Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Hey Thomas hoe gaat het?
Lang niets van je gehoord of gezien hier.
Barri zei:Die gele Mito 2.0 JTD die pas in de AW stond? Die ging de verkoop in las ik. Wel wat voor jou!
Eenvrijeusernaamiserniet zei:Oh en een diesel is niet bespreekbaar.
Bofkont zei:Als het dan toch maar tijdelijk is waarom niet weer een oude vertrouwde Bravo.
https://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/fiat/bravo-14-t-jet-sport/5462592
prachtig ding voor relatief erg weinig geld![]()
Flaker91 zei:Ik ben toch wel benieuwd hoe ruim de 500 is.
Om nou voor een test naar Enschede te hobbelen gaat me iets te ver.
Wat zijn jouw/jullie ervaringen daarmee?
Het lijkt me nl. een geweldige auto, maar er fysiek in passen is wel handig.. :')
De 500C is zeker een overweging, maar toch vind ik het een minder leuke auto dan de dichte versie. Mocht er een geschikte versie op ons pad komen zullen wij hem zeker niet laten staan hoor, maar de bagageruimte e.d. wordt dan wel erg klein.AvdB zei:Wat een leuk ding die Abarth. Ik zag hem laatst op Autoscout staan, en toen meende ik hem al te herkennen van hier. Zijn nu beetje aan het kijken wat onze 206cc kan gaan opvolgen, een 500 spreekt mijn vrouw (jah, vorige maand getrouwd!) erg aan, maar dan wil ze er wel eentje waar het dak van open kan. Zojuist bij de Fiat-dealer wezen passen, en met mijn 1m95 kan ik er prima inzitten!
Zag daar ook wat Mito's staan, en snap dat je die overweegt, leuke dingen! Zeker met parelmoer aan de buitenkant en licht bruin leder binnenin! Is een Abarth 500c ook een optie voor je? Lijkt me helemaal ultiem!
AvdB zei:Bagageruimte? Die ben ik bij geen enkele 500c tegen gekomen....... Afgezien van dat kleine holletje onder de achterruit
Succes en plezier met de zoektocht!
Nissan GT-R zei:Mooie 2.0 jtd wil je echt niet in overweging nemen. Met een 159 of 156 eromheen?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:AvdB zei:Bagageruimte? Die ben ik bij geen enkele 500c tegen gekomen....... Afgezien van dat kleine holletje onder de achterruit
Bij de normale 500 vind ik het echt heel netjes. Van buiten gezien lijkt het een mini, maar van binnen is er echt heel goed met ruimte omgegaan. De kofferbak is zelf ruim voor dit segment en ook op de achterbank is er nog redelijk wat beenruimte. Alleen hoofdruimte houdt echt niet over.
British Racing Green zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:AvdB zei:Bagageruimte? Die ben ik bij geen enkele 500c tegen gekomen....... Afgezien van dat kleine holletje onder de achterruit
Bij de normale 500 vind ik het echt heel netjes. Van buiten gezien lijkt het een mini, maar van binnen is er echt heel goed met ruimte omgegaan. De kofferbak is zelf ruim voor dit segment en ook op de achterbank is er nog redelijk wat beenruimte. Alleen hoofdruimte houdt echt niet over.
Met Pasen gingen we enkele dagen op stap.
Stiefzoon wou zijn twee grote hondenkennels mee voor zijn beide honden.
In mijn Tourer pasten ze niet, zelfs niet met opgeklapte achterbank (te weinig ruimte tussen de wielkasten om ze plat te leggen, rechtopstaand kon de schuine kofferklep niet dicht).
Vrouwlief klapte de achterbank van de 500 neer, en de twee kennels pasten opgevouwen precies plat in de 500.
Barri zei:In Mijdrecht bij RH Automotive staat nu een prachtige zwarte 159sw, 1750 TBI dacht ik. Helemaal geweldig, maar ik vind het geen kleur![]()
Nissan GT-R zei:Dat is erg mooi! Zou je dan ook iets langer mee kunnen rijden.
Caspian zei:Gefeliciteerd! [size=x-small]... denk ik...[/size]
Bofkont zei:Ik ken het gevoel Thomas, altijd een raar moment als de wagen weg rijdt met de nieuwe eigenaar, al diverse malen meegemaakt .
Maar idd goed verkocht, het was dan ook echt wel een prachtwagen, heb er met plezier aan gepoetst
Je nieuwe aanwinst is ook weer welkom, altijd gezellig zo'n dagje.