Biermagnaat
Net ingestapt
De eco stand maakte qua verbruik bij onze 500's geen verschil. Het knijpt het koppel iets. Ze schijnen ook wat zuiniger te worden van een chipkuurtje bij Squadra. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Brent
Thanks! Ik zou in de 500 ook de twin air willen hebben. In de huidige Yps hebben wij de 1.2 8v 60pk. Heerlijk zuinig (1 op 19 gemiddeld), maar niet vooruit te branden. En wat bokkig onderin de toeren. Wel smeuïg en met de aanhanger net zo snel als zonder
De Yps heeft ook de Eco stand. Benieuwd wat dat gaat uithalen.
Biermagnaat zei:De eco stand maakte qua verbruik bij onze 500's geen verschil. Het knijpt het koppel iets. Ze schijnen ook wat zuiniger te worden van een chipkuurtje bij Squadra.![]()
Ik heb nog een andere video (van de gehele rit, alleen zonder geluid dus maar niet geupload), waar ik een prachtige Giulietta 116 inhaal. Maar dat was in de sessie van 11.00 uur. Was jij dat niet dan?Mooiroodisnietlelijk zei:Ik zie mezelf niet op de camera voorbij komen hoor!ik reed mee in de sessie van 13:30 en daar zat jij volgens mij niet bij. Ik had trouwens verwacht dat de parade langzaam rijden zou zijn maar dat was totaal niet het geval. Wel apart dat wij dan geen briefing hoeven bij te wonen en geen helm hoeven te dragen. Maar ja, mij hoor je niet klagen.
Was verder een mooi dagje inderdaad!
En ik maar denken dat jij dat was! Qua kleur was zat die er dan ook heel dicht in de buurt.Mooiroodisnietlelijk zei:Nee dat is een andere Giulietta (er reed een zilveren mee met de ronde van 11:00). Als je die van dichtbij bekijkt is hij iets minder ''prachtig'' helaas!
Ik reed inderdaad mee met de parade en niet met time attack. ''Iets met een langzame auto die net klaar is en heel veel snelle auto's bij time attack'' durfde het dus niet aan. Vandaar de parade waar we ook al redelijk door konden rijden.
Gewoon Dirk zei:Prachtige foto's!
Het enige waar ik me aan zou storen is het stof op de motorafdekplaat, dat had ik "voor de foto" denk ik wel even weggeveegd. Al kan ik me goed voorstellen dat je dat op het moment zelf gewoon glad vergeet.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@adinsx
Ik ben benieuwd! Een compleet nieuwe dus?