde niet zwart laten spuiten. Waarom niet? Staat denk ik ook erg dik![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bossinkje zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bossinkje zei:Heb hem net even snel in het echt kunnen bewonderen (de Xantia staat er momenteel zo goed als voor). Maar ik kan maar één ding zeggen; wat een ontzettend bruut ding
![]()
![]()
Leuk dat je hem hebt zien staan.Nee, een kameraad van mij woont op het plein aan de overkant. En aangezien je daar alleen met een vergunning mag staan, zet ik de auto altijd langs straat (als er plek is). Vies viel nog wel mee, helemaal vergeleken met de Xantia..
Trouwens, wat ik mij afvraag.. Als ik het goed zag, heb je de grille aan de voorzijde niet zwart laten spuiten. Waarom niet? Staat denk ik ook erg dik![]()
Jawel, de grill voor is ook zwart. Tenminste, de "dwarsliggers" die eerst chroom waren. De chromen buitenkant is wel onaangetast gebleven. Dan heb je in ieder geval nog de mooiste scudetto vorm.
Stola zei:Mooi apparaat! Waarom niet gelijk de sideskirts en achterspoiler meegenomen?
Bossinkje zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bossinkje zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bossinkje zei:Heb hem net even snel in het echt kunnen bewonderen (de Xantia staat er momenteel zo goed als voor). Maar ik kan maar één ding zeggen; wat een ontzettend bruut ding
![]()
![]()
Jawel, de grill voor is ook zwart. Tenminste, de "dwarsliggers" die eerst chroom waren. De chromen buitenkant is wel onaangetast gebleven. Dan heb je in ieder geval nog de mooiste scudetto vorm.
Ah, dat kon ik niet goed zien in het donker. Ik had hem persoonlijk in zijn geheel zwart laten spuiten, maar ieder z'n ding natuurlijk!!
Elco zei:Ik bedoelde dus wel de buitenste chroomlijst van de Scudetto, het exemplaar dat ik zag was niet fout, wel vét met meegespoten chroomlijst. Stiekem vind ik de huidige grille het mooist. Of het nu de standaardgrille met chromen rand is of de zwartomrande Veloce - het staat net iets 'dikker'.
![]()
Brent® zei:Wat een ontiegelijke kwijlbak!Echt een hele knappe auto!
Brent® zei:Ik moet het doen met net niet 1 op 11. Ben er eerlijk gezegd persoonlijk best tevreden mee, zeker als je je bedenkt dat zo'n auto gewoon uitdaagt om toch even snel een klein beetje meer gas te geven om toch nog even lekker het geluid te kunnen horen.![]()
Het hoort erbij denk ik dan maar zo, anders had ik mijn hele leven lang maar in een 107 moeten rijden als ik zuinig wilde rijden, haha.![]()
Bossinkje zei:Kwijl!!!!
En met zo'n auto hoor je niet zuinig te rijden.. :T
Bofkont zei:Zo hey wat een ontzettend gave foto's!! vooral die donkere in de wasbox
Blijft echt een topper deze wagen!! zo gaaf ding dit.
Verbruik is idd vrij hoog zeg, damn, maar ik weet hoe jij rijdt dus dat verbaast me niet echt eerlijk gezegd.
Geef mij deze auto en ik doe 1 op 15
Ik tuf dan meestal ook als een oud wijf langs de weg.
Bofkont zei:Nee weet ik Thomas, was een geintje
Als een goed op zijn wagen past/zorgt ben jij het wel!!
Ach 1 op 10/11 en zoveel vermogen onder de kap doe je erg goed!
Bossinkje zei:Blijft natuurlijk een kwestie van smaak.![]()
Dotz Mugello's zijn trouwens ook erg gaaf
![]()