Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Bizar van dat ei.
Ik gok op een steenmarter die zijn eten daar verstopt had.
Zijn je kabels nog heel?
Bofkont zei:Gechipt begrijp ik hieruit.
Origineel vond ik hem al snel Thomas, nu echt een pocket rocket
Vrees nu wel voor de originele koppeling op ten duur.
Maar ach gelijk een goede smoes voor een sportkoppeling![]()
Bofkont zei:Savali zal ongetwijfeld weten waar ze over praten, top dan
Pfff echt serieus snel man dan
Echt super.
Bhuddymahn zei:Erg gaaf!! Zou dat motortje ook wel in m'n Panda willen hehe![]()
Wouter82 zei:Mooi dat die klaar is! Lekker genieten van het bommetje
En dan toch maar een minpuntje: jammer dat er geen xenon op zit.
Vroemmmmm zei:Wat een verschil na het chippen he? Ik noem het zelf altijd 'bizar'. Het gaat eigenlijk nergens over. Bij volgas voel je de auto je echt mee sleuren, en voordat je het verwacht zit je op hoogst illegale snelheden.
De bocht uittrekken blijft toch nog het leukst
Voorheen had je een snelle FIAT, nu een Abarth![]()
Zeker in Italië. Op de heenweg doen we de Grimselpas en Simplonpas, maar in Italië gaan we met lege auto er ook een aantal doen.Wouter82 zei:Dat wordt een geweldige vakantie, met zo'n auto over de Alpenpassen![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ja alles is heel. Ik kan mij een marter niet voorstellen. Daar is het motorruim veel te klein voor bij een Abarth. Echt 0 ruimte. Tevens een bodemplaat, waar ook bijna geen doorkomen aan is.
Een vreemd mysterie.
Alex81 zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ja alles is heel. Ik kan mij een marter niet voorstellen. Daar is het motorruim veel te klein voor bij een Abarth. Echt 0 ruimte. Tevens een bodemplaat, waar ook bijna geen doorkomen aan is.
Een vreemd mysterie.
Als eerste, wat een super ding je Abarth!Ben zelf op zoek naar een grotere auto dan ik nu heb maar zou me haast tot een 500 laten verleiden!
M.b.t. het ei, de kans is toch heel groot dat het een marter is geweest. Ze gaan vaak bij de aandrijfassen naar binnen. Veel ruimte hebben ze niet nodig. Bij mij slaapt er altijd een tussen de motorkap en de bekleding daar van (Golf 6 TDI). Daar ooit al eens een bot voor een hond terug gevonden. Heb ook ooit een Mitsubishi Carisma gehad. Daar zat tussen de kleppendeksel en de motorkap niet veel ruimte (paar cm) maar toch 3x de bougiekabels volledig weg door een marter.
Bofkont zei:Ah bah Thomas, gecondoleerd.
Zie uit naar je verslag![]()