Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Alfa Romeo 4C & Maserati Grecale Trofeo & Range Rover Velar P400e & Jaguar XKR Convertible

Mooie Abarth inderdaad! Verlagen zou ik niet doen; ziet er misschien mooi uit, maar je auto gaat er zeker niet fijner van rijden. Savali is inderdaad een goed en betrouwbaar adres voor tuning, heb er onlangs mijn auto ook laten tunen. Ben benieuwd naar meer foto's van Italie. Maar maak de foto's dan iets kleiner, want nu is een deel van de tekst niet te lezen.

Zo, even een updatetje dan maar, dat was volgens mij wel nodig.

De afgelopen maanden waren hectisch. Zo gaan mijn vriendin en ik trouwen, hebben we een huis gekocht en is er zakelijk veel aan de gang. Toen ik de Abarth kocht kon ik niet weten hoeveel kilometers ik er mee ging maken, maar dat waren er veel. Nu ik voor mijn bedrijf een aantal klanten in west Nederland erbij heb gekregen staat het voor mij vast: Abby gaat weg. Dit is simpelweg om 2 dingen:

1. Het is of nu (lucratief) verkopen, of nu oprijden (143.000 km reeds)
2. Het comfort voor de lange ritten.

Dat neemt niet weg dat dit met heel veel pijn in het hart is. Abby heeft mij en mijn partner heel veel leuke momenten bezorgt. Daarover straks meer.
Wat ga ik dan nu doen? Eerlijk: geen idee nog. Zaterdag komt de koper en dan is Abby weg en heb ik de maandag erop alweer afspraken in het westen. Dat wordt dus nog wat gekunstel. Ik kan een andere Abarth 500 halen met minder kilometers, maar ja, dan is het weer hard, luid, oncomfortabel. Ik kan een Giulietta halen, maar ja, vind ik dat leuk? Een QV zeker, maar met het trouwen en nieuwe huis zijn het wel keuzes momenteel. Ik denk steeds meer aan een overbruggingsauto. Een auto die ik nu even afschrijvingsvrij kan rijden (bijvoorbeeld een Mito uit Duitsland) en die dan volgend jaar weer verkopen. Volgend jaar heb ik dan wel weer wat meer plannen. De Ypsilon van mijn vriendin is niet de jongste meer en heeft toch wel wat dingetjes wat of opgepakt moeten worden, of de auto zal moeten wijken. Dan zal daarvoor in de plaats een Fiat/Abarth 500 (even afhankelijk van aanbod en prijzen) en hopelijk een Giulietta QV voor de deur staan. Ook dit even afhankelijk van de prijzen.
Wel verhuizen wij naar hartje centrum, waar de auto's niet altijd voor de deur, laat staan op een oprit kunnen staan. Ik maak mij daar wel wat zorgen over. Ik heb al nachtmerries van uitparkerende huisvrouwen, vandalistische jeugd en andere doemscenario's. Ook dit gaat de autokeuze wel beïnvloeden.
Ik heb in Duitsland een leuke Mito QV gezien die wel eens als overbruggingsauto kan gelden. Overigens, nog steeds niet anoniem, laat staan saai. Wel een auto waarvan ik mij afvraag hoe goed ik er in Nederland weer vanaf kan komen. Al jullie tips/meningen op bovenstaande thema, zijn hartstikke welkom.

En hoe waren dan de afgelopen maanden met Abby? In 1 woord: waanzinnig. Wat een auto is het toch. Spijkerhard, loeisnel en brutaal luid, maar het is bijna altijd genieten. Bijna dan, want in de zomervakantie op de heenweg naar Italië zat mijn vriendin met oordoppen in de auto. Over Italië gesproken, daar gaan wij dan ook trouwen.
Enfin, Italië vakantie 1 de heenweg: 23.00 uur vertrek, via Basel en de Grimselpas, over de Simplonpas naar Italie. Passen rijden met de Abarth 500 tussen de bergwanden is als Pavarotti als huiskamerconcert. Wat een fantastische ervaring:

https://www.youtube.com/watch?v=PuMU8wZAaVA (kijken!!, helaas alleen nog in WhatsApp kwaliteit)

1zdw4go.jpg

2jbw3cw.jpg

35iawja.jpg

In Italië trouwens veel attentie met de Abarth. Italianen houden van hun producten en dat is duidelijk. Als Nederlander in een Abarth 500 in Italië word je veel gecomplimenteerd. Leuk! Mensen willen weten welk uitlaatsysteem eronder geschroeft zit, wat het vermogen is en allerlei andere vragen over de auto.

Vakantie Italië 2 was ook erg mooi. Door familieomstandigheden ben ik eerder van vakantie 1 teruggekomen en ben ik daarna nog met mijn vriendin en mijn ouders een week in het noorden van Italië geweest. Deze route ging over de Splugenpas. Simpelweg 1 van de allermooiste stukje Europa daarboven:

Splugenpas:
n480m.jpg

Bovenaan bij de grensovergang:
2zqwtqc.jpg

De afgelopen maanden heb ik voornamelijk veel zakelijk verkeer gereden en veel met ander spul op de weg gespeeld. De Abarth blijft echt bliksemsnel en het is wonderbaarlijk wat allemaal bijgebeend kan worden. Echter, zoals aangegeven, als we er zaterdag uitkomen dan gaat hij weg. Eigenlijk wou ik hem net van het internet afhalen met de gedachte dat ik mij niet zo moest aanstellen wat betreft comfort, maar toen belde net deze koper. Klinkt als een goede nieuwe eigenaar.
Ik hoor graag jullie tips. Oh en een diesel is niet bespreekbaar. ;)

Fraaie foto's en nog steeds een leuk bommetje op wielen. Op je filmpje komt een en ander niet helemaal tot z'n recht, maar ik heb zelf al ervaren dat zoiets moeilijk digitaal weer te geven is.

Een MiTo klinkt zeker leuk. En wat als voordelig alternatief: een Panda 100HP? Of een sportieve Clio? Ten slotte wellicht een DS3 of Mini? Met name laatstgenoemde wordt veel in Duitsland tweedehands aangeboden.

Barri zei:
Die gele Mito 2.0 JTD die pas in de AW stond? Die ging de verkoop in las ik. Wel wat voor jou!

Hmmm....

Eenvrijeusernaamiserniet zei:
Oh en een diesel is niet bespreekbaar.

Wel een erg leuk ding overigens. Eerste (en enige) motorswap in AW die ik echt leuk en geslaagd vond. Nu nog laten omkeuren bij de RDW, en gaan met die (letterlijk) banaan!

Is een Delta 1.4 niet iets? Of een mooie Grande Punto?

Ik zag die Abarth op AS24 staan, en nu lees ik het verhaal erachter.
Prachtig om te lezen!
Effe nieuwsgierig: Zou er een reus van net over de 2 meter in passen? :p

Hey Thomas,

Wat een update zeg!
Een eigen huis is een erg belangrijke stap in je leven, goed moment ook om in te stappen, historisch lage rente, en de prijzen stijgen momenteel weer.

Goed om te horen dat de wagen nog steeds zo goed bevalt, en arme vriendin met oordoppen in de auto :}
Echt een prachtige vakantie, heerlijk rijden, en volop genieten van de abarth!!
Een Giulietta QV is absoluut een prachtige wagen, en met een kuurtje zo 270pk te krijgen, heb je nog zwaarder geschut.
Al vraag ik me af of hij het plezier bied wat de 500 abarth geeft, die is zo agiel/giftig/wendbaar, zal moeilijk zijn dat gevoel te evenaren
Mito ben ik persoonlijk nooit zo van gecharmeerd geweest, al is het absoluut geen lelijke wagen.
Ook zo'n auto buiten langs de straat zetten, hmmm ik zou er niet van kunnen slapen.

Maar weer een leuke update en goed om te horen dat het jullie zo voor wind gaat, al is dat uiteraard aan jullie zelf te danken, hard werken!

Ben zeer benieuwd wat het gaat worden Thomas (tu)

Wat een reacties. Goed even op een rij:

@der Magistrat
Dat klopt. Sterker nog, in de auto komt het geluid van de Abarth helemaal niet tot zijn recht. Hoor ik mijn vriendin er buiten mee wegrijden, dan krijg je pas goed door hoe mooi het dingetje gorgelt.

@Flaker91
Klopt! Ik had hem al een tijdje erop staan, de kilometers gingen vanaf een tijdje terug wel ineens erg hard. Toen de keuze gemaakt om te kijken wat de respons zou zijn en die is wel groot. Ik twijfel echter nog altijd. Het blijft een fantastische auto. De koper zaterdag zal dan ook echt met een heel goed bod moeten komen, anders blijft Abby gewoon in Enschede.

@Bofkont
Het klinkt inderdaad allemaal wat burgerlijk. Trouwen, huis etc. Oh oh! ;)
Gelukkig is mijn vriendin geen aansteller. Zij geniet ook altijd van de Abarth, dus heeft die oordopjes er ook wel voor over. Tot 120 is er trouwens weinig aan de hand hoor, maar 300km achter elkaar (want dan is de tank weer leeg) 150km/pu rijden, dan wordt je wel aardig dol. De vakantie was inderdaad prachtig. Met de Abarth over de Riviera di Levante, inclusief alle tunnels en boulevards: ONBETAALBAAR! Echt super. De Abarth knalt enorm uit de uitlaat bij opschakelen bij 5800 toeren. Dat is waanzin in die tunnels.

En dan jullie aangedragen keuzes:

Mito: (door meerdere aangedragen)
Een Mito lijkt mij als overbruggingsauto 1 van de meest reële opties. Een QV of juist even een crisis uitvoering, allebei interessant. Het hoeft voor slechts paar maanden te zijn. Deze auto kan ik als ik goed zoek redelijk aflossingsvrij rijden. De Mito van de motorswap die laatst langskwam is voor mij even geen optie. Het is een diesel en daarnaast wil ik nu even geen experimenten aangaan. Zeker niet nog 1 die door de RDW goedgekeurd dient te worden. Ja, dat is bij een importauto ook, maar dat ligt met originele fabrieksconfiguratie natuurlijk wel anders.

Delta 1.4 (aangedragen door Rob)
Heb ik naar gekeken, maar ik zit dan weer direct naar een 1.8 DI te kijken. Maar ja, 2000 euro BPM... En toch twijfel ik over het model. Alhoewel ik dat met de Mito ook heb, maar daar kom ik denk ik weer sneller vanaf.

Grande Punto (aangedragen door Rob)
Leuk! Maar al wel weer flink op leeftijd. Wel een auto waar ik relatief weer makkelijk vanaf kom. Echter, komend vanaf een Abarth 500... Dat wordt wel weer even acclimatiseren.

Ai, het wordt echt nog heel lastig. De auto na de aankomende auto is voor mij al heel wat makkelijker... :p

Als het dan toch maar tijdelijk is waarom niet weer een oude vertrouwde Bravo.
https://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/fiat/bravo-14-t-jet-sport/5462592

prachtig ding voor relatief erg weinig geld (tu)

Bofkont zei:
Als het dan toch maar tijdelijk is waarom niet weer een oude vertrouwde Bravo.
https://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/fiat/bravo-14-t-jet-sport/5462592

prachtig ding voor relatief erg weinig geld (tu)

Een Bravo kwam ook mijn gedachten even voorbij. Zeker een te overwegen optie, echter vind ik het model wat jij net stuurt niet zo. Ja, ik ben wat dat betreft heel pietluttig.
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik zojuist op een parelmoer Abarth 500 heb geboden in Duitsland. Met schuifkanteldak, leer en de hele rimram met weinig kilometers. Ben benieuwd.
Mocht die akkoord gaan, dan zou dat volgend jaar denk ik de auto voor mijn vriendin worden.

Ik ben toch wel benieuwd hoe ruim de 500 is. :p
Om nou voor een test naar Enschede te hobbelen gaat me iets te ver.
Wat zijn jouw/jullie ervaringen daarmee?

Het lijkt me nl. een geweldige auto, maar er fysiek in passen is wel handig.. :')

Flaker91 zei:
Ik ben toch wel benieuwd hoe ruim de 500 is. :p
Om nou voor een test naar Enschede te hobbelen gaat me iets te ver.
Wat zijn jouw/jullie ervaringen daarmee?

Het lijkt me nl. een geweldige auto, maar er fysiek in passen is wel handig.. :')

Sorry, vergeten op dat aspect in te gaan. Ik denk dat met jouw lengte het wel redelijk krap wordt. Het grootste nadeel van een Abarth 500 is dat de stoel vrij hoog geplaatst is. Met mijn 1.87 zit ik verder prima, maar ik kan mij voorstellen dat 2.00 meter wel wat lastig wordt.
Het beste is toch wel om eens proef te zitten. (tu)

Haha, proefzitten zou sowieso wel moeten.
Maar een eerste indicatie is prettig.

Iemand vertelde me ooit: Ja, die MX-5 zit zo fijn, moet je ook eens proberen, lukt vast wel!
Eenmaal bij de MX-5 aangekomen draai ik bijna mijn heup uit de kom om in de auto te stappen (en toen paste het alsnog niet....)

Het stuur is niet in de diepte verstelbaar. Ik denk dat het met je benen wel goed komt, maar maak me meer zorgen over de lengte tot het stuur, maar bovenal de hoofdruimte. Maar goed, de Abarth vergeef je veel als je er eenmaal mee gereden hebt.

Die Bravo was ook meer een voorbeeld eerlijk gezegd, maar leuke bieding heb je lopen, ben zeer benieuwd (tu)

Wat een leuk ding die Abarth. Ik zag hem laatst op Autoscout staan, en toen meende ik hem al te herkennen van hier. Zijn nu beetje aan het kijken wat onze 206cc kan gaan opvolgen, een 500 spreekt mijn vrouw (jah, vorige maand getrouwd!) erg aan, maar dan wil ze er wel eentje waar het dak van open kan. Zojuist bij de Fiat-dealer wezen passen, en met mijn 1m95 kan ik er prima inzitten!

Zag daar ook wat Mito's staan, en snap dat je die overweegt, leuke dingen! Zeker met parelmoer aan de buitenkant en licht bruin leder binnenin! Is een Abarth 500c ook een optie voor je? Lijkt me helemaal ultiem!

AvdB zei:
Wat een leuk ding die Abarth. Ik zag hem laatst op Autoscout staan, en toen meende ik hem al te herkennen van hier. Zijn nu beetje aan het kijken wat onze 206cc kan gaan opvolgen, een 500 spreekt mijn vrouw (jah, vorige maand getrouwd!) erg aan, maar dan wil ze er wel eentje waar het dak van open kan. Zojuist bij de Fiat-dealer wezen passen, en met mijn 1m95 kan ik er prima inzitten!

Zag daar ook wat Mito's staan, en snap dat je die overweegt, leuke dingen! Zeker met parelmoer aan de buitenkant en licht bruin leder binnenin! Is een Abarth 500c ook een optie voor je? Lijkt me helemaal ultiem!
De 500C is zeker een overweging, maar toch vind ik het een minder leuke auto dan de dichte versie. Mocht er een geschikte versie op ons pad komen zullen wij hem zeker niet laten staan hoor, maar de bagageruimte e.d. wordt dan wel erg klein.

Bagageruimte? Die ben ik bij geen enkele 500c tegen gekomen....... Afgezien van dat kleine holletje onder de achterruit :)

Succes en plezier met de zoektocht!

AvdB zei:
Bagageruimte? Die ben ik bij geen enkele 500c tegen gekomen....... Afgezien van dat kleine holletje onder de achterruit :)

Bij de normale 500 vind ik het echt heel netjes. Van buiten gezien lijkt het een mini, maar van binnen is er echt heel goed met ruimte omgegaan. De kofferbak is zelf ruim voor dit segment en ook op de achterbank is er nog redelijk wat beenruimte. Alleen hoofdruimte houdt echt niet over.

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
AvdB zei:

Bij de normale 500 vind ik het echt heel netjes. Van buiten gezien lijkt het een mini, maar van binnen is er echt heel goed met ruimte omgegaan. De kofferbak is zelf ruim voor dit segment en ook op de achterbank is er nog redelijk wat beenruimte. Alleen hoofdruimte houdt echt niet over.

Met Pasen gingen we enkele dagen op stap.
Stiefzoon wou zijn twee grote hondenkennels mee voor zijn beide honden.
In mijn Tourer pasten ze niet, zelfs niet met opgeklapte achterbank (te weinig ruimte tussen de wielkasten om ze plat te leggen, rechtopstaand kon de schuine kofferklep niet dicht).
Vrouwlief klapte de achterbank van de 500 neer, en de twee kennels pasten opgevouwen precies plat in de 500.

British Racing Green zei:
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
AvdB zei:

Met Pasen gingen we enkele dagen op stap.
Stiefzoon wou zijn twee grote hondenkennels mee voor zijn beide honden.
In mijn Tourer pasten ze niet, zelfs niet met opgeklapte achterbank (te weinig ruimte tussen de wielkasten om ze plat te leggen, rechtopstaand kon de schuine kofferklep niet dicht).
Vrouwlief klapte de achterbank van de 500 neer, en de twee kennels pasten opgevouwen precies plat in de 500.

Dat bedoel ik. Ik heb een kennis met een Mini Cooper S en die auto is echt een stuk kleiner van binnen, terwijl buitenaf de auto echt een stuk groter lijkt.

In Mijdrecht bij RH Automotive staat nu een prachtige zwarte 159sw, 1750 TBI dacht ik. Helemaal geweldig, maar ik vind het geen kleur :D

Barri zei:
In Mijdrecht bij RH Automotive staat nu een prachtige zwarte 159sw, 1750 TBI dacht ik. Helemaal geweldig, maar ik vind het geen kleur :D

Geweldig mooie auto, maar zoals al gedacht is dat budget technisch gezien gewoon to much. Een dergelijke auto zou ik tevens ook uit Duitsland halen, want daar liggen de prijzen wel echt vele malen lager.

Voor het idee: https://ww3.autoscout24.de/classified/274494485?asrc=st|as 50.000 minder kilometers, 5000 euro goedkoper. *-)

Nissan GT-R zei:
Dat is erg mooi! Zou je dan ook iets langer mee kunnen rijden.

Alleen is het simpelweg een te grote auto voor mij. Kinderen staan nog enige tijd niet op de planning en een C-segmenter zou daarom wel oke moeten zijn.
Weet je wat trouwens opvallend is? Een Giulietta QV is waardevaster dan een vergelijkbare Golf GTI! :O

Klinkt opzich niet vreemd, er zijn er veel minder van en de liefhebbersclub zal wel iets groter zijn dan bij de golf. Daar is de 1 erg populair maar de rest daalt rustig in prijs.

Ik ken het gevoel Thomas, altijd een raar moment als de wagen weg rijdt met de nieuwe eigenaar, al diverse malen meegemaakt .
Maar idd goed verkocht, het was dan ook echt wel een prachtwagen, heb er met plezier aan gepoetst (tu)
Je nieuwe aanwinst is ook weer welkom, altijd gezellig zo'n dagje.

Bofkont zei:
Ik ken het gevoel Thomas, altijd een raar moment als de wagen weg rijdt met de nieuwe eigenaar, al diverse malen meegemaakt .
Maar idd goed verkocht, het was dan ook echt wel een prachtwagen, heb er met plezier aan gepoetst (tu)
Je nieuwe aanwinst is ook weer welkom, altijd gezellig zo'n dagje.

Ah dat is super zeg! Ik heb nog steeds geen polijstmachine aangeschaft en gezien het feit dat ik in het centrum ga wonen waar ik voor de deur toch niets kan, denk ik ook niet dat ik tot aanschaf over ga. Ik onthoud je aanbod zeker.
Ik weet alleen nog totaal niet wat het gaat worden. Alles is zo saaaaaaaaaaaaaaai in vergelijk met de Abarth.

Gefeliciteerd (of moet ik zeggen Sterkte met het verlies).
Ik had even gekeken bij een 500 bij een lokale handelaar.
Ik pas er qua hoogte in.
Maar bij het gaspedaal komen is een pijnlijke klus.
Ik sla over. :-)

Nou zoek eentje naar je zin en kopen :}
Voor de vriendin/weekend een 500 abarth, probleem opgelost (tu)

Bravo vind ik ook absoluut een mooie wagen, rijdt bijna elke dag een donker rode voor mijn deur langs, ik kijk er altijd even na als het zo uitkomt.

Vandaag proef gereden in een Giulietta QV. Een 2010 model, met de standaard software, dus 235pk. Ai.... wat viel dat verschrikkelijk tegen.
Voor de afspraak moest ik vandaag naar Amsterdam en was ik met de Bravo sport plus (180pk) onderweg van mijn collega. Op de terugweg ben ik even langs een dealer gereden die een zeer mooie QV heeft staan. Toch wel een beetje de auto die ik op het oog had, maar dat zou toch wel eens kunnen veranderen. Enfin:

Bij het wegrijden liet ik de QV al bijna afslaan. Iets wat mij niet vaak gebeurd. Dit komt door de gasresponse in de N stand van het DNA systeem. Er lijkt wel stroop op de auto te zitten. Na direct de auto in de D stand te hebben gezet maar eens paar boerenlandweggetjes opgezocht. Wat valt vervolgens op?

1. De Giulietta QV is echt geen snelle auto!
2. De Giulietta QV heeft weinig koppel in het middengebied
3. De Giulietta QV komt enorm uit de veren bij een oneffenheid (waar de voorwielen tractie verliezen)
4. De Giulietta QV heeft inadequate remmen
5. De Giulietta QV heeft een gasresponse van 2(!!) seconden
6. De Giulietta QV heeft echt een miserabel geluid binnen en buiten

Oei... dat was echt een flinke afknapper. Eerlijkheid gebied te zeggen dat de Bravo Sport Plus MEER hothatch is dan een Giulietta QV. Dat had ik echt nooit gedacht. De Bravo voelt gretiger op motorisch gebied, vaster en stabieler op hobbelige wegen en remt direct en krachtig bij het indrukken van het rempedaal. Daarbij klinkt die sportiever in de hoge toeren en had ik absoluut niet het idee dat hij langzamer was dan de Giulietta.
Ik heb enige tijd geleden met een Golf 7 GTI Performance gereden en dat is gewoon een betere auto dan de Giulietta QV. Mooi is die echter wel! Een dikke twijfel nu wat te doen... Mazda 3 MPS? Golf GTI? Giulietta multiair? Bravo?

jgpqus.jpg

Dat bevreemd mij enorm Thomas :S
Ik heb gereden in de 170pk versie van de Giulietta en dat vond ik een bijzonder fijne wagen eerlijk gezegd, maar de QV heb ik nooit gereden dus daar kan ik niet over oordelen. wellicht was deze niet helemaal goed??
Ik zou nog eens een ander opzoeken en daar mee test rijden om tot een goed oordeel te komen.
Tja een Golf GTI is ook een enorm fijne wagen, de 2.0 TFSI is enorm gretig en met JD chip helemaal een kanon.
Maar Duits hey, kan eigenlijk niet bij jou :}

Mazda 3 MPS zou voor mij een absolute no go zijn, zo anoniem is die wagen, straalt niets uit vind ik persoonlijk.
Kwaliteit en specs zijn absoluut indrukwekkend , maar dat zou voor mij niet voldoende zijn.

Maar ja, de Giulietta is dan wel prachtig, maar straalt ook niet bijster veel uit. Beetje als de Golf GTI.
Ik snap het ook niet helemaal. Na even rustig warm te hebben gereden gas ik vol gas en mijn eerste gedachte was direct: is dit het nou? Waar blijft de power? Vervolgens klimt die verder in de toeren, is de turbo beter bij de les maar klapt ineens spontaan voor het rode gebied de toerenbegrenzer erin. En niet zo zachtzinnig ook.
Ook de wegligging vond ik echt onvoldoende. Misschien moet ik de auto een tweede kans geven, maar dit was geen geslaagde proefrit. En ik ga er niet vanuit dat er iets mis is met deze uitvoering, daar deze slechts 40.000km heeft en bij Prins te koop staat. Verkoper gaf aan dat deze auto sowieso andere software behoeft (tuning). Letterlijke woorden: "er klopt niets van de software vanuit de fabriek". Niets aan gelogen!
De Bravo toverde direct weer een glimlach bij het wegrijden. Voor de zekerheid heb ik even de zelfde weg weer gereden met de Bravo en dat was echt een stuk beter. Zoveel meer contact met de weg dan de Giulietta. Echt opmerkelijk!

Hmmm ja dat is echt vreemd Thomas, vooral de opmerking van de dealer ook wbt de software, ach Squadra zit bijna letterlijk om de hoek daar :}
Misschien die zwarte 3.0 V6 GTV ook wel wat voor je, man wat een wagen, moet me echt inhouden om die niet te kopen eerlijk gezegd B)
Op de velgen en uitlaten na wel een toppertje, die GTA velgen ben ik niet zo dol op bij een GTV.

Is die Brera 1750 niet wat??
Vrij zwaar, dat weer wel. Persoonlijk denk ik niet dat je snel iets gaat vinden wat de 500 abarth kan evenaren kwa gevoel.

Terug
Bovenaan